Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Dave Nada Noppes

    Zxr750H2 1990 Wel of geen down to front engine mounting bolts

    Tijdens het sleutelen aan de zxr zie ik dat erbij mij geen downtube to front engine mounting bolts zitten. Dit geeft het sleutelboek Haynes wel aan. Ze hebben er al tig jaar niet ingezeten en nooit gemerkt. Daarnaast zie op op kawasaki oem parts ook geen bolts staan, alleen a en b. weet iemand...
  2. Dave Nada Noppes

    Kawasaki zxr Fotoshoot met model!

    Gisteravond was Davie Nada een gelukkig man. :) Een fotograaf heeft mij gevraagd om mijn oude verbouwde Kawa voor een fotoshoot beschikbaar te stellen. Nou daar zeggen we natuurlijk geen nee tegen. Het was een gezellige avond en het heeft ook mooie foto's opgelevert. Dus wat willen we nog...
  3. Dave Nada Noppes

    Gezocht Luchtfilerbox met kelken voor zxr750h2 uit 1990

    Geachte medeforumers, Ik ben op zoek naar een luchtfilterbox voor een zxr750H2 uit 1990. Tevens naar kelken voor op de carburateur. Die van mij zijn vervormt waardoor ze niet goed op de carbs passen en in het luchtfilterhuis blijven zitten. Wie o wie kan mij helpen :} :] Groet Dave...
  4. Dave Nada Noppes

    Effe mijn oude maar verbouwde ZXR750H2 showen!!

    Geachte mede forumers, Na de positieve reactie op dit topic Waar je verbouwde motor laten taxeren. En natuurlijk op het zxr topic, maak ik dan toch maar een nieuw topic aan om de zxr ook aan de rest te showen. Ben er best wel hule vule trots op. :] Het is een oude zxr 750 H2 uit 1990 zo...
  5. Dave Nada Noppes

    Waar je verbouwde motor laten taxeren

    Geachte MFérs, Nu heb ik naar hard werken eindelijk mijn oude nu verbouwde zxr 750 H2 uit 1990 af. Maar waar kan ik de motor laten taxeren. Dit schijnt heel belangrijk te zijn voor de waarde bepaling voor de verzekering. Want een standaart zxr uit 1990 is niet zo hule vule waard :N...
  6. Dave Nada Noppes

    Anodiseren Kroonplaat en rem- schakelset

    Geachte medeforumer, Na de zoek functie te hebben gebruik krijg ik nog niet het gewenste antwoord over anodiseren. Is anodiseren mogelijk bij de kroonplaat en remschakelset. Ik heb begrepen dat anodiseren niet werkt bij gietaluminium. Je zou donkere vlekken krijgen. Maar ik wil het juist...
  7. Dave Nada Noppes

    Maakt een langere schokbreker veel verschil

    Hoi mede forumers. Maakt het veel verschil als je een 33 centimeter schokbreken (hart bevestiging hart) naar een 35 centimeter gaat. Groet Dave Nada
  8. Dave Nada Noppes

    ZXR750-rijders filmavond 20 januari 2007

    He mede zxrrijders, Na alle gezelligheid van 2006 met toerritten, barbeques en meetings krijgen we nu helaas de koude winter. Lekker rijden is er niet echt meer bij, maar knus voor de TV wel. Daarom ZATERDAG 20 JANUARI 2007 een gezellig DVD avondje. Op de avond zullen we natuurlijk motor...
  9. Dave Nada Noppes

    Mooi zwart rood motorpak (combi)

    Geachte medeforumers, Ik heb een mooi akito motorpak combi dus broek en jas die aan elkaar kunnen worden geritst. Ik wil er 80 Euro voor hebben, daarvoor is hij netjes schoongemaakt en ingevet. Groet Dave Nada Ps mail naar nadinedavid@wanadoo.nl
  10. Dave Nada Noppes

    Faillissimentpartij motoren 850 Euro

    Op marktplaats staat een advertentie Alle motoren 850 Euro zie link http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/search.php%3Fo%3D1%26q%3DFaillissimentpartij+motoren+aanklikken%252Ffaillissimentpartij Doe je voordeel er mee. Groet DAve NAda
  11. Dave Nada Noppes

    Honda VF750C uit 1998 Zeer goede staat

    Geachte mede formumers, Een vriend van mij heeft een zeer mooie en goede Honda VF750C uit 1998 te koop. Hij heeft er altijd netje op gereden en goed gepoetst. De motor heeft weinig kilometers reden en heeft enkele accessoires. Klik op de onderstaande link voor de informatie...
  12. Dave Nada Noppes

    Wie kan mij helpen aan een Yamama YZF 750 Rempomp

    Hoi Mede motorforumers, Wie van jullie heeft nog een goede rempomp liggen Van een Yamaha YZF 750. Als je wat hebt kun je me bellen op 06 48133037. Groet DAve NAda
  13. Dave Nada Noppes

    Motorbladen voor tompoezen

    Geachte medeforumers, Een dikke halve meter motorbladen, van met name kicXstart, motor 73, motor, ect. Ze kunnen van jou zijn voor een pak tompoezen. Wij zullen voor de koffie erbij zorgen als je ze op komt halen. Vragen bel 06 48133037 ¨ Groet DAve NAda
  14. Dave Nada Noppes

    Motorbladen voor taart

    Bij deze een stapel motorbladen van KicXstart's tot promotor ect. De stapel is meer dan een geschatte halve meter hoog. Op te halen, voor een goed gesprek over motors natuurlijk en wat lekker voor bij de koffie. Groet Dave Nada Contact met nadinedavid@wanadoo.nl
  15. Dave Nada Noppes

    Complete (lekkere)kont ZXR H2

    Bij deze aangeboden zo goed als complete kont zxr h2 uit 1990. Beide buddy's afdekkapje Zijpanelen 1 iets bescheurt undertray (orgineel) achterlicht + frame en slot achterbuddy Ook los te koop. mail of bel effe voor een prijs af te spreken. nadinedavid@wanadoo.nl of 06 48133037 Ps. heb tevens...
  16. Dave Nada Noppes

    Yes, vriendin geslaagd

    Yessssss, Mijn Vriendin is geslaagd voor haar bijzondere verrichtingen examen :] . ondanks de zenuwen en het slechte weer :r . Dus nog een geslaagd naast de andere twee MF'ers. Cupa en Snowgirl jullie ook nog gefeliciteert met het slagen. Groeten van een blije, Dave :9
  17. Dave Nada Noppes

    Traanplaat buigen???

    Wie weet hoe je traanplaat kan buigen. Ik heb een undertray uitgezaagd maat als de traanplaat recht is raakt de achterband bij het inveren van de motor net de plaat. Nu wil ik er een holling in buigen. Heeft iemand een idee :} ThanX
  18. Dave Nada Noppes

    Joe Bar Team Strip nummer 5 is uit

    Yessssss, Pas ondekt dat na lange tijd nummer 4 van de motor strip Joe Bar Team :] eindelijk is opgevolgd door NUMMER 5 :9~ Voor degene die de strip nog niet kennen een strip in de style van Guust flater alleen dan over bikes. Doe je voordeel hiermee en koop hem.
Terug
Bovenaan Onderaan