Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: k-jah
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. k-jah

    Suzuki GSX-R 600 K4

    Omdat ik dit seizoen veeeel te weinig op het circuit gezeten heb (en het er niet naar uitziet dat dit volgende jaar zal verbeteren): mijn Suzuki GSX-R600 K4 in de verkoop. Even de feiten opsommen: - Gloednieuwe banden: 0km gereden (Pirelli Supercorsa SC2)! - Stalen remleidingen -...
  2. k-jah

    SV650 (s) 2003-... luchtfilter

    Originele luchtfilter te koop voor een Suzuki SV650 (S) vanaf 2003. In zeer goede staat, enkel gemonteerd geweest tijdens inrijden (800km). Prijs: 15 euro Kan verzonden worden (woon in .be)
  3. k-jah

    Alpinestars motorlaarzen (46)

    hoog model Gore-tex, maat 46 In goede staat Prijs: 35 euro of een goed bod. Kan verzonden worden (woon in .be), maar liefst wel eerst passen.
  4. k-jah

    GSX-R600 K4 dynamodeksel (chrome)

    Aftermarket dynamodeksel chrome voor een GSX-R600 K4. Minpuntje: hier en daar wat krasjes. Prijs: 50 euro of een goed bod. Kan verzonden worden (woon in .be)
  5. k-jah

    Gelert Solo lightweight 1 persoonstent (nieuw!)

    Omdat plaats vaak een issue is voor de kamperende motorrijder: Nieuwe Gelert Solo lightweight te koop. In een zeer kleine draagtas: ideaal voor motorrijders! Prijs: 35 euro of een goed bod. Kan verzonden worden (woon in .be)
  6. k-jah

    Paar RVS remleidingen (660mm&710mm)

    Paar RVS remleidingen (660mm&710mm) Zaten gemonteerd op een GSXR600 K4 Minpuntje is wel lichte corrosie (zie foto). Prijs: 35 euro of een goed bod. Kan verzonden worden (woon in .be)
  7. k-jah

    Rev'It Replica 1-delig motorpak, maat 50

    Rev'It Replica 1 delig pak, maat 50. Zeer mooi pak in uitstekende staat! Slechts enkele malen gedragen, ritsen e.d. 100%, geen schade. Altijd vrijblijvend te bezichtigen en te passen in de omgeving van Merchtem, België. Wordt wel niet verzonden. Vraagprijs: 400 euro Gelieve een mail...
  8. k-jah

    WT monobiken

    De Wieke Tingels gaan nog eens monobiken. *O* Wat? Maxi fun op mini bikes Waar? First kart inn Budasteenweg 2 1830 Machelen www.fki.be Wanneer? Maandag 19 december Vanaf 19.00 (exact uur nog vast te leggen). http://www.doodle.com/df7qmqs3vpq3g4tw Wie...
  9. k-jah

    Suzuki GSX-R600 K4/K5 dark hoge kuipruit "dubble bubble"

    Donkere hoge "dubble bubble" kuipruit voor GSXR 600 (wellicht ook 750 en 1000) uit 2004/2005. Gebruikte staat, met krassen en lijmrestanten. Alle bevestigingspunten nog ok. Kan verzonden worden (verzendkosten .be €5,90 / .nl €15 voor koper).
  10. k-jah

    Suzuki GSX-R600 K4/K5 originele kuipruit

    Origineel ruitje voor een GSXR 600 (K4/K5). Past wellicht ook op andere modellen. Gebruikte staat met krassen, bevestigingspunten ok. Kan verzonden worden (verzendkosten .be €5,90 / .nl: €15 voor koper). Prijs: €15
  11. k-jah

    Yoshimura "tri-oval" demper GSXR600 K4-K5

    Yoshimura "tri-oval" demper. Zat op een GSX-R600 K4 (bj 2004), past ook op een K5, wellicht ook andere modellen met zelfde "bolt-on" aansluiting. Is beschadigd (zie foto's). Zonder e-keur en zonder DB-killer, met bevestigingsbeugel. Komt mooi geluid uit. Kan verzonden worden...
  12. k-jah

    Axa ART4 kettingslot voor €34,95 op iBood

    www.ibood.be Ik dacht, in meld het even. :) Geen ervaringen met deze sloten btw (en geen aandelen bij ibood ;) ).
  13. k-jah

    Wieke Tingels testbank-run

    Om eens en altijd de discussies over wie de meest koppelrijke motor/het grootste pk-pakhuis heeft te sluiten. :+ ;) Eerste interesse peiling, dan kunnen we eens kijken waar/wanneer/hoeveel, dus heel het topic is nog OVB. :) - k-jah - Sheldon - Evil Kim - Sethje - Bladertje -...
  14. k-jah

