Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sjoerd102
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Sjoerd102

    meldingen bij laatste bericht

    Ik heb het idee dat het belletje (rechtsboven) als er een nieuwe melding is in een topic waarop je reageert niet correct werkt. De ene keer krijg ik fijn te zien als er na mijn laatste bericht in een topic gereageerd is. De andere keer niet Hier heb ik bv 5 april voor het laatste gereageerd...
  2. Sjoerd102

    My Route App onlogische route

    Het viel mij onlangs op dat bij het aanmaken van nieuwe routes het lijkt of binnendoor routes voorrang krijgen boven autosnelweg. Onlangs heb ik een route uitgetekend die het eerste tussenpunt in Venlo had, en het 2e tussenpunt in Assen. Logischerwijs zou de route dan uitgetekend worden over de...
  3. Sjoerd102

    Kwisvraag. Motor kenteken gezocht

    Bezig met een (lokale) kwis. In deze kwis is het kenteken van een motor weggewerkt. Nu is de vraag: weet iemand het kenteken op deze motor? Wij hebben Google en dergelijke al doorzocht, maar nog niet het antwoord gevonden.
  4. Sjoerd102

    Motorrijden met een doel

    Net als de meeste hier vind ik motorrijden fantastisch. Waar de meeste ‘doelloos’ wat rondjes rijden, en ‘we zien wel waar we uitkomen’ moet ik juist een doel hebben om ergens met de motor naartoe te gaan. Als wielerliefhebber probeer ik met de motor zoveel mogelijk profwielerwedstrijden te...
  5. Sjoerd102

    Storing MRA

    Ik probeer al de hele avond een route uit te zetten in MRA. Hij lijkt echter kuren te hebben. Kan nieuwe route aanmaken (zie hem ook terug in mijn routes) maar de afstand tussen 2 punten wil hij niet berekenen. Op meerdere apparaten al geprobeerd. Iemand hetzelfde euvel?
  6. Sjoerd102

    tomtom met mijn routes

    Tomtom Mijn routes Een kennis van mij (geen motorrijder helaas) rijdt regelmatig toerritten met een autoclub Hij is dus op zoek naar een tomtom waarin hij dus routes kan laden. Als ik het goed heb heet deze functie tegenwoordig ‘mijn routes’ bij tomtom. Nu zag ik deze op coolblue staan...
  7. Sjoerd102

    Gesprek met TV motard tijdens wielerkoers

    Naast motorrijden, is ook wielrennen (kijken, niet zelf fietsen) een van mijn hobby's. Beide hobby's combineer ik. Zo ga ik zo'n 10/15x per jaar met de motor erop uit om profwielerwedstrijden te volgen. Dan probeer ik om een wedstrijd zoveel mogelijk te zien. Kwestie van stukje planning en...
  8. Sjoerd102

    Reismaatje Dolomieten/ 10 hoogste Alpenpassen gezocht

    De zomer lijkt inmiddels ver achter ons, en ook het weer nodigt niet echt uit om nog een stukje te toeren. Toch ben ik in gedachte al bezig om in de zomer 2018 weer richting alpenlanden te gaan. Dit jaar wil ik graag eens richting ‘Bella Italia’ gaan. Meer specifiek de Dolomieten. Als...
  9. Sjoerd102

    motormaatje Dolomieten gezocht half juli

    Vanaf 2008 ben ik praktisch elk jaar in de alpen op vakantie geweest. Het zei met een autoclub een week toeren over diversen alpenpassen, of (zoals in 2012,2014 en 2016) met de motor. Inmiddels heb ik dan ook al de nodige passen getrotseerd, maar nog steeds kan ik er geen genoeg van krijgen...
  10. Sjoerd102

    Vanaf volgend jaar geen Euro95 meer in België

    Van nos.nl
  11. Sjoerd102

    Zwitersland, San Gottardo wel/niet tolvrij

    Medio Juli zit ik met 2 andere motorrijders een weekje te sturen door de Alpen en Dolomieten. Op donderdag 17 juli zitten we op de Splugenpas en willen dan richting Belinzona. We proberen (zeker in Zwitserland) de autosnelwegen zoveel mogelijk te vermijden. In Zwitserland kom ik echter...
  12. Sjoerd102

    Motorzegening Nuerburgring 13-04

    Ik ben er enkele jaren terug geweest. Absoluut een aanrader. Meer dan 10.000!!! motoren waarbij het hoogtepunt een parade over de Nordschleife is (onder politiebegeleiding)
  13. Sjoerd102

    Ervaringen aanbieders motorreizen

    Aangezien de zoekfunctie op dit forum niet echt iets opleverde open ik maar een nieuw topic. Volgend jaar wil ik met mijn motor naar de alpen. In 2011 heb ik de motor op de aanhanger geladen, en ben ik met mijn ouders meegereden, die gingen wandelen in Oostenrijk. Degene waar ik meestal mee...
  14. Sjoerd102

    Parkeren per gemeente, waar gelden welke regels?

    Topic zoveel over dit onderwerp. Het al dan niet betaald parkeren van motoren. Is het geen optie om in dit topic de regels per gemeente te vermelden?
  15. Sjoerd102

    anderhalve week alpen. Reismaatje gezocht

    Ik heb het plan opgevat om van de zomer (hoogstwaarschijnlijk week 33: 11t/m 18 augustus. Een week, anderhalve weel door de alpen te trekken. De bedoeling is om in 2 dagen van Limburg binnendoor naar Zwitserland te rijden, en vervolgens 2/3 dagen in Zwitserland enkele bergpassen te rijden...
  16. Sjoerd102

    Parkeerboete met motor

    Ook ik mag me melden in dit topic. Een parkeerbon met de motor (vrij uniek volgens mij). Vandaag (19-09) naar het wk wielrennen gaan kijken. Op de weide tussen punt A en de rijksweg N590 was een VIP parkeerplaats ingericht. Google Maps Aangezien ik hier geen gebruik van mocht maken (geen...
  17. Sjoerd102

    even voorstellen..

    Hallo collega motorrijders, eindelijk mezelf ook eens voorstellen. Sjoerd is de naam. Bouwjaar 1985 en woonachtig in het Limburgse Swalmen. Na in 2008 mijn motor rijbewijs te hebben gehaald, heb ik inmiddels menig weggetje in het heuvelland, ardennen en de eiffel verkend. Dit alles op mijn...
Terug
Bovenaan Onderaan