Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jouri
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. jouri

    BMW F800 (ST) accessoires Bagster zadel, AC Schnitzer uitlaat, kuipruit en stuurverhogers

    Verkocht
  2. jouri

    XJR1300 accessoires

    Ik heb nog een aantal XJR accessoires in de aanbieding: - Voetsteunen achter Ultima Alloy Evolution 20e - Iphone 6S en 7 houder voor op het stuur 10e - Set crashpads kleur zwart/goud 35e - Set crashpads merk Top Block kleur zwart/grijs 45e Als er vragen zijn hoor ik het wel :)
  3. jouri

    Overall Arlen Ness DNA maat 48 zgan

    Aangeboden; Arlen Ness race overall maat 48. Zo goed als nieuw, vrijwel niet gebruikt ivm te klein. Vaste prijs 250e.
  4. jouri

    Kuipdelen straat en circuit cbr600rr 07/08

    Ik heb nog een aantal kuipdelen liggen voor een cbr600rr 07/08. Er zitten originele straat kuipdelen bij en kuipdelen voor het circuit. De staat is erg verschillend, sommige in heel goede staat en andere kun je gratis krijgen. Mocht je er wat tussen zien mail je prijs maar. Goede staat...
  5. jouri

    Kuipdelen straat en circuit cbr600rr 07/08

    Ik heb nog een aantal kuipdelen liggen voor een cbr600rr 07/08. Er zitten originele straat kuipdelen bij en kuipdelen voor het circuit. De staat is erg verschillend, sommige in heel goede staat en andere kun je gratis krijgen. Mocht je er wat tussen zien mail je prijs maar. Goede staat...
  6. jouri

    4 juni Zolder minder snel MSZ

    Vanwege opgeblazen blok (drijfstang eruit :X ) circuitdag te koop aangeboden voor morgen 4 juni groep minder snel. Graag tot vanavond mailen Het is een dag van een vriend dus je kunt het dan met hem afhandelen (prijs etc).
  7. jouri

    alpinestars cross laarzen mt43/44

    Liggen in de weg 20 euri ophalen in Breda of Rotterdam
  8. jouri

    Bankschroef

    Tijdens het richten van een schetsplaat mbv een bankschroef brak deze in tweeen. Bij deze wie heeft er een fatsoenlijke bankschroef over (Rotterdam/Breda) die ik kan komen ophalen?
  9. jouri

    Gezocht; Kuipwerk cbr600rr 03/04

    Gezocht; race kuipwerk van een rr 03/04. Hoeft niet nieuw te zijn, hoe het eruit ziet boeit niet. Als het nog maar wel heel is (een scheurtje maakt niet uit). Laat maar horen. Ivm $%#@ momentje op Zolder gisteren..
  10. jouri

    nette set Pirelli SC2 180/120

    Pirelli SuperCorsa 2 180/55/17 DOT 2008 € 40,- Nu met voorband Pirelli SuperCorsa 2 120/55/17 Ophalen in Breda of Rotterdam. Geen rare slijtsporen of holle plekken bandjes kunnen nog voor duizenden km's gebruikt worden op straat!
  11. jouri

    Gratizzz motor accu's

    Yuasa YT12A-BS 1 jaar oud OEM YTX9-BS 3 maanden oud Geschikt voor bakens een startmotor gaat er nog 2x mee rond maar dan houdt het ook op, ophalen in Breda of Rotterdam. Wordt niet verstuurd! :')
  12. jouri

    Kryptonite Stronghold Grond Anker

    Nooit gebruikt, nieuw in verpakking. 30 euri ex verzk. art 4 goedgekeurde meuk ... :Y
  13. jouri

    Dilemma: 2006 r6/zx-6r/675 voor circuit EN straat gebruik?