    Suzuki SV650s (BJ 2005): 3000 euro

    Verkoop bij deze mijn trouwe Suzuki SV650s. Een zeer leuke motor, die zowel de beginner als de meer ervaren rijder zal weten te boeien. De motor heeft als bouwjaar 2005. De motor is in goede staat, nooit problemen mee gehad. Uiteraard zijn hier en daar wat gebruikssporen te zien (niet...
  15. k-jah

    circuitdag motorsportschool Zolder 16/04 niveau 1+

    Wegens omstandigheden (en met veel pijn in het hart) in de verkoop: cursus Zolder met de motorsportschool niveau 1+. Gaat door aanstaande vrijdag, 16/04. Wat houdt niveau 1+ in? Dus 3 begeleide sessies, 2 sessies vrij rijden. Meer info: www.motorsportschool.com Prijs? 85...
  16. k-jah

    Welk vizier voor tijdens de reis?

    Welk vizier nemen jullie mee als je op reis gaat? Het lichte of toch het donkere? Of beiden? Ik heb ze allebei al meegenomen, maar door de vorm van zo'n vizier is het niet zo makkelijk en neemt nogal veel plaats in beslag... Ik weet dat er andere oplossingen bestaan zoals helmen met...
  17. k-jah

    Het grote vakantie-blunder topic!

    In navolging van meest beschamende moment(e)n met motor is.......? en post hier je grootste sleutelblunder !: *O* *O* -O- Het Grote Vakantie-Blunder Topic! -O- *O* *O* Bedoeling is om blunders die je hebt meegemaakt op vakantie met je motor, hier te vertellen! Zo kunnen anderen...
  18. k-jah

    Contour HD bulletcam

    Uiteindelijk beslist om m'n Contour HD bulletcam (upgrade van de Vholdr) in de verkoop te doen. Ik gebruik de camera eigenlijk te weinig en kan het geld goed gebruiken. Ongeveer een maand geleden aangekocht bij www.sbe-performance.nl (dus de cam is nog onder garantie - factuur aanwezig)...
  19. k-jah

    SV 650s/1000s topkuip (licht beschadigd)

    Topkuip voor de SV650s/SV1000s (dus bouwjaar 2003 en hoger), kleur zwart (kleurcode weet ik niet meteen te zeggen), lichte beschadiging aan de rechterkant (zie foto), voor de rest prima staat (bevestigingen intact, mooie lak, ...): Prijs= teab
  20. k-jah

    Knippers blijven branden

    Ja, ik weet het, LED knipper probleem #75856648 :') . Het verhaal: Ik heb al een aantal maanden een SV650s. Daar heb ik vrijwel meteen LED knippers op gezet. Aangepast met nieuw LED relais. Maar sinds vorige zondag, blijven de knippers branden als ik ze aanzet. Ik heb meteen alle...
  21. k-jah

    Motor Mover 2

    Te koop: Motor Mover 2 Super handig middel om je motor met een korte draaicirkel te verplaatsen om hem in dat kleine hoekje in de garage te mikken (en zo plaats te besparen). Gebruikte staat (hier en daar paar krassen, doet geen afbreuk aan de werking van het product). De wieltjes...
  22. k-jah

    zin en onzin rond zogenaamde "wondermiddelen"

    Ik heb een tijdje geleden mijn motor weer van stal gehaald (hij stond een tijdlang stil). Nu merk ik bij het rijden dat hij wat last heeft van trillingen in de lage toeren (wat ervoor niet het geval was). Ik hoop dit neveneffectje gewoon te kunnen wegrijden. Nu heb ik in een autoshop van...
  23. k-jah

    [.be] Bandit 600 - 25 kw - 1500 euro

    Te koop: mooie rode Suzuki GSF600N Bandit 25kW Merk: Suzuki Model: GSF600N Motorinhoud: 600 cc Kilometers: 34000 Kleur: Rood Registratiejaar: 1996 Mooie rode Bandit 600. Hij is 25...
  24. k-jah

    The Motorcycle diaries

    www.motorcyclediaries.net Dit is een film die gaat over 2 mannen die een motortocht maken dwars door Latijns-Amerika op een Norton 500. Eén van die mannen was Ernesto Guevara (jaja, de Ché). De film is gebaseerd op het reisverslag dat Ché had bijgehouden en pas in 1993 als boekvorm is...
  25. k-jah

    Politie Blade

    Het nieuwe speeltje van de Engelse Politie:
Terug
Bovenaan Onderaan