Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: beekman15
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    rug steun burgman 400

    hoi ik ben op zoek naar een rug steun als deze You are buying a high quality ( burgman 400 2007 ) die in Nederland direct leverbaar is ? vriendelijk bedankt *O*
  2. B

    gezocht intruder intruder 1800 achterwiel compleet

    zoals de titel compleet icl band mr 1800 vriendelijke groet
  3. B

    supemotard bst carbon achterwiel

    gezocht carbon bst achterwiel supermotard heeft u nog wat liggen hoor ik dit graag casperbeekman@Hotmail.com met vriendelijke groet casper
  4. B

    suzuki intruder 1400 custom achtwiel

    hallo ik ben met een suzuki intruder 1400 bezig om daar een apart ding van te maken nu was mijn vraag ik zou graag dik achterwiel willen 260 ?? zijn er ombouw kits of iemand die dit al heeft gedaan? kan er weinig van vinden ivb cardan of heeft iemand van het forum hier wat aparte...
  5. B

    gezocht suzuki inturder 750 800 motorblok blok

    hallo ik ben op zoek naar een compleet blok voor een intruder vs 750 800 rond 1986 blok mag zonder carburateurs en kabelboom heeft u wat liggen laat het dan even weten met een 06 nummer er bij mvg casper
  6. B

    aprilia rsv mille 2004 kilometerstand vooruit draaien HELP

    hallo ik heb een rsv uit 2004 met het volgende probleem vorig jaar dynamo vervangen en heeft ruim 1 jaar stil gestaan zonder accu nu is dus de kilometerstand van 20 000 naar 0 gesprongen ik heb een beetje rond gebeld en het blijkt dat het vaker voor komt bij dit model jaar nu de vraag...
  7. B

    aanhaal moment yzf750

    hallo ik ben moet de nokkenas aan draaien met de moment sleutel allen hoe veel moet die zijn? en ik kan het nergens vinden alvast bedankt
  8. B

    hulp gevraagt bij cr500 AF ombouw

    goedendag dames en heren. ik heb ga zondag een crf450 rijwiel van 2007 ophalen. en ik wil all een langere tijd een AF hebben. dat is allemaal begonnen toen ik mijn huidige cr500 heb gekocht. dus ik wil nu graag een afje er bij hebben. maar ik heb een vraag. zijn er mensen op dit forum die...
  9. B

    supermotard velgen onder cr500

    hallo ik heb een cr500 en wil er een sm van maken maar ik heb een idee ik wil mijn cross band achter er afhalen en daar een mooie semi slick om heen draaien maar het is een 18 inch zal dit echt super lelijk zijn in combie met 17 inch voorwiel? en nog 1 vraag kan je gewoon allen een...
Terug
Bovenaan Onderaan