Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DHC
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Te koop: Alpinestars Black Shadow Huntsman jas (48)

    Te koop zo goed als nieuwe Alpinestars Black Shadow Huntsman Leather Jacket maat 48. Nieuwprijs 400 euro....mag weg voor 200.
  2. D

    Te koop: HJC IS-Max II Fluo Geel M

    Te koop 2 maand oude HJC IS-Max II Fluo Geel maat M. Doe hem weg vanwege druk op mijn hoofd. Nieuw is hij geloof ik vanaf 180 te krijgen, zou er graag 100 voor willen hebben. Omgeving Alphen aan den Rijn of Utrecht. HJC IS-Max II is een sportief gelijnde en rijk uitgeruste...
  3. D

    Chrome uitlaat spuiten filmpje

    Er was hier laatst een filmpje waarbij ze de chrome uitlaat van een auto demper zwart maakten zonder schuren. Was 1 of andere nieuwe spuitbus of iets in die richting maar ik kan dat filmpje nergens meer vinden. Iemand toevallig een link? Alvast bedankt!
  4. D

    Kriega R25 rugzak

    Te koop weinig gebruikte Kriega R25 rugzak. Geen beschadigingen. Nieuw gekocht voor 119 euro. Op te halen in Alphen aan den Rijn. Prijs: 75 euro Verzenden kan, kosten voor de koper. Meer info: http://www.kriega.com/r25/
  5. D

    HJC FG-15 Mat Zwart (maat S) 50 euro

    Omdat deze helm mij te klein is en ik een andere heb mag hij weg. Draag normaal helm maat M maar deze was mij aangeraden en zit inderdaad ook beter dan een M....maar na een uur krijg ik koppijn. Er mist alleen een schuifknop bovenaan om ventilatie op je hoofd dicht of open te zetten, is er...
  6. D

    Alpinestars S-MX 5 boots (maat 44)

    Te koop zo goed als nieuwe Alpinestars S-MX 5 boots (maat 44). Paar maanden geleden gekocht, mogen weg aangezien ik wat meer casual boots heb gekocht. Bon zit erbij. Boots zijn waterdicht (getest) en hebben geen schades. Nieuwprijs ligt rond de 230 euro...mf prijs 125 euro...
  7. D

    Alpinestars 365 Goretex handschoenen (maat L)

    Te koop zo goed als nieuwe Alpinestars 365 Goretex handschoenen (maat L). Paar maanden geleden gekocht, amper aangehad...ga ze ook niet meer gebruiken dus mogen weg. Bon zit erbij. Nieuwprijs ligt rond de 189 euro...mf prijs 80 euro.
  8. D

    Alpinestars GP Plus jas (maat 48)

    Te koop zo goed als nieuwe Alpinestars GP Plus jas. Paar maanden geleden gekocht, maar in de tussentijd een beetje aangekomen dus hij zit te strak. Jas heeft geen schades of wat dan ook. Bon zit erbij en ook een Alpinestars Bio Armor backprotector. Nieuwprijs ligt rond de 350...
  9. D

    Paddockstand achterwiel

    Te koop deze paddock voor het achterwiel. Mag weg aangezien ik mijn GSX-R heb verkocht. Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor Mag weg voor 15 euro...ga het niet verzenden dus ophalen in Utrecht of Alphen aan den Rijn.
  10. D

    Paddockstand voorwiel

    Te koop deze paddock voor het voorwiel...niet gebruikt aangezien ik mijn GSX-R heb verkocht. Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor Mag weg voor 15 euro...ga het niet verzenden dus ophalen in Utrecht of Alphen aan den Rijn.
  11. D

    HJC FG-15 Mat Zwart (maat S)

    Te koop half jaar oude HJC FG-15 Mat Zwart (maat S) gekocht bij Goedhart in Bodegraven. Kan helaas niet wennen aan deze helm en krijg na een uur koppijn. Er zit van alles en nog wat bij....donker vizier, normaal vizier met pinlock, een extra grote breath deflector en een helm tas. Helm is...
  12. D

    Alpinestars RC-1 jas (maat 50)

    Te koop in zeer mooie staat een Alpine stars RC-1 jas. Zit een nieuwe backprotector van Alpinestars in. MF Prijs 125 euro
  13. D

    Alpinestars GP Plus broek (maat 50)

    Te koop in nieuwstaat een Alpinestars GP Plus broek maat 50. Maar een aantal keer gedragen. Nieuwwaarde 300 euro! MF Prijs 125 euro. Meer info: http://www.24mx.nl/motorfiets/p/leren-motorbroek-alpinestars-gp-plus-zwart/28242/ Broek is voor mij 2 CM breder gemaakt rond de...
  14. D

