Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wildfire
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. W

    Aanschaf r6

    O.k. Ik heb het licht gezien. Ik heb dit weekend gereden met een R6 :} . In een woord geweldig. Wat een machine. Echt tien keer beter dan m'n eigen fietsje. En nou wil ik er dus zelf ook een. Mijn vraag is eigenlijk dit: Zijn er nog belangrijke verschillen tussen de modeljaren behalven de...
  2. W

    Ritje voor de minder begaafden onder ons

    Ik zag dit topic http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4764 En dat bracht mij op het idee om eens te kijken of er niet meer mensen zijn die een keer zin hebben om met een wat rustigere ploeg op pad te gaan.
  3. W

    Bochten........ ja of nee..

    Ik sta op het punt om het een en ander aan m'n motor te veranderen. Nou is mijn vraag... Demper of compleet systeem?? Ik wil zoiezo een yoshumira rs3 demper. En die zijn al niet goedkoop maar is het aanschaffen van een compleet systeem zijn geld waard?? Het scheelt nogal wat eurotjes namelijk.
  4. W

    Yesss.... maar hoe bedank je zoiemand

    Ik was vandaag vrij en dus zou ik even naar de stad gaan om naar een niergordel te kijken (bij termaat motoren in nijmegen). Nu woon ik nog thuis en aangezien mijn moeder ook vrij was zij ze vlak voor ik weg ging "Zal ik met je meegaan, dan maken we er een gezellig dagje van", Nou prima best...
  5. W

    Nieuwe Blackbird

    Dit moet de nieuwe blackbird 1200 worden Ik vond hem wel grappig. Ben best benieuwd wat ie gaat doen qua p.k.'s
  6. W

    Sticker????

    Als je hier een beetje leest zie je een heel aantal posts waarin mensen vragen of er nog andere M-F leden op die locatie waren. Wordt het niet eens tijd voor een sticker (ergens op je nummerbord ofzo) is gelijk goeie reclame?? :?
  7. W

    Ik heb geen zin in eieren zoeken.....

    Iemand nog een goed idee voor de paasdagen?? Ik had eigenlijk gehoopt dat stomme opgewaardeerde konijn dit jaar te ontlopen. Met een blade moet dat toch lukken dacht ik. Oeps dubbele post (sorry ;( )
  8. W

    Ik heb geen zin in eieren zoeken.....

    Iemand nog een goed idee voor de paasdagen?? Ik had eigenlijk gehoopt dat stomme opgewaardeerde konijn dit jaar te ontlopen. Met een blade moet dat toch lukken dacht ik.
  9. W

    Sluitpost op het budget

    O.k. ik ben er nu dus uit wat voor uitlaat ik wil (http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=4187) Nu nog het een leren pak. Ik heb al wel winter kleding. Maar leer is in de zomer volgens mij een stukkie prettiger en oogt gewoon zwaar stoer. Maar welke merken zijn goed? Ik zit een beetje...
  10. W

    Dit komt dus echt beroerd uit

    Stap ik vanavond uit m'n nest. (ik heb nachtdienst gehad.) Kijk uit het raam. G*&^ver het is weer een prachtig dag geweest |( Ik balen.. Met een Kl*&e humeur loop ik dus naar beneden :( . Trek m'n motorbroek aan (ik was van plan om toch nog gauw wat kilometers op de klok te zetten). Buk om...
  11. W

    M-F Hoe zit dat nou eigenlijk??

    Ik ben absoluut nieuw hier. En nou vroeg ik me iets af. Hoe zit dat eigenlijk met die zondag's uitjes van jullie. Is dat gewoon van.. wie mee kan mag mee. Of wat moet ik me daar bij voorstellen. :? En als het vrij is om mee te gaan. Heeft het zin als je nog niet zoveel ervaring hebt of ben je...
  12. W

    Welke uitlaat

    Ik heb sinds kort een cbr919rr gekocht. Nou zit daar nog een originele pijp onder en dat wil ik veranderen. Maar welke. Ik heb 3 opties - yoshumira zyclone - laser hotcam - remus viper De yoshu heb ik gehoord en klinkt ontzettend vet. Van de laser heb ik me laten vertellen dat ie goed klinkt...
  13. W

    Duitse motoren

    Hoe zit het eigenlijk met pk restrictie |( op duitse motoren. Ik weet dat ze in zwitserland zo'n dergelijke restrictie hebben, maar hoe zit dat eigenlijk met duitsland?? :? :? :? :? :? :?
  14. W

    Alleen op vakantie

    O.k. Ik heb dus sinds kort een motor rijbewijs en ook maar meteen een motor gekocht, Maar nu wil ik dus met dat ding op vakantie... In mijn kennisen kring ben ik de enige die een rijbewijs heeft en ik heb dus geen groep waar ik mee kan gaan. Maar om nou alleen m'n koffers te pakken en er op uit...
Terug
Bovenaan Onderaan