Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Rickz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Rickz

    MF OOST #157 ''Voorzichtig de winter in''

    [size=5]MF OOST #157 ''Voorzichtig de winter in''[/big] Bij redelijk tot goed weer verzamelen we regelmatig bij de Texaco (de Tex) op de weg van Borne naar Hengelo (Rondweg - Bornsestraat) ter hoogte van RTV oost. Het adres is Holtersweg 50 7556BX Hengelo (OV). Het betreft dit...
  2. Rickz

    GSX-R 1000 K5/6 valt uit bij intrekken koppeling

    Nou schiet mij maar lek.. De gixxer rijdt en stuurt heerlijk, maar begin er nu wel een beetje moe van te worden. Eerst reageerde hij heel lomp op het gas, is verholpen door de TPS af te stellen, en het startop proces helemaal af te ronden. Helemaal goed. Maar nu zit ik met een uitvallende...
  3. Rickz

    inlogprobleem?

    Zonder me in te loggen op mijn eigen account (Fury) ben ik ineens ingelogd onder het account 'Rickz'? Dit is een persoon die ik meer dan waarschijnlijk niet ken. Hoe kan dit?
  4. Rickz

    Na lang kijken.

    Toch maar een account aangemaakt! Ik ben dus Rick, woonachtig in Oldenzaal en ben 22 jaar jong. Loop al een tijdje rond te neuzen op dit forum, en wil al te lang mijn A op het pasje hebben staan. Nu ben ik er eindelijk uit voor mijzelf dat ik er toch aan wil beginnen, ben er alleen nog niet...
Terug
Bovenaan Onderaan