Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: floris
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Dutch Hardly Rideables 2007

    Wie komt er ook?
  2. F

    Nieuwe aanwinst

    Gisteren opgehaald Suuz GS eigenbouw met Zodiac hardtail frame Gaat, op het rijwielgedeelte na, compleet worden verbouwd :P De komende maanden verveeld Floris zich niet *O*
  3. F

    Gonzo

    Mijn Gonzo staat in Sabine Welte's "Extreme Bikes" boek, een aanrader trouwens, veel strakke streetfighters en choppers... en een lelijke ratbike dus! Ook een artikel in een Spaans magazine en in de Duitse Custombikes van Januari 2007. Hier de scans *O*
  4. F

    10 juni 2006 Dutch Hardly Rideables IJsselstein

    Gratis entree Rat- & survivalbikes, choppers, customs, streetfighters en alle andere motoren welkom. BBQ & Booze 's avonds een groot feest, veel burnouts en dergelijke. Prachtig altijd. Dus neem de tent mee! Komen dus!
  5. F

    Dutch Hardly Rideables Zelfbouwmeeting IJsselstein

    WIE KOMT ER? 18 juni 2005 DHR zelfbouwmeeting, voor choppers, ratbikes, cafe-racers, streetfighters, en alles wat maar wielen heeft. :9 Iedereen welkom, entree gratis. BBQ, bier, bands, burn out, silly games, late-night party, dus tent mee en je kan d'r slapen. 18 juni Terrein Highlands...
  6. F

    USA style choppers

    Ze zijn helemaal 'IN' op het moment.... USA style choppers, weinig stretch maar wel een extreem hoog profiel en een lange vork. Klein peanut tankje er op etc. In bladen als bigtwin zie je ze steeds meer.. Ik vind de moderne versie van deze choppers maar niks, veel te vette achterband...
  7. F

    aanhanger

    Weet iemand hier hoe het zit met een motoraanhanger. Moet een zelfgemaakte motoraanhanger RDW gekeurd worden? Of is het een kwestie van bouwen en rijden maar? Zijn er bepaalde eisen waaraan die moet voldoen? Het leek me namelijk wel gaaf om een 1wielig aanhangertje te maken voor de ratbike, weer...
  8. F

    stationair toerental cb750

    Tijdje geleden had mijn CB750 last van overlopende vlotters, dus carburator losgekoppeld en helemaal schoongemaakt. Nu is dat probleem verholpen en het beestje rijdt weer geweldig. Alleen nu weer een nieuw probleem; het stationair toerenal blijft hangen op ca 2300 toeren als het blok warm is...
  9. F

    Rataplan RC zoekt ratbikes voor stand motorsale

    Wie kent ze niet? Rat- en survivalbikes. De tegenhanger van de hedendaagste custombikes. Rataplan Ratbikeclub NL (actieve leden www.ratbikeforum.tk) gaat ook dit jaar weer een stand organiseren op Motorsale in Rosmalen. 12,13,14 november in het autotron gebouw...
  10. F

    snelheidsmeter

    Op mijn CB750 heb ik momenteel weer de originele kast met snelheidsmeter, toerenteller, dagteller etc. gemonteerd, maar ik ben niet echt tevreden met het uiterlijk. Nu wil ik graag een kleine, maar wel mechanische snelheidsmeter monteren. Mijn vraag is dan ook: Kan ik om het even welke...
  11. F

    remmerij Irondead

    De hydrolische voorrem van mijn HD Irondead heeft er (vooral na een tijdje stilstaan) last van dat je de remhendel tot op op het handvat kan trekken. Om dan tijdens het rijden te remmen (soms nodig) moet je een paar keer met de remhendel pompen voordat de schijfjes in beweging komen...
  12. F

    DHRIII Chopper, Rat-& Survivalshow

    19 juni is de 3e Dutch Hardly Rideables Chopper, Rat-en Survivalshow. Dus iedereen met een Chopper, ratbike, oud brik of wat dan ook, komen dus!S'avonds spelen er weer bandjes, en BBQ en drank is allemaal aanwezig. Misschien komt er weer een Burn-out show, maar dat moeten we nog ff regelen. Voor...
  13. F

    CB 750 ratbike

    Ben nu bezig met een nieuwe survivalbike, een Honda CB 750 Four Wie heeft er nog leuke ideeen en foto's voor het ratbikeproject? Ik ben bezig 'm aan het opbouwen in de Engelse stijl: geen rommel en afval er aan dus, gewoon alles lomp en oversized! Oja, Ik zoek nog een stel originele dempertjes...
  14. F

    Dutch Hardly RideablesII meeting! Zelfbouw

    Hartstikke gezellig! 2 dagen feest, BBQ, bandjes, ontbijt, tentjes, American car-show, zelfbouw-motoren, en natuurlijk gezellig volk!!! :] Iedereen met een spartaanse chopper, ratbike, survivalbike, streetfighter, cafe-racer, oud brik of iets anders (en natuurlijk geinteresseerden!) Zijn...
  15. F

    ploffen, afslaan en inhouden

    Ik heb een oude ironhead bobber. De laatste tijd had het kreng veel last van knallen, gepaard met 'inhouden', alsof de motor een vonkje oversloeg ofzo. Na het nauwkeurig bijstellen van het benzine-zuurstof mengsel is het stukken beter geworden en kan ik gerust rijden zonder dat geplof. Nu heeft...
  16. F

    waar is wat te doen - zelfbouwmeeting

    Mijn oproep aan alle zelfbouwers over een mogelijke meeting is dus verplaatst naar 'waar is wat te doen' van dit forum. Datum en plaats is nog niet bekend, Kunnen we samen wel uitkomen dacht ik zo, De opzet is gewoon een vrijblijvende en kleine meeting met verbouwde motoren. Reageren dus op Waar...
  17. F

    zelfbouw meeting

    20 April komt er een meeting in Ijsselstein op het gebied van zelfbouw creaties. Dat wil zeggen zelfbouwchoppers, bobbers, ratbikes, survivalbikes, caferacers en andere lompe brikken. Fietsen dus waaraan flink is geklust en die er NIET meer origineel uitzien. DATUM: 20 APRIL LOCATIE: CLUBHUIS...
  18. F

    vezel om uitlaat

    Iemand enig idee waar je zogenaamde \'exhaust-wrap\' kan kopen? Deze wil ik om de bochten van de uitlaat wikkelen, staat wel lomp dus. Ik heb wel een dure variant gezien, maar het schijnt dat er ook een goedkopere variant te koop is op glasvezelbasis, deze wordt voor industriele doeleinden...
  19. F

    motorsale rosmalen

    Nog luitjes naar motorsale rosmalen geweest? Waren wel errug mooie motoren te zien. :9 Alleen weer errug veel "trailerqueens". :r Op m'n sie staan uiteraard foto's van de gaafste fietsen. www.radicalbikes.cjb.net
Terug
Bovenaan Onderaan