    Zoals titel al aangeeft ben ik aan het kijken voor een motor voor circuit en straat gebruik. Het accent moet liggen op circuit gebruik dus het moet een circuit georiënteerde fiets zijn die op straat toegelaten is. In principe gaat de keuze tussen 3 fietsen; de 2006 Yamaha r6, Kawasaki zx-6r en...
  14. jouri

    Digitale video camera Aiptek pocketDV AHD-C100 (HD) voor 50e

    Aangeboden; Aiptek digitale videocamera type pocketDV AHD-C100. Dit is een HD camera met goede beeldkwaliteit. Voor voorbeeld filmpjes check youtube. Is in zeer goede staat en komt met alle toebehoren in originele doos. Te koop omdat we deze niet meer gebruiken (op de motor). - The most...
  15. jouri

    sportbikecam.com met 2 verschillende moto adapters

    De steun met 2 verschillende adapters (SBC24 en SBC22) zijn geschikt voor de : Suzuki GSXR1000 - '03-'06 SBC24 Suzuki GSXR1000 - Thru '02 SBC22 Suzuki GSXR600 / 750 - '06 SBC24 Suzuki GSXR600 / 750 - '04-'05 SBC24 Suzuki GSXR600 / 750 - Thru '03 SBC22 Suzuki TL / TLR - Thru '02 SBC22...
  16. jouri

    Ervaring met nieuwe Pirelli Superbike Pro slicks?

    We zijn afgelopen weekend met Eybis naar Mas du Clos geweest en de organisator daarvan prees de nieuwe Pirelli superbike pro slicks de hemel in. Hij verklaarde maximale grip en (met ons tempo) bijna 10 dagen knallen. Dat betekend voor ons 1 set per seizoen :o Zou een goed alternatief zijn voor...
  17. jouri

    Gezocht met spoed: Pirelli SC2 180'er mag ex circuit zijn

    Ik ben op zeer korte termijn opzoek naar een redelijke sc2. Ik moet er nog minimaal een circuitdag mee kunnen doen, dus geen volledig afgeragde band! Als je wat hebt (liefst brabant/zuid holland/utrecht) stuur me even een mail zo mogelijk met foto. Tnx alvast!
  18. jouri

    Manuele nokkenaskettingspanner CBR600F2 pc25 (evt F3 pc31)

    Hierbij dus aangeboden; Home made manuele nokkenaskettingspanner voor een Honda CBR600F2 pc25. Met enig aanpassen ook te gebruiken voor F3 pc31. Deze manuele spanner vervangt de automatische kettingspanner van Honda welke nog wel eens kapot wil gaan. Ik heb er nog 2 liggen en mogen voor 30e p/s weg.
  19. jouri

    'Koso' temperatuur sensor (voor koelwater)

    We hebben hier nog een temperatuursensor over van het merk Koso. De adapter hebben we zelf gebruikt maar de sensor gaf andere waarden dan die we nodig hadden. Hij geeft 10,5kOhm bij kamertemp. Voor 10e mag hij weg,
  20. jouri

    Racen / circuitmotor zonder luchtfilter

    Ik heb een vraag aan de race experts. We zijn momenteel bezig een Ten Kate blok van een CBR600F3 in te bouwen in ons gebakje, een CBR600F2. We zijn ondertussen aan gekomen bij het luchtfilterhuis met luchtfilter. Nu kregen we van de vorige eigenaar van het blok het volgende filter mee wat er...
  21. jouri

    solide aanhanger voor 1 motor

    Zo, team BochtGemist ruimt op! :Y Wij hebben in de aanbieding: 1 Partytent 6x3m welke gebruikt is op het circuit. Is uitklapbaar dus staat binnen 1 minuut. Inclusief 3 zijwanden welke nog nooit zijn uitgepakt/gebruikt. 2 poten hebben een licht knik door een onstuimige circuitdag met zeer...
  22. jouri

    Gezocht: Dynamo CBR600F PC25

    Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een dynamo voor een cbr600f pc25. Heb je wat liggen dan hoor ik dat graag... :)
  23. jouri

    Partytent 6x3 meter met buizenframe

    Te koop aangeboden; Partytent merk 'Circuittent' type 'BochtGemist'. Maat 6x3 meter, hoogte is ehh...hoog :? Met buizenframe, nu voor een MF prijs van 50e. Op marktplaats staat hij voor 75e dus als je bereid bent meer te betalen... }) :W
  24. jouri

    Stalen remleiding 65/70cm

    Ik ben opzoek naar een enkele stalen remleiding van rond de 65/70 cm. Ik heb nu achter een remleiding van 60cm zitten maar die is net te kort omdat ik mijn steppie nu niet op de hoogste stand kan zetten. Ook evt te ruil tegen mijn remleiding. Heb even een (drama kwaliteit) foto bijgevoegd van...
Terug
Bovenaan Onderaan