Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Joker 14
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Joker 14

    te koop bmw r1100s 2002 t.e.a.b

    hallo mannen en vrouwen, hij gaat in de verkoop 2002 26xxx kilometer laser dempers onderkuip witte knippers handvatverwarrming banden 500 km oud staat van onderhoud perfect loopt super ziet er mooi uit maar is niet nieuw net groot onderhoud gehad bij de bmw dealert ( meer...
  2. Joker 14

    Te koop schitterende R 1150gs jubileumversie 2005

    Geachte mede motorvrienden, Bij deze bied ik de te koop aan mijn heel mooie en in perfecte staat verkerende 1150 gs deze gsa heeft een normale tank en geen originele valbeugels ( in verband met zeer lange benen van de vorige eigenaar). hij is van de 10e maand 2005 en heeft momenteel...
  3. Joker 14

    Deze prijzen kunnen niet echt zijn toch ??

    Zit ik te surfen kom ik het volgende tegen op internet ........... http://www.new-sportmotorcycle.com ik wil niet spammen ofzo maar als de prijzen echt zijn gaan we toch allemaal daar een fiets kopen denk ik zo, of zie ik iets enorm over het hoofd ??
  4. Joker 14

    te koop mijn ktm 660 smc

    hallo daar, wegens een te goed bevallen proefrit op de ktm 950 sm te koop aangeboden, ktm 660 smc september 2004 3800 kilometer gereden flameremschijf,zwarte exelvelgen en akrapovic einddemper. onderhoud is gedaan bij safe zoetermeer en motocross aad in bleiswijk 17 augustus vorig jaar mee...
  5. Joker 14

    gewoon betalen of toch niet !?

    net effe me fiets weggebracht ( achter in de bus) want ik heb een lekke band onderweg bel ik even of ik morgen mijn fiets weer op kan halen. ik wordt aangehouden 1 geen gordel om 2 ben aan het bellen 3 geen rijbewijs bij me 4 geen legetimatiebewijs bij me ik krijg een bekeuring voor feit 2...
  6. Joker 14

    wat raden jullie aan ??

    naar aanleiding van dit topic http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103593/ mijn voorvelg is echt stuk en de achtervelg is geschampt aan de zijkant... :( de banden moeten allebei vervangen worden. en weet iemand wat losse exel velgen kosten ?? groeten joker
  7. Joker 14

    Bijna was het mijn beurt......!

    Ja het was bijna zover, Vandaag rijd ik op me gemakkie op de brienenoord om een uurtje of 3 word ik ineens gelanceerd!!!!!!! Achteraf blijkt dat ik over een steen ben gereden zowel voor als achterzijde vlogen door de lucht voor mijn gevoel meters hoog ......... dat zal mijn gevoel zijn geweest...
  8. Joker 14

    smrijders omgeving 3bhoek, rotterdam, zoetermeer ?

    hallo allemaal, Ik heb sinds een maandje een ktm 660 smc en heb er nu ongeveer 1000 kilometer opzitten. Nu zie ik in de regio waar ik woon best wel eens een supermotard voorbijvliegen maar het lijkt me leuk om te weten of er in mijn regio veel sm rijders zijn en om een bij elkaar te komen en...
  9. Joker 14

    welke moet het worden !?

    Geachte medemotorgekken, ik heb besloten het wordt een supermotard !!! ik heb gekozen voor het merk KTM (vin ze gewoon mooi)ik vraag me echter af welke het beste bij me zou passen. de 625/640/660 Ik ben geen snelwegfreak maar moet af en toe wel een stukje snelweg kunnen pakken (100 km)er...
  10. Joker 14

    dat gezeur over een harley

    Elk topic waar harley in voor komt wordt er gezeurd over dat alleen maar criminelen en managers met midlife crisis harley willen en kunnen rijden. Er zijn toch zeker ook mensen die harley willen en kunnen rijden die niet bij bovenstaande groep horen ?? mensen zoals ik die ervoor aan het sparen...
  11. Joker 14

    motor rijdt beter met passagier ???

    hallo allemaal, Ik heb een suzuki gsx 1400 en heb gister voor het eerst met mijn meisje achterop gereden en tot mijn grote verbazing en tegen mijn verwachting in rijdt ie stukken beter !? rotonde gelijk steppie aan de grond e.d. het stuurgedrag is voor mijn gevoel veeeeeel beter even ter info...
  12. Joker 14

    wat doe ik verkeerd ???

    Ik heb wat aan mijn instellinegn lopen klooien en als ik nu naar mijn favoriete forum wil ( naked bikes) moet ik eerst helemaal naar beneden scrollen om bij gsx 1400 te komen terwijl dit (zeer actieve onderwerp) anders altijd bovenin te vinden is nu staan er dus heel veel niet actieve tussen...
  13. Joker 14

    Eindelijk een besluit genomen !!!!!!!!!!

    het is een suzuki gsx 1400 k3 geworden na veel wikken en wegen en proefrijden en erover praten en advies inwinnen ( allemaal nog heel erg bedankt daarvoor) dus ikke heeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij ik krijg ( lees laat hem eind februarie afleveren) hem eind februarie de groeten en tot snel :]...
  14. Joker 14

    helmen met blue tooth ????

    zat ik laatst toch een stukkie te lezen over helmen met zon systeem dat je lekker draadloos met mekaar ken lullen passagier naar bestuurder en bestuurder naar andere bestuurder kweet alleen niet meer waar ik het gelezen heb en wanneer ze nu kwamen en zo heeft iemand meer info ?????? nog de...
  15. Joker 14

    Niewe 1200 bandit !!!

    op de suzuki site staat dat er een speciale uitvoering van de bandit komt met leuke extra,s voor een mooi prijsje heeft iemand toevallig al een foto van deze badiet kunnen vinden ???? verder veel motor:[;:[ :] plezier
  16. Joker 14

    andere motor maar wat dan ???

    hallo mede motorliefhebbers, er is net iemand zo dom geweest een goed bod te doen op mijn k 1200 rs en ik zit daar serieus over na te denken. maaaaar wat moet ik dan ?????ik denk het aan een ( semi) naked met veel koppel 1 voorwaarde moet absoluut goed sturen !!!! wat zou jullie advies zijn...
  17. Joker 14

    raar geluid k1200rs

    hallo allemaal, graag maak ik gebruik van jullie kennis omtrent een bmw k 1200 rs hij is van 2000 en heeft 3.500 kilometer gelopen ( ja echt waar ) bij stationair draaien lijkt het alsof er iets loszit en zwaar meetrilt echt een naar geluid volgens de dealer is het iets met het cardan wat een...
  18. Joker 14

    effe voorstellen

    hallo motorgekken, ben sinds vandaag aanwezig op het forum rijdt nu bmw k1200 rs bouwjaar 2000( twee weken pas) superforum vinden jullie ook niet ?? groeten!!!
Terug
Bovenaan Onderaan