Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MindCtrller
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Difi tourist rugzak

    Ooit gekocht maar nooit gebruikt. Vandaar dat ik deze Difi tourist rugzak te koop aanbied. Tekst gekopieerd van internet: Een motorrugzak moet tegen een stootje kunnen en in alle omstandigheden stabiel op je rug blijven zitten. Bij Difi begrijpen we dat. Ook is het zonde dat een rugzak je...
  2. M

    Alpinestars GP Pro 3XL handschoenen

    Wegens verkoop motor te koop deze alpinestars GP Pro handschoenen. De handschoenen zijn gebruikt maar in prima staat, nooit mee gevallen. De maat is XXXL (vallen klein vandaar). Prijs: 60,-
  3. M

    Te koop: Triumph Street Triple R 2010, zwart/goud, SC project uitlaat

    Na veel wikken en wegen heb ik besloten om mijn prachtige Triumph Street Triple R uit 2010 te verkopen. Ik heb deze motor alweer 4 jaar in mijn bezit en heb er altijd veel plezier aan gehad. Omdat ik helaas de laatste tijd er bijna geen gebruik meer van maak vind ik het zonde om hem maar in de...
  4. M

    Furygan motorbroek met kevlar & knie protectors

    VERKOCHT!!! Ik verkoop deze broek omdat ik mijn rijbewijs heb gehaald en een leren combipak heb gekocht. Ik heb met deze broek alleen gelest en ben er niet mee gevallen. Het is een broek van het merk Furygan type denim jean 01. De broek is verstevigd met kevlar en heeft 2 knie protectors...
  5. M

    Wanneer motor kleding kopen?

    Vorige week heb ik mijn roze pasje mogen ophalen. Nu ben ik een beetje voor motorkleding aan het kijken. Het heeft geen haast omdat ik pas volgend jaar een motor ga halen. Maar wanneer is het nu de beste tijd om kleding te kopen? Zijn er ook uitverkopen in het najaar? Heb ook gehoord dat er op...
  6. M

    Hallo hallo

    Goede avond dames en heren, Ik ben Marco, 22 jaar oud en afkomstig uit Eindhoven. Ik ben vorige week woensdag geslaagd voor het AVD examen en heb vandaag mijn pasje mogen ophalen bij het gemeentehuis. Mag dus vanaf nu motorrijden *O*. Heb op een zware motor afgereden dus mag ook meteen een...
Terug
Bovenaan Onderaan