Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. gespierde spijker

    Verwarmde bodywarmer ?

    Sinds kort nieuwe baan en ga nu dagelijks woon-werkverkeer rijden , half uurtje. Sinds operaties aan mijn handen heb ik erg snel koude vingers waardoor ook de functionaliteit sterk verminderd. Uiteraard zijn handvatten of handschoenen een optie maar ik ben wel nieuwsgierig naar een verwarmde...
  2. gespierde spijker

    Aangescherpte regels aftermarket uitlaat ?

    Ik wil kijken voor een andere uitlaat omdat dat standaard ding gaat roesten. Yamaha nmax 155 2019 (motorscooter) Maar aangezien de regels waarschijnlijk aangescherpt (APK?) gaan worden Is de vraag , wat is verstandig ? Uiteraard een model met Eu merk maar wat is jullie gedachte hierover ...
  3. gespierde spijker

    Leermomentje gezocht ( kleppen stellen)

    Hallo allemaal. Onze yamaha nmax 155 2019 gaat richting de 10.000 km en de kleppen moeten gesteld worden. Ik ben niet onhandig en doe zoveel mogelijk zelf , maar de kleppen stellen vind ik nog effe te spannend alleen. Ik zou graag leren hoe zodat ik het voortaan zelf kan. Welke ervaren...
  4. gespierde spijker

    vanaf 1 januari 2017 wordt loodvrije benzine 95 E5 vervangen

    Motornieuws Iets om zorgen over te maken ?
  5. gespierde spijker

    Motor gerelateerde banen ?

    Hallo allemaal. Ik werk nu 10 jaar als chauffeur op de ambulance voor de huisartsenpost en ben wel toe aan een nieuwe uitdaging. Als ik diep in mijn hart kijk zou ik het liefste een baan met motoren vinden. 12 jaar terug 2 jaartjes als motorfietsmonteur gewerkt maar ik weet niet of ik...
  6. gespierde spijker

    Meer pk's meer fun , cultuur dingetje ?

    Hallo allemaal. Ik lees alweer met paar jaartjes mee hier en het valt me steeds weer op dat bij veel topic's waar advies gevraagd word voor een keuze motor, er eigenlijk steeds de zwaardere typs word geadviseerd. Het "lijkt" een Nederlands cultuur dingetje te zijn want wat ik heb gezien is...
  7. gespierde spijker

    koppeling blijft plakken ?

    Hallo mensen. Ik heb sinds een paar weken een leuke honda NTV650 naked en ik heb een vraag aan de kenners. Mijn koppeling komt niet goed los waardoor hij niet soepel schakelde. Ik heb de kabel maximaal strak gezet zonder dat deze onder spanning staat natuurlijk. Dan nog komt de...
  8. gespierde spijker

    Michelin city pro tot 150 cc

    404 Not Found | Michelin UK Michelin heeft een scooterband ontwikkeld die beter bestand moet zijn tegen lekrijden. De Michelin City Pro biedt volgens de Fransen drie voordelen ten opzichte van z'n voorganger en concurrenten: robuustheid, betere veiligheid en langere levensduur. Michelin...
  9. gespierde spijker

    Leuke route náár de Eifel toe?

    Hallo allemaal. Laatste weekend van mei gaan mijn vrouw ik schoonzusje en zwager een weekendje weg in huisje in de Eifel. Hartstikke leuk maar ik ga natuurlijk niet achterin een auto door de Eifel rijden :P Ik ga dus op de motor erheen, hebben daar ons weekendje met z'n 4en en daarna...
  10. gespierde spijker

    olie verbruik tijdens inrijden normaal?

    Hallo allemaal. Ik ben sinds een maandje ongeveer de trotse eigenaar van een Honda sh300i van augustus 2014. Kocht deze particulier met maar 150 km op de teller. Eigenlijk had hem een beetje impulsief gekocht. Had er maar 150 km mee gereden. Had het gas nog maar half open gehad en nog...
  11. gespierde spijker

    motor rijden weer populair onder jongeren

    Bron: Motorrijden weer populair onder jongeren | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
  12. gespierde spijker

    Honda volgt de trend?

    Integra met drie wielen? - Scooterxpress
  13. gespierde spijker

    ervaringen schijfremsloten met alarm,welke?

