Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: motormuisie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. motormuisie

    Garmin Zumo XT

    https://www.gps.nl/motornavigatie/zumocoverxt.html
  2. motormuisie

    Gezocht: Handkappen Yamaha Diversion XJ 900 (S)

    Wie heeft er nog een setje handkappen liggen voor een Diversion XJ 900 (S) en heeft deze over of niet meer nodig. Je zou mij er een groot plezier mee doen, ben een gehele-jaar-doorrijder. Alleen handvatverwarming en goede handschoenen is niet voldoende. Laat maar horen als je wat heb liggen...
  3. motormuisie

    Te koop: Nieuwe Zomer doorwaaihandschoenen

    Nieuwe heren :] FLM Lederen/stoffen doorwaaihandschoenen maat XL met extra lange vingers. Te groot besteld en te laat geweest met ruilen. Nooit gedragen. Mogen voor euro 25,00 naar iemand anders. Evt verzendkosten zijn voor de koper.
  4. motormuisie

    Opruiming Werkplaatshandboeken

    Motorfiets-Techniek Suzuki GSX-R 750 1985-1986 Ned geschreven, 248blz. Uitgegeven door Peters in Deventer. Boek verkeerd in nieuwstaat, met div Schema's en foto's. euro12,50 Haynes Service & Repair Manuel voor YAMAHA (Virago) V-Twins 1981-2003. euro12,50 Boek verkeerd in...
  5. motormuisie

    Heb je een voorband van Continental? Lees dan dit bericht!!

    Net terug van een weekje Normandië, maar kon er verder geen info over vinden. Lees even dit bericht en doe er je voordeel mee! www.conti.nl/motorbandenomruil/.
  6. motormuisie

    Werkplaatshandboek Honda CX500 V-Twin

    Te koop: Werkplaatshandboek Honda CX500 V-Twin. Reparatie en Onderhoud. Nederlandstalige uitvoering, voorzien van duidelijke foto's. Inclusief, elektrische schema's. Prijsje: 10,00 euro. Verzendkosten voor de koper, brievenbuspost 3,60 euro.
  7. motormuisie

    Vehikel in Zwolle Ijsselhallen vanaf morgenmiddag

    Ook dit jaar weer een Vehikel, maar dan in Zwolle in de Ijsselhallen. Let op entree voor vrouwen en kinderen gratis. www.vehikel.com
  8. motormuisie

    Gezocht Linker Krauser K2 Koffer 46L. Recht ophangsysteem

    Hallo, Ben op zoek naar een goede linker Krauser koffer Model K2, met grijze bies. Inhoud 46 liter. Voor het rechte ophangsysteem, dus niet het hockeystick model. De koffer is voor een Diversion 900S. Alle reakties welkom.
  9. motormuisie

    Gezocht: complete Trekhaak voor XJ900S Diversion

    Hallo iedereen, Ik ben op zoek naar een complete trekhaak voor een Yamaha XJ900S Diversion van 2000. Iemand toevallig nog een liggen? Hoor het graag. Bedankt.
  10. motormuisie

    Welke firma met motorspullen op de motormarkt Hardenberg

    Hallo ben op zoek naar de firma die in links achterin de hoek van de "tent" stond met motorspullen op de motormarkt in Hardenberg j.l. Deze kwam zo te horen ergens uit limburg vandaan. Had zijn spullen bij zich in grote grijze kratten. Stond er de laatste 3 markten. Iemand een naam adres of...
  11. motormuisie

    Hallo vanuit Twente

    Hallo allemaal, :] Volg dit geweldige motorforum al een tijdje, en stel me even voor. Ik ben Anne een echte Boeskool, en woon in Twente. Rij sinds 1973 motor bijna dagelijks en ben er echt aan verslingerd. Mijn eerste motor toendertijd was een DKW 175cc. Rij nu afwisselend Harley...
Terug
Bovenaan Onderaan