Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Amauta
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Amauta

    Landmarkrally 2020, de uitdaging.

    Zie ook de inleiding van het topic: Landmarkrally 2020, de introductie. Deze rally is opgezet met het idee dat je een doel of doelen hebt om een rit te maken, het liefst met een paar mederijders. Je parkeert de motor(en) en fotografeert de motor en het object. De foto moet zo weinig mogelijk...
  2. Amauta

    Landmarkrally 2020, de introductie.

    Ook in 2020 wordt er weer een Landmarkrally georganiseerd. Voor wie nog het niet kent, Landmarkrally 2020 is een spel waarbij we op zoek gaan naar foto's, 36 stuks verspreid over heel Nederland plus 4 bonusfoto's. Op de foto's staan objecten die gevonden kunnen worden door te zoeken in Google...
  3. Amauta

    Bandenslijtage door onbalans

    Naar aanleiding van een artikel waarin wordt beweerd dat wanneer je wiel niet in balans is, je ongelijke slijtage krijgt aan de band, dat je daarom elke 1500km moet controleren of je wielen nog in balans zijn, kreeg ik de volgende theorie: Wordt een wiel dat niet volledig in balans is...
  4. Amauta

    Shad comfortzadel voor NC700X of NC750X

    I.v.m. verkoop van mijn motor heb ik een Shad comfortzadel te koop: Past op de Honda NC700X en NC750X Gebruikt maar vrijwel zonder gebruikssporen. Geen beschadiging. Prijs 150 euro. Ophalen of verzenden tegen verzendkosten.
  5. Amauta

    Div nieuwe onderdelen voor Yamaha Majesty 400

    In verband met de verkoop van mijn scooter heb ik de volgende nieuwe onderdelen te koop. Het liefst in 1 koop, alles samen 50 euro (koopje), plus verzenden wanneer het opgestuurd moet worden. Luchtfilter links en rechts: Filter voor variohuis: 2 bougies: 2 sets malossi vario...
  6. Amauta

    Yamaha T-Max 2005 vraag over vario

    nvt
Terug
Bovenaan Onderaan