Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Thompson
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Thompson

    Triumph Speed Triple 05-07 Skidmarx full carbon hugger

    Door inruil van mijn Speed heb ik wat extra's over en bied daarom een Fender eliminator en een hugger te koop aan, zie hieronder de advertentie van de hugger: Te koop: Skidmarx full carbon hugger voor Triumph Speed Triple bouwjaar 2005-2007. In maart dit jaar heb ik deze hugger nieuw uit...
  2. Thompson

    Speed Triple 05-07 Mad Doctor Fender Eliminator Kit

    Door inruil van mijn Speed heb ik wat extra's over en bied daarom een Fender eliminator en een hugger te koop aan, zie hieronder de advertentie van de fender eliminator: Te koop: Mad Doctor Fender Eliminator / Tail tidy kit voor Triumph Speed Triple bouwjaar 2005-2007 Complete...
  3. Thompson

    Gevraagd: SV650, Gladius of ER6N

    Beste collega's, Voor m'n vriendin ben ik op zoek naar een naked Suzuki SV650, Gladius of een Kawa ER6N. Max prijs: 4000 terreuro. Als jullie iets weten wat nog niet op marktplaats/speurders/motoroccasion staat, of je wilt je eigen motor kwijt, plz let me know :) Thanks! Thompson
  4. Thompson

    dB-killer Akrapovic Racing Line

    Beste motorvrienden, Binnenkort ga ik op vakantie naar het buitenland en het leek mij wel verstandig om eens een dB-killer mee op zak te nemen... ;) Nou had ik wel eens gehoord dat voor mijn volledig Akrapovic Racing Line systeem geen dB-killers voorhanden zijn. Weten jullie of dat zo is...
  5. Thompson

    Gratis afhalen: Jaargang 2003 t/m 2007 van blad MOTOR

    Het is eindejaars-opruiming in Den Haag... ;) Ik heb hier liggen van 2 wekelijks blad MOTOR: - Jaargang 2002 nummer 11-26 - Jaargang 2003, 2004, 2005, 2006 en 2007 volledig compleet Deze kunnen gratis (of voor een gevulde koek :+ ) bij mij thuis afgehaald worden. Versturen doe ik...
  6. Thompson

    TK: Prachtige BMW K75S / K75 S bj:1991 58.000km €3000,-

    Te Koop: Prachtige BMW K75 S Bouwjaar: 1991 Km. stand: pas 58.000 Kleur: aubergine Banden: Metzeler, in goede staat, kunnen nog lang mee. Onderhoud: Altijd goed onderhouden, alle rekeningen hiervan kunnen ingezien worden. Extra's: - Originele BMW kofferset inclusief de originele...
  7. Thompson

    TK: Jaargang 2005 en 2006 blad Motor Magazine

    Na een zolderopruiming heb ik het volgende te koop: Jaargang 2005 en 2006 van het blad Motor Magazine (voorheen MOTOR, 26 nummers per jaar) + nog wat lossen bladen van Moto73, Motoren en Toerisme, GTO. Jaargang 2006 zit ook in een bijbehorende opbergmap. Vraagprijs: 15 euro per jaargang...
  8. Thompson

    GPZ 500 S & co - meeting

    Jaja, na de vorige succesvolle edities wordt het weer tijd voor een 2006 GPZ 500 S & co - meeting... *O* Hopelijk halen we de 2006 meeting nog... :P Het plan is om bij Wuf te verzamelen voor een bakkie koffie, dit is de route: Dan was het plan om de volgende route te gaan rijden...
  9. Thompson

    Gevraagd: Suzuki SV650 (S)

    Beste MF'ers, Ik zoek een SV650/SV650S voor 3500 euro max. Als je er een te koop weet staan die nog níet op marktplaats/speurders/2ehands staat hoor ik het graag. Alvast bedankt :)
  10. Thompson

    Te koop: Mooie Kawa GPZ 500 S, 25 kW, bj: 1992

    Bij deze gaat m'n geliefde Kawa de verkoop in... '( Ik verkoop de motor, omdat ik nu 2 jaar 25 kW heb gereden en dus mag ik nu vol vermogen rijden. De GPZ is echt een heerlijke 25kW motor, ik heb er de afgelopen 2 jaar met veel plezier op rondgereden. De GPZ is een ideale motor voor het kleine...
  11. Thompson

    GP Droomcompetitie 2005

    Het MF Droomteam Kampioenschap 2005 De inschrijving is inmiddels gesloten, de actuele stand is dinsdag na de race te zien op: www.wacosoft.nl/motor Of kijk op www.motor-magazine.nl. Hoofdprijs: een in racekleuren gespoten GSX-R 1000... :9~ Dus als je ook meedoet, zet je team hier neer en...
  12. Thompson

    Kabinet wil rekeningrijden weer invoeren

    Hey mensen, Ik hoor net op het nieuws dat het kabinet het rekeningrijden weer wil gaan invoeren. Maar ze zeiden op het nieuws wel: "voor automobilisten". het stond ook al in de Haagse Courant: "Het kabinet wil tol gaan heffen op de nieuwe wegen zoals het nieuwe deel van de A4 (midden delfland)."...
  13. Thompson

    Zo, dat hebben we ook weer gehad

    Ik dacht vanmiddag: kom, laten we ff een stukje gaan rijden. Pak aan, motor starten en rijden maar. Heb ik net 4 km gereden, gaat ineens me motor schudden in de bocht, hij wilde alle kanten op, behalve de kant die ik opwilde. Nou voor t stoplicht ff de zaak checken en ja hoor.....platte...
  14. Thompson

    VVD-plan andere (auto)belasting

    Jullie zullen het vast al wel ergens gehoord of gelezen hebben, maar ik las vanmorgen hetvolgende in de krant: "De VVD wil automobilisten gaan belasten naar het aantal gereden kilometers en de veiligheid en milieuvriendelijkheid van het voertuig"" "Op dit moment bedragen de vaste...
Terug
Bovenaan Onderaan