Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: APH3X2N
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. APH3X2N

    Motor verkopen aan iemand in het buitenland

    Goedemiddag, Ik wil mijn motor verkopen aan een vriend die in het buitenland woont, namelijk; Ierland. Het wordt uiteraard door verschillende instanties niet heel makkelijk gemaakt. De beste optie op dit moment lijkt om samen met de koper hier in Nederland de motor van het kenteken te halen en...
  2. APH3X2N

    Moet ik remvloeistof aflaten na het vervangen van remblokken

    Goedenavond, Zo net even voor de eerste keer mijn eigen remblokjes (voorkant) vervangen. Alles ging perfect :P Het voorwiel loopt nu alleen wat stroef (nog niet gereden). Is dit normaal en kan ik eerst beter een stukje gaan rijden of moet ik nu eerst wat remvloeistof aftappen? Alvast...
  3. APH3X2N

    Technisch mankement te fixen vanuit elke schuur..

    Goedemorgen, Een vriendin heeft voor een studieopdracht (film) een (motor)technische vraag. Het film scenario vraagt namelijk om het volgende; Een mankement aan een motor waardoor deze echt niet meer kan rijden maar welke gefixt kan worden met iets wat in elke of bijna elke schuur te...
  4. APH3X2N

    Op zoek naar mijn eerste Gore-tex pak

    Dag allemaal, Ik ben momenteel op zoek naar een Gore-tex pak waarmee ik de komende tijd (Lees: een aantal jaar) gewoon droog een stortbui door kan rijden. Ik zie het niet zitten om iets te kopen uit de top van het top segment, ik ga echt geen 2000 euro voor een pak betalen... Wel ben bereid...
  5. APH3X2N

    NEXX X.D1 Voyager

    Goedenavond, Ik vroeg mij af of er iemand al ervaring heeft met de volgende helm of uberhaubt met het hele merk Nexx. Mijn huidige helm is een HJC Symax III waar ik op wel tevreden over ben als het gaat om gewicht, pasvorm en geluid, maar ik wil weer eens een andere helm. Deze viel me...
  6. APH3X2N

    Accupool Verlengen

    Goedenavond, Ik heb een nieuwe accu gekocht die echt maar een paar millimeter hoger is in vergelijking met de oude. Hierdoor past de minpool letterlijk net niet... en dan ook echt net niet. Is er een manier om zonder de hele kabel te vervangen toch er voor te zorgen dat dit gaat passen...
  7. APH3X2N

    Achterband Metzeler Tourance EXP

    Ik heb een Metzeler Tourance EXP achterband in de aanbieding. De reden waarom ik deze band weg doen is omdat ik er van de zomer voor een trip noppen onder heb gegooid. Nu wil ik een andere set gaan proberen. Deze is dus over. Er is ongeveer 4 a 5 duizend op gereden. Aan de afbeeldingen kan...
  8. APH3X2N

    Onmogelijk te plaatsen db-killer (Leovince)

    Goedenavond, Op mijn 1100GS zit een pijp van Leovince. Nu heb ik al vaker gelezen en ook zelf ervaren dat de db-killer wat moeilijk te verwijderen is. Met wat van het goede hang/duw/trek/sjor -werk heb ik dat ding dan toch eindelijk eruit gekregen. Al direct viel op dat het laswerk van de...
  9. APH3X2N

    Twee voertuigen verzekerd (Bonus vs. Malus)

    Goedenavond, Ik heb een vraagje wat betreft verzekeringen. Zeg dat ik 2 voertuigen verzeker bij 1 verzekeraar. Met 1 van de twee voertuigen rij je een kleine schade die je wel uit laat keren want een kleine schade op een audi is blijkbaar erg veel centen waard... nu heb je dus 1 voertuig...
  10. APH3X2N

    Metalen Motorschuur (Goed idee?)

    Goedemiddag, Binnekort komen er wat bredere motoren in het bezit en aangezien ik het langst mogelijk wil genieten van mijn motoren wil ik deze graag plaatsten onder een dakje. Nu heb ik een schuur maar de deur hiervan is te klein en aangezien het een huur huis is ga ik hier geen aanpassingen...
  11. APH3X2N

    All-Road band voor lange reis (2014)

    Omdat vrijwel alle topics die ik heb gevonden al vrij gedateerd zijn en er veel nieuwe banden op de markt zijn plaats ik (waarschijnlijk nogmaals) deze vraag. In juni dit jaar ga ik vier weken naar Noorwegen wat qua kilometers zal uitkomen op ongeveer 7500/8000 kilometers. Het plan is om daar...
  12. APH3X2N

    Ervaringen met DS Bike Protection (uit Spanje)

    Goedenavond! Ik vroeg mij af of er iemand ervaringen heeft met "DS Bike Protection". http://www.dsbikeprotection.com/en/ Uiteraard zouden we allemaal het liefst de oude vertrouwde touratech opties willen hebben. Maar helaas is dat voor mij best wat langer sparen :P De spullen van DS...
  13. APH3X2N

    Welke valbeugels (BMW 1100 GS) ?

