Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nordin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. N

    Opheffingsuitverkoop (RSV en algemeen)

    Vanwege (tijdelijke) beeïndiging van mijn hobby heb ik de volgende dingen te koop: Fabbri "double bubble" ruitje Satijn Dark Smoke Aprilia RSV 2001-2003 in nieuwstaat € 60 Abus City Chain 140cm kettingslot incl. codekaart € 50 MR rem-schakelset voor de Mille 2001-2003. Deze steunen...
  2. N

    Bitubo stuurdemper Aprilia RSV

    Ik heb hier een z.g.a.n. instelbare Bitubo stuurdemper liggen met een bevestigingskit voor een Aprilia RSV voor de jaren 1998 t/m 2003. De demper wordt op de originele plaats bevestigd, dus onder de tellerunit. Hij is slechts een paar keer gebruikt, daarom is hij ook volledig in nieuwstaat...
  3. N

    Galfer Wave remschijven (o.a. RSV 2001)

    Omdat ik mijn motor origineel verkoop bied ik hierbij vast mijn (bijna nieuwe) Galfer wave-remschijven te koop aan. Deze 320mm schijven zijn toe te passen op (zie www.galfer.es) APRILIA RSV MILLE 1000 2001 - DF883 APRILIA RSV MILLE R 1000 2001 -...
  4. N

    Aprilia RSV 2001 (rood)

    Bij deze bied ik mijn Aprilia RSV Mille uit 2001 te koop aan. Ik heb hem gekocht bij een officieel Aprilia-dealer met km-stand 8.000. Ik heb er zelf in 2 jaar wegens tijdgebrek slechts 8.000km bijgezet (km-stand op dit moment 15.600), allemaal in goed weer. De technische staat van de motor is...
  5. N

    Contact accupolen

    Een vraag over electronica: Vandaag wou ik de accu uit mijn motor halen, ik gebruik hiervoor gewoon een steeksleuteltje. Doordat ik lekker geconcentreerd bezig was hoorde ik niet dat er iemand binnen kwam, met als resultaat, ik schrik en laat het sleuteltje vallen. Op zich niet erg, raap op en...
  6. N

    Waar magnetische olie-aftapbout te krijgen?

    Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een winkel die magnetische olie-aftapbouten levert. Hier in de buurt (Den Bosch) heb ik al een aantal winkels geprobeerd, maar zonder succes. Online zie ik ze alleen bij Motozoom, echter daar moet je voor een minimumbedrag bestellen, en ik heb verder...
  7. N

    Welke uitlaat voor VTR 1000F

    Beste mensen, ik sta op het punt om voor een mooie VTR Firestorm uit 2002 te gaan. Hierop zitten echter nog wel de standaard uitlaten. Ik wil deze bij aankoop meteen laten vervangen door een stel mooiere uitlaatjes. Maar, er is zoveel te koop, en de enige die ik nu gehoord heb is de Remus, en...
  8. N

    Olie en filter van GPX vervangen

    Hallo, ik heb gisteravond mijn eerste motor (een Kawasaki GPX600R uit 1995) opgehaald bij een kennis van me. Natuurlijk heb ik hem vandaag meteen staan poetsen, en tijden dit poetsen viel me op dat het oliepeil een beetje laag stond. Aangezien de vorige eigenaar geen gebruiksaanwijzing van de...
  9. N

    Nordin

    ff voorstellen: ik ben 23 jaar, werk als assistent-accountant bij het gezelligste accountantskantoor van Nederland. Mijn grote hobby's zijn auto's ( ;) , mountainbiken en sinds ik m'n A-rijbewijs heb gehaald (3dec.) natuurlijk motorrijden. Op dit moment heb ik nog geen motor, maar ik ben in...
Terug
Bovenaan Onderaan