    Durf het bijna niet te vragen hier maar kon geen goed antwoord vinden in de zoekfunctie. Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een hagel nieuwe Honda :) Ik heb al twee art 4 kettingsloten maar zou er graag een GOED schijfslot met alarm bij willen. Liefst art 5 als die er is...
  14. gespierde spijker

    overzicht verkeersboetes 2015

    Overzicht verkeersboetes motorrijden 2015 (linkje aangepast) Geen kattenpis ;)
  15. gespierde spijker

    10.00 uur: MotoMe Live!

    Bron : ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer De eerste aflevering van MotoMe is de start van hét documagazine over motorrijden. En zoals het een aanstaande MotoMe-traditie betaamt, is aflevering 1 overgoten met een bruisende cocktail van...
  16. gespierde spijker

    SYM introduceert twee lichte motorfietsen

    Bron : ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer
  17. gespierde spijker

    Hoe belangrijk is motor rijden voor jou ?

    Ik ben toch wel nieuwsgierig hoe belangrijk het motor rijden voor jou is. Is het puur om van a naar b te komen? Leuk voor af en toe een ritje bij mooi weer? Of is het een echte way of life voor jou? Ik sta op en ga naar bed met het rijden in gedachte. Kan ik niet rijden dan word ik...
  18. gespierde spijker

    Yamaha kondigt Blue Core motorblokken aan

    Yamaha kondigt Blue Core motorblokken aan vrijdag 12 september 2014In Japan heeft Yamaha de komst van het eerste Blue Core motorblok aangekondigd. Het gaat nu nog om een 125cc motorblok voor een scooter, maar hierna moeten er veel meer motoren gebouwd worden volgens het Blue Core principe...
  19. gespierde spijker

    GS500 ritje zondag 21 september 2014

    Wie wat waar? Zondag 21 september. Verzamelpunt. Oosthuyselaan 79, 3971 PE  DRIEBERGEN-RIJSENBURG, Tel: 0343-513338 Café De Krim 175km omgeving Veluwe. Meer info : http://www.motorroutes.net/routes/rondje-veluwe.html Meld je hier aan! ! 1. Gespierde spijker (Duin en...
  20. gespierde spijker

    Mosselrit 2014, wie gaan er ook?

    Lijkt me wel leuk om heen te gaan. Wie gaan er nog meer? Bron: Home
  21. gespierde spijker

    Suzuki GS500 koppeling vraagje,help?

    Collega's. Volgens mij klopt er iets niet aan mijn koppeling. Ik moet steeds de kabel bijstellen. Dan weer iets strakker dan weer iets losser. heel raar. Nu heb ik net het kapje los gehaald en het valt me op dat er een vreemde speling op de stift zit. Kan me niet herinneren dat ik...
  22. gespierde spijker

    vrijdag 4 april hele dag rijden,wie volgt?

    Komende vrijdag heb ik een dagje voor mezelf gepland,RIJDEN! ;) Ik wil zo half 10 vertrekken vanuit Oegstgeest en heb geen tijd om thuis te zijn dus de wereld is te klein :) Waarheen? Geen vast gegeven,misschien Vlissingen,stukje België,Friesland what ever,gewoon lekker rijden. Wie...
  23. gespierde spijker

    Clubje Duin en Bollenstreek 33

    Het stikt hier altijd van de motorrijders rond de kustplaatsen en hier regionaal al leuk om effe een ritje te doen. Met een aantal inwoners van +- 230.000 bewoners moet het motorgehalte toch hoog genoeg zijn voor een appart topic ;)
  24. gespierde spijker

    motorbeurs , wie van hier gaan er nog meer?

    Ik ga met Karl volgende week vrijdagavond naar de beurs maar ben wel benieuwd wie van hier er nog meer gaan. Misschien wel leuk om de persoon eens te leren kennen achter het beeldscherm. Zou toch jammer zijn als je elkaar voorbij loopt op de beurs ;) Wie gaat wanneer?
  25. gespierde spijker

    Kind achterop,tips en meningen

    Hallo allemaal. Ik heb 2 dochters, 1 van bijna 2 en 1 van bijna 6. De oudste hoor ik bijna wekelijks ''PAPA WANNEER MAG IK ACHTEROP?'' Ik kom zelf uit een echte motorfamilie. Kan me ook niet anders heugen dan dat ik vroeger standaard ieder weekend ging touren bij pa achterop,hele familie...
Terug
Bovenaan Onderaan