Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Raesje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Raesje

    Banden Pirelli SC1 Slick en Profiel, 1 metzler

    Op de vraag wat heb ik nog liggen aan banden. Nieuwe en gebruikte Pirelli SC1 supercorsa Gebruikte slicks Pirelli SC1 Gebruikte Metzeler K2 Profiel Allemaal maat 120/17/17 180/60/17 DOT tussen 2015 en 2017 Allemaal bewaard op zolder achter schotten. Prijs PB me, zijn zoveel...
  2. Raesje

    Puntradiator R6 rj 15 gz

    zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar een puntradiator die onder de orginele komt. Nieuw weet ik ze wel te vinden, alleen ben benieuwd of er iemand nog iets heeft liggen voor een gunstigere prijs. Zoek een complete set, met slangen en dergelijke.
  3. Raesje

    Pitbox Assen 2016 OW cup

    Wij zijn op zoek naar een vaste pitboxplek voor 2016 (Assen) Wij zijn met twee 600 cc rijders en misschien zelfs 3. Procup en supercup. Ondanks dat het pas oktober is, zijn alle pitboxen al vergeven voor het nieuwe seizoen. Dus wie heeft er een pitbox en lijkt het gezellig om minimaal twee...
  4. Raesje

    SGT 02/10 assen middag gezocht

    Ik ben op zoek naar twee sessies in de middag sportgridtime op Assen met CRT. Heb zelf twee sessies in de ochtend maar wil liever in de middag rijden. Dit in verband met het gezin wat meekomt. Mogelijkheid dus om eventueel te ruilen. ( niet noodzakelijk).
  5. Raesje

    Gezocht: pitbox plekje 16 augustus

    Omdat we helaas niet met de 1000 samen rijden op zaterdag 15 augustus, ben ik op zoek naar een plekje in een andere pitbox op zondag 16 augustus. Wie heeft er ruimte. Oja assen natuurlijk😂😂😂
  6. Raesje

    Bandenverzameling Pirelli/metzeler

    Band 1: Pirelli sc 1 V2 180/60 profiel vreetspoor rechts. Dot 2014 verkocht Band 2: Pirelli sc 1 V2 180/60 profiel Kleiner vreetspoor dan band 1 Dot 2014 verkocht Band 3: Pirelli sc 1 V2 120/70 slick 30 euro...
  7. Raesje

    Gezocht: 1 spiegel r6 2009

    Wie o wie heeft er nog een spiegel voor een r6 type rj 15 liggen. Heb ik nodig om instructie te geven. Mag beschadigingen hebben zolang ik maar iets kan zien.
  8. Raesje

    Agv horizon blauw wit maat S nieuw

    Bij deze bied ik mijn reserve helm aan die ik nooit gebruikt heb. Betreft een AGV horizon in de maat S Kleur: blauw /wit Helder vizier / nog met stickers erop. Ingebouwd zonnevizier( nog met beschermfolie.) Bij de helm zit een helm tas en alles accosiores die erbij horen. Helm zit nig...
  9. Raesje

    Profiber r6 rj15 kuipset tk

    Ik heb nog een rj 15 kuipset te koop van het merk profiber. Kuipwerk zit steenslag schade op, maar geen scheuren of dergelijke in het kuipwerk. Schuren, opvullen en spuiten maar. Kleur is nu wit. Zijn de oude kappen van Lars kooijman. Kappen gaan weg omdat ik kappen gevonden heb die al in...
  10. Raesje

    Zx6R 2004 translogic quickshifter nieuw te koop

    Voor een vriend zet ik deze quickshifter te koop. Quickshifter was besteld maar ondertussen was de motor verkocht. Gaat om devolgende quickshifter: Translogic type intellishift 07.13.TLS.05728 GPpush Is besteld voor een 2004, weet niet of deze te gebruiken is op andere modellen...
  11. Raesje

    Pirelli diablo rain sc1 120/70/17 DOT?

