Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wolves1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wolves1

    Cbr600f2 zekering brand door bij gebruik knipperlicht

    Oke guys I need some help: Vorige week tijdens een ritje naar huis viel plotseling alle verlichting uit behalve de koplamp. Het gebeurde op het moment dat ik richting gaf naar links. Eenmaal thuis gekomen gelijk even de fusebox bekeken en de 15amp zekering was doorgebrand. Volgende dag deze...
  2. wolves1

    Blackfriday Honda CBR600f voor 850,-

    Wegens aanschaf van een andere motorfiets mag deze leuke cbr600f weg. Hij rijd enorm lekker en alles werkt! Er zit ook een mooie uitlaat op met echt een super geluid. Het is een motor van 1992 met hier en daar krassen. Motorisch en technisch starten en rijden! Ik rij er dagelijks mee naar me...
  3. wolves1

    cbr600f verlichting

    Hey mensen ik zit met het volgende en misschien dat ik wat goeie tips kan krijgen. Gisteravond reed ik weg van een cafe. Al snel had ik door dat mijn verlichting groot en dimlicht niet meer werkte. Ik dacht dat zal wel een mijn lampje zijn dus vandaag even een nieuw lampje halen.Tot me...
  4. wolves1

    Gezocht spanningsregelaar voor Kawasaki ER5 1997

    Hey ik ben opzoek naar een tweedehandse spanningsregelaar voor mijn ER5. Tips voor online webshops zijn welkom. Liefs omgeving Amsterdam voor ophalen. Bedankt in iedergeval.
  5. wolves1

    gs850g start niet na carbs reinigen

    Hey ik heb vorige week mijn carbs eraf gehaald en schoongemaakt. Omdat er benzine uit de overloop kwam en luchtfilter. Na het schoonmaken was dit helemaal opgelost. Alleen nu start de motor niet wanneer ik de lcuhtfilter erop zet. Zonder luchtfilter en met me handen op de carbs start hij...
  6. wolves1

    Transalp ratel bij 3500 toeren

    Hey luitjes, Ik heb gister een transalp gekocht particulier. En het rijd super. De verkoper had me al vertelt over een ratel die je hoort tijdens het rijden. Tot 3500 toeren hoor je niks daarna hoor je wel een luide ratel. Iemand een idee wat dit kan zijn. Ik zat te denken aan naks maar een...
  7. wolves1

    cheap ass 2 jaar oud probiker

    Maat 54 Model PRx-4 ledercombi nieuwprijs 200,- Naast me textiele pakje maak ik niet meer gebruik van me probiker leren combi. Ik ben flink wat kilos lichter dus het past me niet meer lekker. De broek heb ik veel minder gedragen (zeer netjes). De jas is wel gebruikt. Weinig geld voor...
  8. wolves1

    display en achterlicht probleem

    Hey peoples wie kan me helpen met het volgende. Vorige week viel ik stilstaand om met me kawasaki er5. Geen schade dacht ik. Maar ik kwam er later achter dat de verlichting op me display en het achterlicht er toch onder geleden hebben. Remlicht doet het perfect en koplamp ook. Tijdens het...
  9. wolves1

    bagage rek kawasaki er5 '97

    Hey luitjes, Heeft er iemand toevallig nog een topkoffer/zijkoffer rek voor een kawasaki er5 bj 1997 Voor een zacht prijsje? Thanks guys
  10. wolves1

    Welke kofferrekjes op er5 '97

    Ik heb al een tijdje zitten zoeken op internet over welke kofferrekjes passen op een er5 uit 1997. Ik kan er niks over vinden. help me out please.
  11. wolves1

    dammit me eerste boete

    Zo die is binnen mijn eerste boete. van 38 euries. Toch flink schrikken als mijn pa met de post binnen komt en serieus kijkt en zegt. Boete vriend! En dan krijg je de brief in handen. Zweetdruppels want je weet dat je af en toe heel wat harder rijd dan mag. boven de 100 zal heel veel pijn...
  12. wolves1

    Gezocht beginner motor

    Heb me groot rijbewijs gehaald en zit nu al veel te lang te zoeken om een motor te kopen. "Najaa ik heb al eerder een motor gekocht alleen die werd na één maand gestolen. Dus nu 2 maanden verder en geen lekker begin. Poging nr 2 Ik zoek een motor die gewoon motorisch goed is. Heb geen zin...
  13. wolves1

    Geslaagd

    Dag beste Mf'ers een paar dagen geleden ben ik geslaagd voor mijn AVD. Is dat niet geweldig? Ik volg al een aantal weken deze site en ja nu is het gewoon tijd om kennis te maken met het volk hier Groetjes Wolves1
Terug
Bovenaan Onderaan