Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wabbit
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wabbit

    Alpinestars SMX Bionic vest maat L /XL

    Alpinestars SMX Bionic vest L/XL Perfect voor onder je leren overall of combi. Ultieme bescherming voor de rug en borst. CE-gekeurde rugprotector. Linkje naar mijn marktplaatsadvertentie voor foto's: http://link.marktplaats.nl/m935014582
  2. Wabbit

    Triumph Daytona 675 racekuipen

    Tk wegens beëindigen hobby: Triumph daytona 675(r) 2006-2008 racekuipen. Passen perfect op de motor. Is overgespoten door een autoschade hersteller in een wit. Gaten voor koplampen knipperlichten etc zijn wel aan de binnenkant gemarkeerd om eventueel uit te zagen. Set bestaat uit...
  3. Wabbit

    Kawasaki 00-06 race tankdop zwart 2x

    De titel zegt het al. Ik heb 2 race tankdoppen voor een kawasaki 00-06 helemaal nieuw in doos met de originele facturen erbij. € 25,- p.st. (Meer fotos op aanvraag via mail)
  4. Wabbit

    2x kawasaki race tankdop '00 - '06

    De topic naam zegt het al, en een foto nog meer. Ze zijn nieuw met factuur. Nog nooit gebruikt en zwart.. €25 p.st.
  5. Wabbit

    Druk verlagen hydrolische

  6. Wabbit

    Alle Rijinstructeurs verzamelen! Omdat het CBR sluit om 5uur

    Voordat iedereen begint, ja ik heb al gezocht via de zoekfunctie en nee ik heb nog niet een soortgelijk topic gevonden. Er zijn overal topics over, maar 1 ding is zeker.. Iedereen die hier met een motorrijbewijs zit, heeft ook gelest bij een instructeur. (nouja, laten we het hopen)...
  7. Wabbit

    Den Bosch e.o deeltje 52: Waor bleft da skon weer?

    Het is zo ver!!! We zijn alweer toe aan een nieuw deeltje en wel deel 52 wel te verstaan. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be careful out there.... In memory of Mart De Brand "hangplek" Link naar Google Maps Updated Google Maps De voorgaande delen Wie...
  8. Wabbit

    Den Bosch e.o deeltje 51: Het wur weer 'n bietje wermer

    Het is zo ver!!! We zijn alweer toe aan een nieuw deeltje en wel deel 51 wel te verstaan. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be careful out there.... In memory of Mart De Brand "hangplek" Link naar Google Maps Updated Google Maps De voorgaande delen Wie...
  9. Wabbit

    Den Bosch e.o. deeltje 49: Helmpies op!!! We goan kartuuuuuu

    Het is zo ver!!! We zijn alweer toe aan een nieuw deeltje en wel deel 49 wel te verstaan. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be careful out there.... In memory of Mart De Brand "hangplek" Link naar Google Maps Updated Google Maps De voorgaande delen Wie...
  10. Wabbit

    Stuur gaat hevig trillen

    Hee, bedankt voor het even lezen van dit topic want ik heb jullie hulp echt even nodig.... Als ik rijd en gas geef gebeurt er in principe niks (ik voel geen trillingen). Laten we even zeggen dat ik gas geef tot de 100 (probleemloos). Als ik dan beide handen van het stuur afhaal dan gaat...
  11. Wabbit

    Den Bosch e.o deeltje 48: Alle ballen verzamelen!

    Het is zo ver!!! We zijn alweer toe aan een nieuw deeltje en wel deel 48 wel te verstaan. Voor iedereen uit Den Bosch en omgeving Be careful out there.... In memory of Mart De Brand "hangplek" Link naar Google Maps Updated Google Maps De voorgaande delen Wie...
  12. Wabbit

    Alpinestars Bionic back protector L

    Hierbij bied ik mijn pas gekochte Alpinestars Bionic back protector aan.. Rede mogen duidelijk zijn: Even omgedaan voor het idee (ik ben zelf 1,87m) : Ideaal ding, ik zweer erbij (anders had ik er ook geen 2e opnieuw gekocht) Passen is mogelijk in omgeving den bosch, voor...
  13. Wabbit

    Lekkende accu of iets dergelijks?

    Ik had gisteren mijn motor in de garage gezet (winterstalling) en ik dacht even wat dingen na te lopen. Zie ik in een keer een druppel-spoor?? Langs me accupol en accu zelf lopen.. Nu vroeg ik me af, hoe komt het en is het erg ja of nee? Hier 2 fototjes: Accu is btw ongeveer een...
  14. Wabbit

    Helm met achteruit kijk spiegel

    Ik weet het, de helm is er al een tijdje.. Maar alle recensies zijn 50/50 goed of slecht.. Heeft er iemand echt ervaring mee? Zoja hoe bevalt het? En wat voor een motor rijd je? Ik las namelijk ergens dat als je op een sportbike zit je meer van de lucht ziet dan wat achter je rijd, en op...
  15. Wabbit

    Sidi motorlaarzen (46) zo goed als nieuw op 1 kleinplekje na

    Te koop, mijn 3 maanden oude Sidi b2 motorlaarzen.. Ze zijn maatje 46 maar als je maat 45 heb (zoals ikzelf) past het ook prima! Bij voorbaad zeg ik al dat ik de doos en bon niet meer heb maar de foto's spreken voor zich dat ze nieuw zijn. En ja, er zit een "schrammetje" op van het verkeerd...
Terug
Bovenaan Onderaan