Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: race-jorie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. race-jorie

    VFR1200F Neuskap 64200-MGE-000ZK

    Hierbij ben ik opzoek naar een tweedehans VFR1200F Neuskap in de kleur zwart. Maar elke andere kleur voldoet. Voorwaarden is dat het orgineel honda is. Omdat aftermarket niet mooi past. Mocht iemand dit kapje nog hebben liggen of weet te liggen verneem ik het graag. Links na een voorbeeld...
  2. race-jorie

    Quickshifter universeel dynojet ast 4-118

    Hierbij aangeboden een Dynojet ast 4-118. Komt werkend van een cbr1000rr sc57 af, is overbodig geworden vanwege gripone s3 system met qs. Is compleet met module en push sensor. wat er op de foto staat is ook wat je krijgt. geschikt voor elke fiets met denso coils dus bijna alle moderne...
  3. race-jorie

    metzeler regenbanden set en 2 slick voorbandjes

    hierbij aangeboden. metzeler racetec k1 regenbanden zijn 2 dagen gebruik daarna bandenopslag ingegaan om pas vandaag weer daglicht te hebben gezien. luchtvochtigheid en temperatuur worden er gereguleerd dus geen schommelingen ondervonden dus ouder zijn ze niet echt geworden. zijn nog goed...
  4. race-jorie

    pirelli diablo superbike slick pro set nieuw

    Bij de opruiming van de garage deze onderop de bandenstapel wederom tegen gekomen elk jaar zeg ik ja ik ga ze monteren en oprijden en elk jaar komt het er maar niet van om dit setje te gebruiken dus hierbij gaan ze te koop een ongebruikte pirelli diablo superbike slick pro 120/70 dot code...
  5. race-jorie

    Rapid Bike 3 met CBR1000RR 04-07 kabelboom

    Te koop een rapid 3 met kabelboom voor een cbr1000rr 04-07 inclusief handleiding. Is 1 keer gemonteerd naar een jaar eraf gehaald en toen opgeslagen. Vraagprijs €275,-
  6. race-jorie

    Starlane Xenon dashboard tot 17000 rpm

    Hierbij aangeboden een starlane xenon dashboard met een bar tot 17000 rpm. Is slecht een jaartje gebruikt en daarna gedemonteerd en opgeslagen. Alles zit erbij usb kabel en kabelboom. Optioneel kun je nog een ir ontvanger erbij kopen voor laptimes op circuit. Vraagprijs €400,- Specs...
  7. race-jorie

    CBR1000RR 04-07 HRC Endurance tank

    Zoals de titel al zegt een HRC Endurance tank met dubbele snelvullers erin gemonteerd en een NIEUWE snelvuller. Zit een afdekkap bij. exclusief brandstofpomp vraagprijs €500,-
  8. race-jorie

    CBR1000RR 04-07 Magnesium velgen Marvic piuma 16.5 inch

    Omdat ik mijn cbr1000rr project niet van de grond krijg ivm tijdgebrek gaan de velgen de verkoop in. Zijn Magnesium Marvic Piuma velgen met 16.5 inch, ze zijn gewoon in nette staat zoals op de foto te zien. er zitten Brembo full floating 6mm remschijven op die destijds ook in wsbk etc werden...
  9. race-jorie

    CBR1000RR 06 HRC frame + Endurance swingarm

    Paar jaar geleden gekocht van een Endurance race team voor een volledige fireblade aan op te bouwen maar wegens chronisch tijdgebrek gaat hij nu maar de verkoop in. Betreft zoals te zien op de foto een Honda cbr1000rr 06-07 HRC frame en een HRC endurance swingarm. Deze is breder en ook...
  10. race-jorie

    Gezocht: CBR1000RR SC57 subframe voor en achter

    Ik zoek voor mijn cbr1000rr van 2007 voor en achter het subframe. Liefste van motoholders/HRC (race versies). Maar Bij gebrek aan beter is origineel ook een oplossing. Mocht je wat hebben liggen stuur even een pm en we komen er vast wel uit.
  11. race-jorie

    TK metzeler COMPK setje en racetec K2 voorband

    Voor iemand die een circuitdagje wilt doen en niet teveel kwijt wilt zijn aan de bandjes Setjes Metzeler CompK 120/70 dotcode uit 2010 en 180/55 dotcode uit 2010 Nog goed voor 1 circuitdag tussen de 2/3mm diepte in de indicatiegaatjes. heb er deze maand nog 2:20 op nurburgring mee gereden en...
  12. race-jorie

    CBR1000RR 04-07 Onderdelen gezocht

    Omdat meeste motor slopers me geen fatsoenlijke reactie terug mailen wanneer ik vraag of ze deze onderdelen in voorraad hebben wendt ik mij maar tot hier. Ik zoek een paar onderdelen voor een cbr1000rr 04-07 Opgesomd: 1: 4x bobines 2: Luchtfilterhuis compleet met injectorenrail ...
  13. race-jorie

