Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kijffie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    All season Motorpak

    Hallo allemaal! Sinds kort gebruik ik mijn motor voor woon/werk verkeer en daarom ben ik op zoek naar een goed motorpak. Ik ben op het moment in het bezit van een Magna broek en een Revit leren jas. Echter zou ik hier graag een Textiel pak bij willen. Ik ben op zoek naar een 2-delig pak...
  2. K

    Vragen deelnemen Enquête

    hallo motor-forum crew, ik zou graag voor mijn opleiding een klein onderzoekje willen doen. Ik ben namelijk op zoek naar mensen met een motor van minder dan 500cc en hun beweegredenen om deze motor aan te schaffen/ leeftijd/geslacht. Zou ik hier van een topic mogen maken? En waar zou ik...
  3. K

    Help! Moto Guzzi California III

    Hallo allemaal, Mijn vader rijdt een Moto Guzzi California 3 en heeft hier wat problemen mee. Wat hij heeft gedaan etc heeft hij in een mailtje naar me toe gestuurd en ik dacht misschien dat jullie me hiermee kunnen helpen? Zijn mail: Motor had naast de standaard koplamp ook een set...
  4. K

    Honda Hornet op 35kw

    Hallo allemaal! Ik heb even een vraag. Ik heb mijn lichte rijbewijs gehaald voor 19-01-2013. Dus ik zou nu 35kw mogen gaan rijden. Nou heb ik een Honda Hornet gekocht en zou ik deze graag op 35kw willen zetten. Volgens het kentekenbewijs heeft hij 69kw normaal en weegt hij 190kg. Dus dit...
  5. K

    Hallo allen!

    Hallo allemaal, Ik ben Ruben Kijff, 21 jaar oud en kom uit Duiven. Ik heb sinds 19-12-12 mijn motor rijbewijs A beperkt! :] Helaas wel die beperking.. Tja, krijg je als je je AVB op je 20ste haalt.. Ehm wat kan ik over mezelf vertellen. Ik studeer Commerciele Economie aan de HAN in...
  6. K

    Rijbewijs beperkt binnen, dus wat nu?

    Afgelopen vrijdag heb ik mijn rijbewijs A beperkt gehaald. Alhoewel ik al 21 ben, heb mijn avb op mn 20ste gehaald, heb ik nu dus 2 jaar een beperkt rijbewijs. Er even van uit gaande dat ik na 19-01-2013 mijn motortje ga kopen. Mag ik dus 35kw rijden :) Fantastisch die 10kw gratis...
Terug
Bovenaan Onderaan