Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: xt-franky
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. xt-franky

    gezocht: tz 250 kontje

    Beste mensen, Ik ben bezig met een projectje en nou zoek ik een kontje van een TZ 250 van rond 1993. Wie heeft er wat liggen of weet waar ik het kan vinden? MVG. Frank van Dorp
  2. xt-franky

    25gr voorontsteking bij 1000rpm???? (IGNITECH)

    Hallo techneuten, Ik zit met het volgende: Ik ben al een tijdje bezig om op mijn xt600 een ontsteking van ignitech te breien en ben al meerder malen daarvoor op de bank geweest om het goed te krijgen, maar na vele standaard curves te hebben geprobeerd kreeg ik hem niet goed lopend...
  3. xt-franky

    verbindingprobleem ignitech

    Hallo techneuten. Ik heb onlangs een ontsteking van ignitech op mijn xt600 geschroefd en wil het een en ander instellen, maar hij maakt geen verbinding. Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? groetjes franky
  4. xt-franky

    schroefdraad stationairschroef mikuni

    Beste techneuten. Ik ben bezig met m'n xt om het een en ander motorisch te verbouwen. Waaronder ik 2 prachtige mikunies gekocht hebt, maar de stationairschroef komt tegen mijn frame. Dit heb ik al opgelost om de schroef ergens anders te maken, alleen is hij nu 2 á 3cm te kort. Is er iemand...
  5. xt-franky

    CRD nokkkenas...maar welke?

    hallo allen ik heb een aantal jaar geleden 2e hands een hetere nokkenas gekocht maar ik heb geen idee wat het er voor een is het gaat om een CRD CAMSHAFT ref. 3360 XT/TT 600 iemand enig idee waar ik wat info kan vinden groetjes franky
  6. xt-franky

    startrelais branden door

    beste mensen ik heb al van af het begin dat mijn startrelais doorbranden op m'n xt 600 e zou dat kunnen komen doordat ik er een wiseco erin heb gezet? 3 per seizoen is geen uitzondering groetjes franky
Terug
Bovenaan Onderaan