Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: ramusters
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    Aprilia RS 125 f.p. MP en SF betekenis

    Zie titel, waar staan de afkortingen f.p. MP en SF voor? Heb gegoogeld, niets kunnen vinden
  2. R

    bougie vonkt niet

    Heb brommer een week laten staan nadat de bougie niet meer vonkte ... Nu nieuwe bougie er in Bedrading nagekeken, alles zit goed: bougie vonkt slechts sporadisch (dan wel een goede helder blauwe vonk) Wat kan er kapot zijn? Oplossing: Generator, vliegwiel en bobine vervangen. Door...
  3. R

    Voorvork olie bijvullen upside-down AF1 125

    Kan ik op de volgende manier de olie van een voorvork bijvullen? 1. Bovenste afsluitdop verwijderen 2. gewicht van de vering afhalen d.m.v. ophangen met trekbanden 3. bijvullen olie 4. afsluitdop vastdraaien 5. Gewicht weer op de vering zetten Zie afbeelding:
  4. R

    functie nippels op dellorto phbh rd

    Zie bovenstaande foto's, Heb ik olie goed aangesloten? De twee grijze haakse nippels (links en rechts) zijn voor overloop en moeten open blijven? De nippel die ik heb aangegeven als 'dichtgemaakt' is voor het vacuum?
  5. R

    Aprilia AF1 125 probleem met afstellen - Valse lucht?

    Hey iedereen, Ik heb een aprilia AF1 125cc, die ik niet goed afgesteld krijg. De motor is uitelkaar geweest (blok niet uitelkaar geweest) en nu krijg ik o.a. het stationair toerental niet lager dan 4000 toeren. Ook gaat hij steeds hoger in de toeren als je hem na een kilometertje rijden in...
Terug
Bovenaan Onderaan