Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Brinkmeister

    Wintertoertje langs Lek, Linge, Waal en Rijn

    Afgelopen zondag deze gereden: https://www.routeyou.com/...oermotorroute/dijkroute-2 Ik heb deze route vorige week zelf getekend, ik was wel benieuwd en zondag leek het weer wel aardig. Nou ja, 's morgens was het nog vies koud. En omdat het geen snelle route was, moest ik toch echt een keer...
  2. Brinkmeister

    VERKOCHT HBM Autobanden en motorbanden demonteer apparaat

    Geschikt voor montage en demontage van motor--en autobanden. Drie keer gebruikt, hij staat nu vooral in de weg in de garage. Volgens HBM: Te gebruiken voor alle auto- en motorwielen tussen 4” (101,6 mm) en 16,5” (419 mm) Geschikt voor wiellagers van 1/2” (12,7 mm), 5/8” (15,9 mm) en 3 /4” (19...
  3. Brinkmeister

    Toeridee Zwitserland-Nederland langs de hele Rijn.

    De herfst nadert, de banden zijn glad, de blik verplaatst zich naar de winterprojecten in de garage en de plannen voor de komende lentes, zomers en verder. Ik had tijdens het plannen van mijn afgelopen vakantie naar Duitsland, Zwitserland en Frankrijk al eens naar de kaart zitten kijken en...
  4. Brinkmeister

    Triump Speed Triple 2011 - Uitlaat, achterlicht, stuur, cockpitcover

    Omdat ik bij aanschaf van de Speed Triple meteen voor andere onderdelen ging, heb ik de originele uitlaten, bocht vanaf de collector, cover voor de cockpit, het achterlicht en het stuur nog liggen. Door de fabriek gemonteerd, door de dealer gedemonteerd, daarna nooit gebruikt. Tegen elk...
  5. Brinkmeister

    Rondje Eifel, Zwarte Woud, Noord-Zwitserland, en dan?

    Ik heb van 20 t/m 26 september vrij genomen, omdat ik zaterdag mijn (voor mij) nieuwe Tiger 1050 ga ophalen en er meteen ervaring mee wil gaan opdoen. Qua rit heb ik een aantal zaken al vastgelegd, andere moet ik nog invullen. donderdag 21 september 1 overnachting in Pension Lindental, Bad...
  6. Brinkmeister

    Stuur 22 mm van Westland Customs, flat track zwart.

    Ook voor het CB500-project gekocht, ook niet gebruikt. Nog helemaal nieuw in verpakking. Als ik op de site bij Westland Customs kijk, denk ik dat het model Flat Track is. Sla je slag voor 40 euro.
  7. Brinkmeister

    Koplamp voor MT-03

    Koplamp, type tri.o.m. 328307 voor MT-03 of customproject. Ik wilde er een CB500 mee opleuken, maar de CB is al jaren weg en nieuwe projecten zijn niet in zicht. Vraagprijs is 35 euro.
  8. Brinkmeister

    Speed Triple 2011 dashboard verziekt, wat nu?

    Nadat mijn Rizoma rempotje vloeistof had gelekt (wat. een. Italiaanse. kolerezooi.) en ik dat niet op tijd had gezien op mijn dashboard, bleken er wat vlekjes van op het doorzichtige plastic gekomen te zijn. En in plaats van dat ik eerst goed nadacht, heb ik dat met een Dremel geprobeerd te...
  9. Brinkmeister

    1997 CB500 €500 challenge?

    Te koop omdat ik wegens baan op fietsafstand geen pekelfiets meer nodig heb. Het is het 1996 model met trommelrem achter en enkele schijf voor. Ik heb deze in september 2017 aangeschaft en er één winter 25 km per dag woon-werk mee gereden. Daarna nog wat ritjes voor de lol, maar ik gebruik...
  10. Brinkmeister

    Metzeler Racetec K3 190/55/17 en 120/70/17, 700 km

    Hierbij bied ik de banden van mijn Speed Triple aan. Deze waren bij aflevering gemonteerd, maar gezien mijn reisplannen naar Schotland heb ik een setje banden gekocht dat het wat beter doet in de regen. Door een combinatie van inrijden van de motor en onvoldoende droog en warm weer hebben de...
  11. Brinkmeister

    Remklauw achter + Schijf Blackbird

    Ik heb in de garage nog een remklauw + schijf voor het achterwiel van een Honda CBR1100 XX Super Blackbird, in elk geval passend op het 1997-model. De motor is inmiddels weg, dus de onderdelen heb ik ook niet meer nodig. Beide onderdelen zijn in duidelijk gebruikte, maar werkende staat. Voor...
  12. Brinkmeister

    Nieuwe motor? Welke dan? Help!

    Het verhaal: Mijn vader vond het ontzettend leuk dat ik motor wilde gaan rijden. Het is er bij hem, na het dodelijk verongelukken van zijn broer, nooit van gekomen, dus zoals het een goede vader betaamt probeer je je dromen te projecteren op je kind. Dus toen ik tegen de 18 liep, kreeg ik...
  13. Brinkmeister

    In de herhaling: 1997 Honda CBR 1100 XX Blackbird met schade

    Hoi, Ik heb augustus 2009 een schuiver gemaakt met mijn Blackbird en kom er maar niet aan toe hem te repareren. Ik rij er nog wel op, maar niet meer zo vaak als vroeger. Daarom zit ik er sterk over te denken een andere motor te kopen en, met pijn in mijn hart, afscheid te nemen van deze. Wat...
  14. Brinkmeister

    1997 Honda CBR 1100 XX Super Blackbird met schade

    Hoi, Ik heb vorig jaar een schuiver gemaakt met mijn Blackbird en kom er maar niet aan toe hem te repareren. Ik rij er nog wel op, maar nier meer zo vaak als vroeger. Daarom zit ik er sterk over te denken een andere motor te kopen en, met pijn in mijn hart, afscheid te nemen van deze. Wat is...
Terug
Bovenaan Onderaan