    Gezocht met spoed centreerringen voor remklauw cbr1000rr 04

    Zoals de titel zegt. Een maatje heeft vrijdag een circuitdag dus uiterlijk donderdag nodig. Wie kan me aan de centreerringen helpen die in de remklauw zitten van een cbr1000rr 04-05. Het zijn busjes die in de remklauw vallen en in de voorvorkophanging van de remklauw dit zorgt ervoor dat de...
  14. race-jorie

    Bitubo FXZ31 achtershock en voorveren cbr1000rr 04-07

    Hierbij aangeboden mijn Bitubo FXZ31 achterveer. Heb de veer eind 2011 aangekocht voor op mijn circuit bike en heeft pas 2 circuitdagen erop zitten. is volgens de vorige eigenaar geserviced in 2009 en afgesteld op 85/90 kilo en heeft daarbij 2000 km dienst gedaan op openbare weg in zijn tijd...
  15. race-jorie

    GEZOCHT Ohlins voorvork voor cbr1000rr 06/07

    Hierbij Gezocht een Ohlins voorvork voor een cbr1000rr 06/07. Als iemand nog eentje heeft liggen of ervanaf wil graag even pb sturen. Mogen natuurlijk niet lek of krom zijn en liefste met gescheidenis van service en veringsgewicht. Prijs notk etc
  16. race-jorie

    Gezocht HRC subframe cbr1000rr 04-07

    Omdat mijn huidig subframe van mijn cbr1000rr 2007 zo krom als een sikkel is, zoek ik een leuke upgrade ervoor liefs een hrc subframe of motoholder subframe of iets in die trant. Dus wie nog wat heeft liggen geef maar een gil en we komen er vast wel uit.
  17. race-jorie

    Gezocht Honda cbr1000rr 06/07 racekuipset

    Na mijn crash op zolder is het tijd voor een totaal nieuwe kuipset. Hierbij ben ik op zoek naar een race kuipset of onderdelen ervan. Liefst een kuipset die van carbon gemaakt is dus heeft iemand nog zoiets liggen of onderdelen ervan laat het even weten. Mag ook een mooie bestickerde crc...
  18. race-jorie

    aangeboden 26-07-2012 msh open uitlaat minder snel op zolder

    Vanwege crash vandaag op zolder waarbij ikzelf vrij goed vanaf ben gekomen wat blauwe plekken na en kneuzingjes. Is mijn honda minder goed ervanaf gekomen. Gaat wel maandje of 2 duren om te herstellen vanwege de kosten. Daarom nu aangeboden 26-07-2012 open uitlaat op zolder groep minder...
  19. race-jorie

    aangeboden vrij rijden snel zolder 15 juni

    Aangeboden vrij rijden snel zolder 15 juni. Prijs een serieus en goed bod. graag via de mail of pm.
  20. race-jorie

    Honda CBR600F2 uitlaat NIET orgineel

    Hierbij opzoek naar een leuke uitlaat voor een schappelijk prijs. Ik zoek niet orgineel wil een aftermarket, merk maakt niet uit moet inclusief linkpijp zijn en in goede staat liefst inclusief DB-killer. Dus als iemand nog iets heeft liggen biedt maar aan. Honda CBR600F2 (PC25)
  21. race-jorie

    Met spoed gezocht een cbr1000rr 2007 stator/ dynamo!

    Zoals de titel vermeld ben nog op zoek met spoed naar een cbr1000rr sc57 2006-2007 stator die het goed doet of in nieuwstaat is. Voor de mensen die er nog een hebben liggen laat maar horen. of een goedkope site ervoor weten.
  22. race-jorie

    kawasaki zx12r remschakelset goud en radiator kapje

    Zoals de titel zegt ben ik opzoek naar: Een remschakelset race of standaart maakt niet uit als die maar goud is voorkeur voor het welbekende gilles model. Ja ze zijn nog nieuw te koop maar 400 euro is het me niet waard. Dus mocht iemand nog wat hebben liggen laat het me weten is voor 2002...
  23. race-jorie

    kawasaki zx12r 2002 kapje achter het voorwiel

    Zoals de titel al zegt. Ik ben opzoek naar het kapje dat achter het voorwiel zit en net voor de onderkant van de radiator als bescherming. Als iemand de juiste benaming weet voor dat kapje laat maar horen Mocht iemand zo een dingentje nog hebben liggen hoor ik het graag. Voor model...
  24. race-jorie

    Gezocht> Titanium uitlaat en bochten voor cbr1000rr sc57

    Zoals de titel zegt. Ben ik op zoek naar een in goede staat Titanium uitlaat en bochtenset. Liefst voormalig gebruik voor race doeleinden. Voorkeur gaat uit naar een complete set van de volgende merken: Arrow Akrapovic Iemand die los een titanium bochtensetje heeft liggen is zeer...
Terug
Bovenaan Onderaan