Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Enric0
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Enric0

    Beginnen met motorkamperen!

    Halo beste reizigers! Nu wil ik ook zelf gaan beginnen met het avontuur op te gaan zoeken door te gaan kamperen met de motor! Omdat ik nu nog aan de restrictie van 11kw zit. wil ik niet tever gaan reizen. eigenlijk vooral heel nederland door. ondanks zit ik te kijken wat ik nog nodig heb...
  2. Enric0

    Raar geluid - Gas geven in de 6?

    Hey! Als ik met mijn motor (Yamaha TDR 125 2 takt brommert) in de 6 rij hoor ik een raar geluid. Niet op de koppeling. maar alleen als ik puur écht gas geef. Een tijdje terug had ik m'n motor naar de garage gebracht blok opengebroken alles gecontroleerd. was verder goed. zei zeiden dat die...
  3. Enric0

    Ex- Begrensde motor doet raar in de 6

    Hey, ik heb een 125cc 2 takt uit duitsland. Deze motor was eerst begrensd op 80 km per uur. deze was eruit gehaald door het bedrijf waar ik de motor heb gehaald. nu heb ik net gereden alle versnelling doet hij normaal. behalve in 6 de. als ik de koppeling uit doe, geen probleem alleen als ik...
  4. Enric0

    Afstellen 125cc 2 takt

    Ik heb een tijdje geleden een 125cc 2 takt gekocht. (Yamaha Tdr125 1996). Chokte goed, reed goed zonder problemen. als die warm was sloeg die alleen af. Ik met m'n slimme kop halve motor uit elkaar gehaald carb helemaal schoon gemaakt een week bezig geweest met hem weer af te stellen om te...
  5. Enric0

    4-takt op mengsmering blokken?

    ik loop nu een tijdje bij een zaak waar ze handgedragen machines verkopen en daar heb je een aantal 4 takt machines die geen carter hebben maar die op mengsmering lopen. Dus gewoon 4 takt, alleen gebruikt die ipv. de carter olie de mengsmering. wat ik me af vroeg. wordt die ook toevallig...
  6. Enric0

    Motor scooter?

    Als mensen over motor scooters beginnen denk ik altijd aan een ding Vrijdag met een midagje vrij krijg je dit. JWZ! *O*
  7. Enric0

    Eventjes voorstellen

    Hey, Even voorstellen hier op het forum, ik ben enrico 17 en woon in de buurt van Apeldoorn. Ik Studeer Bos & Natuurbeheer, en ga voor het ETW (bomenklimmen 'n zagen) Ik woon hier nu pas even maar ik kom uit Eindhoven, tjah daar zou ik mooi braaf wachten tot m'n 18e zodat ik m;n motor...
Terug
Bovenaan Onderaan