Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kara
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kara

    TomTom Rider 5

    .
  2. Kara

    Tmax 530 2012> gezocht stuurkapje

    Slot aub
  3. Kara

    Honda fireblade cbr1000rr SC57 2006/2007 kuipdeel

    Kuipdeel rechts voor cbr1000rr uit 2007. Paar lipjes afgebroken, voor de rest ok. Prijs 50€ Pb reageren aub!!
  4. Kara

    T-max 530 topkoffer drager windscherm kuipruit

    Aangeboden spullen voor de Yamaha tmax 530 2012/2016. Pb reageren aub! Windscherm Fabbri geen schade krasvrij. Prijs 50€. Windscherm instelbaar geen schade krasvrij!! Prijs 80€.
  5. Kara

    Leren jas Dainese L/XL Motorbeurs actie!!!

    .
  6. Kara

    Jeans Esquad Spijkerbroek kevlar

    Is verkocht slot aub.
  7. Kara

    Inruilen met motor? C230 Mercedes

    slot aub
  8. Kara

    Dainese Leren jas mt 54

    .
  9. Kara

    Kevlar spijkerbroek MOTTOWEAR

    .
  10. Kara

    Bandenset Michelin bijna nieuw!!

    slot
  11. Kara

    Gsxr 600 k2 bijna alle onderdelen

    Voor de geïnteresseerden heeft een maat van mij onderdelen liggen voor de Gsxr 600 k2. Sommige onderdelen beschadigd, maar genoeg goeie nog liggen. Evt ook alles in 1 keer met frame en papieren voor 750€. Met pb aub reageren!!
  12. Kara

    Uitlaatbocht slijpplekken wegwerken

    Beste mensen, Ik heb een uitlaatbocht waar een hitteschild op gemonteerd was afgeslepen, vind het zonder mooier. Nu zit ik met blanke slijpplekken, hoe kan ik dit gelijk maken met de rest? Wil niet gaan polijsten, want chroom vind ik ook niet mooi wil juist dat geborstelde rvs effect.
  13. Kara

    Uitlaathangers GSXR 1000 k7/k8 Evotech Performance

    Aangeboden onbeschadigde uitlaathangers links en rechts van Evotech performance voor Gsxr 1000 k7/k8. Past met originele uitlaten en ook met sportuitlaten.
  14. Kara

    Rugzak tas Kriega r20

    Aangeboden een rugzak van de merk Kriega r20. Is 2 keer gebruikt dus net nieuw!!! Goedkoopste op net is op deze site: Kriega rugtas R20 Mag weg voor 80€. Pb aub.
  15. Kara

    Rugzak kriega r20

    Aangeboden een rugzak van de merk Kriega r20. Is 2 keer gebruikt dus net nieuw!!! Goedkoopste op net is op deze site: Kriega rugtas R20 Mag weg voor 80€. Pb aub.
  16. Kara

    Rearset aftermarket zwart gezocht voor Gsxr 1000 k7/k8

    Ben op zoek naar een gebruikte aftermarket rearset zwart geen Chinese voor een Gsxr 1000 k7/k8. Aub reageren met PB.
  17. Kara

    OEM onderdelen gsxr1000 k7/k8 + adapters paddock

    Heb nog wat spullen wat weg kan. Eerste foto OEM onderdelen voor Gsxr1000 k7/k8. Koppelingshendel, uitlaatschild, voetsteun links achter en kentekenplaathouder, geef maar een bod voor. Adapters paddock 2x2 cm. 10€
  18. Kara

    Schuuropruiming ---2015---

    Knippers zijn van z1000 2011 en de kleine knippers zijn universeel. De katalysator en uitlaten zijn voor Gsxr1000 k7/k8 en de andere kleine spullen ook. Adapter voor paddock achterzijde universeel. Voor een redelijk bod mogen ze weg!!!
  19. Kara

    Gsxr1000 k7/k8 OEM uitlaten met catalysator

    Aangeboden originele uitlaten en catalysator voor een Gsxr1000 k7/k8. Prijs 80€.
  20. Kara

    Jas Bering Onyx

    Wil mijn bijna nieuwe, maand gedragen motorjas van de merk Bering Onyx verkopen. Nieuw gekocht deze zomer met bon en garantie. wind- en waterdichte jas uitneembare thermovoering schouders, elleboog en rugprotectie elleboog protectie in hoogte verstelbaar verstelbare armwijdte air-flow...
  21. Kara

    Catvervanger Gsxr 1000 k7/k8 gezocht

    Ben op zoek naar een catvervanger y-pipe voor een Gsxr 1000 k7/k8, ik heb zelf nog de OEM cat eronder met yoshi's, maar wil de cat ertussenuit halen. Aub. via PB reageren.
  22. Kara

    OEM stuurgewicht gezocht Gsxr 1000 k7 k8

    Ben op zoek naar een stuurgewicht voor een Gsxr 1000 k7/k8 dus als iemand er van af wilt laat maar weten PB graag!!!
  23. Kara

    Schuuropruiming!!

    Ik heb nog wat spullen liggen in de schuur, iemand interesse? Rem- en koppelingshendel Gsxr 1000 k7/k8. 25€ OEM uitlaten Gsxr 1000 k7/k8. 100€
  24. Kara

    Gsxr 1000 k7/k8 OEM uitlaten

    Ik heb nog in de schuur staan een OEM uitlaten links en rechts voor Gsxr 1000 k7/k8, vrijwel onbeschadigd!!! Iemand interesse?? Mag weg voor 100€.
Terug
Bovenaan Onderaan