Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hevu
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. hevu

    We gaan Z.O.T. naar de Brakke Zeeuw

    Tijdens afgelopen EGT vroeg ik hoe de motorcamping de Brakke Zeeuw was. Wij (ikke en El Presidente) wilde n.l. nog een weekendje naar Zeeland met de sleurtent. Waarop Hellracer positief reageerde. Na een zware overleg ronde tussen Hellracer, HaBsu en ondergetekende hebben we dus besloten om...
  2. hevu

    Wieldemper wel of niet nodig

    In m'n andere topic reeds aangegeven dat ik een smartwiel wil plaatsen in de standaard achterbrug van m'n span. Echter door ruimte gebrek zal ik e.e.a moeten aanpassen. In de achteroverbrenging zit tussen het cardan en het wiel een rubber demper met z.g. kaaspuntjes. Totaal is dit een dikte...
  3. hevu

    OCC look-a-like's helpen Baksteen op 3 wielen !! *O*

    Heb maar even een nieuw, kortlopend topic gemaakt :Y Blijkt 9 juni zoveel reacties te geven dak het spoor bijster raak. :X Dus als de zijspanners of aspirant-zijspanners }) hier even aangeven of ze alleen of met bakkenist(te) komen dan kunnen we er rekening meehouden. (hoeveel liters...
  4. hevu

    Brabants Olifanten Treffen gaat op reis

    Het hoort eigenlijk hier dus daarom maar hier ook een topic Het is een treffen voor de zijspanrijders(sters) van dit forum Wat is er te doen zie BOT4 gaat op reis(BOT) Lees en huiver :W
  5. hevu

    BOT 4 gaat op reis

    Het 4e BOT gaat op reis naar de Flevopolder/Veluwe Wat is het BOT Het BOT (Brabants Olifanten Treffen) is ontstaan door zijspanners hier op het Motor-Forum, het BOT is een weekend gezellig samen een ritje maken, en daarna samen gezellig een feestje bouwen, belangrijkste motto : Plezier. Wie...
  6. hevu

    Motor klinkt als een pnt 50 of zoiets

    Luitjes ben pas hier dus groet Heb echter volgend probleem Als motor koud is loopie als een zonnetje Als motor warm is dan gaat ie bij ca. 3500-4000 toertjes tikken Dit tikken is bij constante snelheid, als ik doortrek dan stopt het min of meer. Draai ik het gas dicht is het ook weer over. Het...
Terug
Bovenaan Onderaan