    Hallo, Ik wil valbeugels op een BMW 1100 GS zetten. Een beetje looks zou leuk zijn maar het moet bovenalles zo functioneel mogelijk zijn, dus de beste bescherming. Het liefst voor zo min mogelijk geld. Heeft er iemand tips wat betreft merken etc. Zijn er ook nog dingen waar ik echt...
  14. APH3X2N

    Forte Motor Flush, ja of nee?

    Hallo, Binnenkort ga ik mijn Thunderace voorzien van wat nieuwe olie+filter. Ik heb geen idee wat de historie van de motor is dus ik heb geen inzage in de keren waarop de olie is ververst en de motor is schoongemaakt. De olie ziet er in ieder geval best smerig uit en er zweeft soms ook aardig...
  15. APH3X2N

    Kan men zelf een uitlaatsticker maken?

    Hallo allemaal, De uitlaatsticker van mijn Hurric Carbon uitlaat is een tijd geleden deels los gekomen dus heb ik hem maar volledig verwijderd. Nu lijkt het mij wel grappig om een eigen uitlaat sticker te ontwerpen. Heeft iemand een idee (of iets in zijn netwerk) waar ik een ontwerp kan...
  16. APH3X2N

    Wat te doen met de benzinekraan (Thunderace)

    Voor wie er met dit lekkere weer nog op het forum te vinden is, de volgende vraag: Onlangs heb ik mijn Benzinetank er af gehaald. Bij het loshalen van de slang van de benzinekraan kwam echter per ongeluk het buisje waarop de slang vast zit mee :? Wat mij opviel was dat het buisje nog wel...
  17. APH3X2N

    Balhoofd zelf of laten stellen?

    Hallo, Gister tijdens de rit merkte ik dat de motor (Thunderace) bij elke hobbel een klik geeft op het stuur. Uiteraard kan dit duiden op versleten balhoofdlagers maar toen ik thuis kwam en even ging kijken bleek de balhoofd(stel)moer of hoe dat ding ook mag heten (onder de kroonplaat) flink...
  18. APH3X2N

    De laadtijd van een flitser..

    Heeft iemand enig idee wat de laadtijd van een gemiddelde flitser is? Is dit direct achter elkaar of zit hier een tijdje tussen? Want wat als je in formatie rijd, kan het zo zijn dat de flitser de achterband van je voorganger in combinatie van jou voorband als 1 voertuig aanziet... of...
  19. APH3X2N

    Wat voor aanslag is dit en hoe te verwijderen?

    Hallo allemaal, Bij deze de zijkant van een Yamaha Virago 535 blok (zie foto). Wat voor aanslag is dit en hoe kan je dit et beste verwijderen? Weet iemand tevens of deze zijkanten van het blok er af te halen zijn zonder dat er direct een liter olie uit komt donderen (hetzelfde geld voor...
  20. APH3X2N

    Iemand ervaring met Interphone Navigatie?

    Hallo, Heeft er iemand ervaring met de navigatie van Interphone? Garman is namelijk iets te prijzig voor me en nu kwam ik deze tegen: http://www.tenkateshop.com/interphone-navigatie-1-interphone Iemand een idee? Gr,
  21. APH3X2N

    Positie rem- en koppelingshendel

    Onlangs heb ik een linker clip-on vervangen. Nu merk ik dat als ik de hendel in knijp dat ik soms met mijn hand het grote licht/sein licht indruk. Nu reed ik laatste op de motor van een collega en merkte ik dat bij hem de hendel juist heel ver weg gekanteld stond. Nu kan ik nergens...
  22. APH3X2N

    Motor stinkt (weer/nog steeds)

    Hoi allemaal, Onlangs had ik een probleem met mijn Thunderace, hij liep namelijk op een cilinder minder en stonk een uur in de wind. Op gegeven moment pleurde er zelfs benzine onder vandaan. Dus ik hem naar de garage gebracht en zogezegd is alles weer opgelost. Het klopt nu inderdaad dat...
  23. APH3X2N

    Goedkope betrouwbare allroad/enduro voor een langere trip

    Hallo allemaal, Ik heb een vraagje wat betreft goedkope en betrouwbare all-road/enduro motoren. Momenteel heb ik samen met mijn vriendin een YZF1000R Thunderace en een XJ600S Diversion. Ik ben erg tevreden met deze motoren maar in de nabije toekomst zie ik het toch gebeuren dat ik beide...
  24. APH3X2N

    Niks Wrappen... Spray Wrappen?!?

    Hallo allemaal, Naar aanleiding van deze post die eerder had geschreven: http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/352400/Hoeveel-verflak-heb-ik-nodig-Thunderace-ZXR400-1.html Kom ik nu ineens deze tegen (of ik moet zeggen: vriendin kwam deze tegen. Credits voor haar dus)...
  25. APH3X2N

    Release van de GoPro HD Hero 3 Black Motor Edition

    Hallo, Heeft iemand een idee of weet iemand waar ik iets kan vinden wat betreft de release datum van de GoPro HD Hero 3 Black Motor Edition? Er is geen website die aangeeft wanneer het ding beschikbaar is :P Waarom moeten die Amerikanen ook altijd wachten met dit soort dingen, waarom...
Terug
Bovenaan Onderaan