Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bikebuilder
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bikebuilder

    supermofools stickerset giveway

    Aanmelden of registreren om te bekijken hey, kunnen jullie even deze facepage liken met mijn honda cr250 supermoto zo kan ik een stickerset winnen met vriendelijke groeten en dank Dimmy (bikebuilder)
  2. bikebuilder

    supersonisch bad voor carbu te kuisen

    ik ben op zoek naar een supersoon bad om carbu's te kuisen,met de sproeiers en in wasbenzine te kuisen krijgt ge nooit alles weg dus ik wil hier in investere maar weet niet echt waar ik dit kan kopen/bestellen ? weet iemand hier meschien meer ?
  3. bikebuilder

    elektrise schema's van een cbr 125 en een yamaha XJ750 seca

    dag, ik heb een yamaha Xj750 seca ben bezig deze om te bouwen tot iets anders want vindt hem origineel niet zo mooi.nu heb ik het origineel stuur verwijdert en er een zwart M-bar op gezet maar nu passen de originele controls niet meer ,nu had ik opt werk(quality bikes) nog een accident cbr 125...
  4. bikebuilder

    suzuki bandit 600 teller set

    dag, ik zben bezig een moto om te bouwen en zoek nog een teller set van een suzuki bandit gsf 600
  5. bikebuilder

    bikebuilder

    hey, ik ben Dimmy ben 21 woon in belgie en ben een zeer grote moto liefhebber en heb er zelf een paar :p heb nog staan een honda mt5 volledig mallosi van luchtfilter,carbu ,cilinder uitlaat heb 2 husqarna's 450TE voor op circuit en een 610 voor het zot mee uit te halen een kawasaki 305 ltd...
Terug
Bovenaan Onderaan