    Ik heb nog een in goede staat verkerende regenband voor. Op de band staat geen DOT code maar is vijf jaar oud en maar 3 keer gebruikt. 120/70/17 40€...
  12. Raesje

    TK:Metzeler k2 interact slick

    Omdat ik overgestapt ben naar 60 hoog gaat er een slick in de verkoop. Nieuw: Metzeler k2 racetec. 180/55/17 Dot eind 2013 Prijs 140€ Exc. verzend
  13. Raesje

    Tk pirelli supercorsa sc1

    Omdat ik een andere motor gekocht heb en deze afgesteld staat op een band met hoogte 60 gaat mijn supercorsa eruit. Maat 180/55/17 Dot 3511 Heeft op zolder achter het schot gelegen. Dus droog, donker en heel het jaar op kamertemperatuur. Foto kan via mail of whats app of wat dan ook...
  14. Raesje

    Puma 1000 v2 tk

    Bij deze zet ik mijn motorlaarzen te koop. 1 maal gedragen. http://m.marktplaats.nl/a/motoren/kleding-motorkleding/m841409763-puma-top-motorlaarzen.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
  15. Raesje

    R6 schijfrem achter gezocht

    Voor een rj 15 ben ik op zoek naar een nog in goede staat verkerende achterremschijf. Het liefst met boutjes voor de bevestiging. Pm me maar.
  16. Raesje

    R6 2007 te koop

    Omdat er iets anders mijn pad gekruisd is, zet ik mijn R6 uit 2007 te koop. Motor is van een mede forumlid geweest en altijd super onderhouden. Motor stuur en rijd echt geweldig. vrij rijden met MSH en MSL gereden en om de twee dagen is de motor voorzien van nieuwe olie. 10w 50 putoline Nieuw...
  17. Raesje

    Powercommander pc 3 gezocht

    Voor een r6 2006 ben ik op zoek naar een dynojet powercommander pc3. Als je er 1 heb liggen pm me. Ben alleen op zoek naar deze powercommander dus geen yec of andere merken van powercommander.
  18. Raesje

    Zolder baken vergeten

    Ik ben mijn baken vergeten 21 april op zolder. Als je er bent en je wilt even kijken of hij er nog staat, graag. Mijn baken stond op de parkeerplaats naast de otobar in de hoek waar een unit staat op een kliko. Baken is van gpt met een motoraccu eronder. Verwacht er niets van, maar dacht...
  19. Raesje

    21 april zolder

    Wie is er allemaal bij op 21 april op zolder. Rij zelf de art training mee. Toevallig iemand een baken bij, want anders leest mijn laptimer weer meerdere sectoren en krijg ik nog geen beeld van de rondetijden die ik rij AIM
  20. Raesje

    Puma v1000 laarzen

    Te koop: Puma laarzen v1000 Laarzen zijn maar drie keer gedragen en zijn mij toch iets te groot. Heb daarom andere aangeschaft. Laarzen zijn nog zo goed als nieuw. Kleur: zwart/grijs/goud Maat : 43 Foto's kunnen gestuurd worden via de mail. Laarzen waren nieuw: 260€ Doe een...
  21. Raesje

    Overzicht circuitdagen 2014

    Weet iemand een link waar ik alle circuitdagen op 1 pagina in kan vinden? Vorig jaar was er zo 1 en die was toch wel erg makkelijk om de dagen en het jaar te plannen.
  22. Raesje

    Tandwieldrager r6 2006/2007 gezocht

    Zoals de titel al zegt, ben op zoek naar een tandwieldrager, liefst met rubber voor mijn r6. Wil graag een extra tandwiel bij de hand hebben dat ik meteen kan wisselen. Mocht ik een tand groter of kleiner willen rijden.
  23. Raesje

    Blok reviseren of ander blok bijkopen??

    Mannen en vrouwen, Zit met een klein dilemma. Afgelopen jaar ow cup met mijn R6 2007 gereden, ging allemaal top, maar de versnellingen hadden er niet altijd evenveel zin in als dat ik dat had. Vanalles geprobeerd en tot slot met ott nog gekeken, conclusie versnelling 5 is gewoon op...
  24. Raesje

    Leesmateriaal

    Omdat ik binnenkort op vakantie ga en in een luie stoel ga belanden, wil ik iets te lezen hebben, dat betrekking heeft op mijn favorite bezigheid, namelijk racen. Ik ben daarom op zoek naar boeken over racetechniek, mag Engels, maar het liefst Nederlands zijn. Dus als iemand onder het...
  25. Raesje

    REV it handschoenen te ruil/ koop

    Heb nog een zgan paar handschoenen liggen. Kleur blauw wit. Maat L. Echter deze zijn met te klein voor mij en ben ik op zoek naar soortgelijke handschoenen maar dan in de maat XL. Iemand interesse?? Betreffen het model Es. Prijs 75€ of ruilen.
Terug
Bovenaan Onderaan