Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jpraptor
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Plaatjes

    Kan iemand mij vertellen, waarom ik geen plaatjes of avatars meer zie? Heel soms wel maar meestal niet. Moet er echt op klikken
  2. J

    Prive berichten?

    Kan iemand mij vertellen, Hoe ik privé berichten aan zet.. Ik Kan dat nergens terug vinden.
  3. J

    Les lagerschalen

    Morgen allemaal, ik ben nieuw met 4 takt. Maar will het wel graag leren, en ga daarom zelf mijn raptor 700 blok reviseren. Hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe ik de juiste lagerschalen kies. Je hebt verschillende diktes. Moet ik meten om er achter te komen. En als ik ook nieuwe drijfstangen...
  4. J

    Sticker set

    Hallo allemaal, is er iemand die mij zou kunnen helpen met een stickerset. Ik ben een suzuki lt50 aan het opknappen, maar stickers zijn nergens te krijgen. Dit is wat ik nodig hebt. Kleuren rood/wit/goud/zwart..
  5. J

    Beverly 500 oververhit

    Hallo allemaal, heb een vraagje. Mijn beverly 500 oud model. Raakt na zo'n 10 minuten rijden erg over verhit. Temp meter schiet dan omhoog. Bij de waterpomp huis zie je dan ook een spoor van lekkage. Ik dacht dat de pakking kapot was, maar dat bleek niet de oplossing te zijn. Kan iemand mij op...
  6. J

    Ducati hypermotard performance spiegels

    Bij deze helemaal nieuw in verpakking. Motor is helaas total gereden. Oem nummer Ducati 96987208B Teab
  7. J

    Diverse spullen aangeboden.

    Hallo allemaal. Ben San het opruimen volgend ga ik niet gebruike. En mag weg. Rc2 brake lever cbr600 f2 tot f4 Acewell ace-3700 atv/cross computer. Setje handvatverwarming H7 6000k xenon setje Schijfremsloten Allemaal nieuw nog nooit gebruikt.
  8. J

    Beverly 500 start niet

    Hallo allemaal.. Ik heb een probleempje. Ik heb zo'n 2 a 3 jaar geleden een beverly 500 weg gezet rijdend.. en nu wilt hij niet meer starten. Alle zekeringen nagelopen. Relais ook. Injector spuit wel. Maar niet heel veel of krachtig. Ik weet niet hoe het hoort te spuiten. Accu vernieuwd...
  9. J

    Beverly 500 startproblemen

    Hallo allemaal, wie kan me opweg helpen . Ik zit met een beverly500 wat niet wilt starten. Ik heb de motor scooter 2 a 3 jaar geleden rijdend weg gezet.. en nu gaat hij niet meer aan. Ik heb een nieuwe accu startrelais nieuwe bougie plus dop. Bougie vonkt maar wordt niet nat. Dus...
Terug
Bovenaan Onderaan