Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sugoi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sugoi

    Ruilen (evt. gezocht): Speed Triple '16 mat grijze kuip/tank delen tegen de witte

    Van ruilen komt huilen... zeggen ze... In dit geval zou dat mee moeten vallen:) Ik rij al een tijd met heel veel plezier op m'n Speed Triple. Toch is er 1 ding wat ik zou willen aanpassen. Bij aanschaf twijfelde ik aan de kleur. Inmiddels weet ik zeker dat ik toch veel blijer wordt van een...
  2. Sugoi

    Rem en Koppelingshendels Speed/Street Triple & Thruxton

    Erg mooie set rem & koppelingshendels van ABM. De hendels hebben e-keur/tuv (ja, hier heb ik met vorige hendels last mee gehad in Duitsland, vonden de 'genuine' race hendels van triumph hendels niet okay want geen TUV). De afwerking en pasvorm zijn van erg hoog niveau, heeft niets met de chinese...
  3. Sugoi

    Opruimiing; Speed/Street Triple, Garmin & Rizoma

    Tijd om de onderdelen voorraad maar eens door te zetten naar mensen die er nog wat aan hebben! Mijn oude Speed Triple ('08) heb ik niet meer dus veel onderdelen zijn nu overbodig geworden. Hier een overzichtje van wat er allemaal is; Speed triple carbon kettingkast; E40,= Onderstaande...
  4. Sugoi

    Triumph Speed Triple Arrows 3in1 systeem ; Zwart!

    Vanwege de overstap naar een uitlaat met DB killer / E-Keur heb ik mijn 3in1 Arrows systeem te koop aangeboden. Hij heeft onder een Speed Triple uit 2008 gezeten. Volgens mij past hij op modellen vanaf 2005 t/m 2010. Het mooie aan deze uitlaat (vind ik) is dat hij keramisch gecoat is (door...
  5. Sugoi

    Cardo Scala Rider G9 & G9x

    Te Koop; Scala rider G9x audio kit met handige sluitclip tegen verlies van de G9(x) hoofd-unit. Heeft ook een audiojack voor eigen oordopjes. Deze kit is geschikt voor zowel de G9 als G9x. De boom mic ontbreekt;
  6. Sugoi

    Rizoma Crashpads Triumph Speed Triple

    Wegens overcompleet; Een set Rizoma PM250B crashpads. Deze passen volgens de catalogus van Rizoma op een Speed Triple 1050 '08-'10 en een 955 '02-'04. Gok dat ze ook op een 1050 van '05-'07 passen, maar dat staat niet in de catalogus... De doos is vandaag door Goedhart geleverd, is nog...
  7. Sugoi

    Flyscreen & visor Street Triple, Fusion White

    Witte (Fusion White) Flyscreen met Visor aangeboden, origineel Triumph. Het flyscreen heeft lichte lakschade zoals te zien is op foto 2. Het kunststof is zo'n beetje dezelfde kleur dus het is slecht zichtbaar. Verder is hij helemaal prima. De vraagprijs is 80,= euro
  8. Sugoi

    Fly Screen & Visor Triumph Street Triple

    Te Koop aangeboden: Een Fly Screen & Visor voor een Triumph Street Triple. Past overigens ook op een Speed Triple (daar zat hij op). De kleur is Fusion White. Hij is in goede staat los van een kleine lakbeschadiging op de rand. De kleur van het kunststof is echter nagenoeg gelijk aan de...
  9. Sugoi

    Ola!

    Hallo allemaal! Na erg lang anoniem op MF rondhangen heb ik besloten toch maar eens te registeren. Ben op dit moment druk bezig met motor rijles en hoop voor de winter m'n roze plastic kaart te kunnen updaten. Voornamelijk struin ik rond bij 'motoren te koop', wat overigens erg frusterend...
Terug
Bovenaan Onderaan