    GSX-R 600/750 K6/K7 koplamp

    Te koop gebruikte koplamp voor een GSX-R 600/750 K6/K7. Prijs is 140 euro...karkassen krijg je er gratis bij.
  15. D

    Paddockstand achter (10 euro)

    Hoi, Te koop paddockstand achter met haken voor bobbins en rubberen steunen. Kreeg met deze paddock mijn motor helaas niet omhoog, vanwegen de ongelijke vloer in me schuur. Mag weg voor 10 euro.
  16. D

    Scorpion EXO-500 AIR MAT ZWART (M)

    Te koop zo goed als nieuwe scorpion helm, gekocht op 24/10/2012 bij Goedhard Bodegraven. Mooie complete helm met de volgende opties: Pinlock Zonnevizier Opblaasbare wangkussens Breathdeflector Snelsluiting Nieuwprijs 199 euro.....prijs 100 euro! Helm is 1x gedragen, folie...
  17. D

    Kriega R25 rugzak

    Te koop 1 jaar oude Kriega R25 rugzak. Erg weinig gebruikt en dat is te zien. Geen beschadigingen. Nieuw gekocht voor 119 euro. Op te halen in Alphen aan den Rijn (s'avonds) of Utrecht (overdag). Prijs: 75 euro Verzenden kan, kosten voor de koper.
  18. D

    MottoWear Espada CT jeans maat M

    Te koop zo goed als nieuwe MottoWear Espada CT jeans maat M! 3 weken in bezit en 2x keer gedragen! Gekocht bij motozoom voor 229 euro. Er zitten protectoren op de knie plekken. Te passen/op te halen in Alphen aan den Rijn (s'avonds) of Utrecht (overdag). Prijs: 100 euro Verzenden...
  19. D

    Icon Accelerant leren jas maat M

    Te koop Icon Accelerant leren jas maat M in zeer goede staat. De jas heeft geen beschadigingen en is altijd netjes onderhouden door mij. Er zitten protectoren bij de schouders, elebogen en rug (nieuwe sas tec protector inbegrepen). Uitritsbare (wind)wintervoering die zijn werk goed...
  20. D

    Roof Boxer V8 Black Shadow maat M (58)

    Te koop 6 maanden oude Roof Boxer V8 Black Shadow helm maat M (58). Amper gedragen aangezien ik te weinig rijd. De helm heeft een paar gebruiks plekjes (steenslag) maar niets ernstigs. Helm komt met de volgende vizieren: - Normaal (licht getint) vizier - Zwart getint vizier - Spiegel...
  21. D

    Puma Flat 2 v2 boots maat 44

    Te koop 3 weken oude Puma Flat 2 v2 boots maat 44. Deze zijn amper gedragen en als nieuw. Gekocht bij motozoom voor 179 euro. De schoenen vallen redelijk klein, mijn normale schoenmaat is 42. Te passen/op te halen in Alphen aan den Rijn (s'avonds) of Utrecht (overdag). Prijs: 100...
  22. D

    Icon Patrol waterproof boots mt 43

    Te koop; Zo goed als nieuwe Icon patrol boots. Deze boots zitten erg lekker en hebben een stoere look. Compleet waterdicht (overigens nooit getest) en met hak voor de voetsteun. Gekocht bij Motor Kleding Discount in Schiedam 3 maanden geleden, net te krap voor mijn breede voet maar dat...
  23. D

    Sartso Killer kevlar jeans

    Bij deze bied ik aan mijn Sartso Killer kevlar jeans model Midnight Blue. Maat is 32/34. Broek is nog geen 3 maanden oud, maar zit bij mij net iets te strak in de buurt van mijn kroonjuwelen. Broek komt met knie protectoren en de nieuwprijs is € 207,- Zonder beschadigingen maar mag...
  24. D

    TE KOOP: Sidi B2 Gore-Tex maat 43

    Omdat ik overstap naar wat meer casual boots bied ik aan mijn Sidi B2 Gore-Tex maat 43. Ze zijn een jaar oud en zonder schades (wel met gebruiks sporen). Nieuwprijs ligt ongeveer rond de 230 euro, ik bied ze aan voor 100 euro. Te passen in Alphen aan den Rijn of Utrecht.
  25. D

    Macna Chili jas en Macna Silicum broek maat M

    Hoi, Hierbij bied ik aan mijn zomer doorwaai Macna Chili jas en Macna Silicum broek in maat M. Dit is uit de nieuwe 2012 collectie en jas en broek zijn een maand oud. Reden van de verkoop is dat ik zo een mesh combi toch niet echt lekker vind zitten op de motor. De jas en broek zijn...
Terug
Bovenaan Onderaan