Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: sailor-71
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. sailor-71

    regelgeving 2019/ervaring Duitsland, Oostenrijk met aanhangertje achter de motor

    Hallo allemaal en de beste wensen voor 2019! Het plan is geboren, we willen graag met 2 motoren naar Oostenrijk om te gaan kamperen en wat rond te trekken , vrouwlief solo op haar Honda CB500F, mijn zoon en ik op de oude BMW R80RT met Freebird aanhangertje. Samen met mijn zoon ging ik al...
  2. sailor-71

    Trekhaak maken voor Freebird / BMW R80RT

    Hallo, Iemand ervaring met het maken van een trekhaak voor een freebird 1-wielige aanhanger die aan een BMW R80RT moet komen te hangen, het gaat hier om bwjr 93 de mono uitvoering en waar op te letten betreft construktie .
  3. sailor-71

    trekhaak Freebird / BMW R80RT

    Hallo, inmiddels een Freebird aanhangertje gekocht maar nu druk op zoek naar een trekhaak construktie. De BMW R80RT is van 93 en dus een mono schokdemper uitvoering. uiteraard goede ideeén en eventueel foto's van BMW trekhaaken welkom voor zelfbouw.
  4. sailor-71

    BMW R100RS Te koop gevraagd

    Bmw R100RS van voor of liefst na 1981. Eventueel R80RT van '93 op in te ruilen,zie mijn te koop advertentie....
  5. sailor-71

    Filmpje??

    Hallo mensen.... Ik kreeg de aanbieding om ook zo'n mooi plaatje bij m'n naam te oplaatsen. Nou ben ik niet zo'n techneut wat dat aangaat,maar ga een poging wagen..... per slot van rekening ben ik uiteindelijk toch getrouwd en heb ik 2 kids........dat is ook gelukt dus waarom dit...
  6. sailor-71

    BMWR80RT te koop'93 en wegens overstap naar R100RS

    Wie o wie weet nog een leuke betaalbare RS te koop voor mij?? Mijn RT '93 staat onder "Te koop" advertenties
  7. sailor-71

    Mooie BMW R80RT bwjr.'93

    Volgens mijn vrouw ben ik gek....... Maar gezien ik machinist ben zoek ik toch wat te sleutelen en is mijn oog gevallen op een BMW R100RS gevallen om deze te gaan versleuten tot Bobber. Daar ik het doodzonde vind mijn R80RT te verzagen zet ik deze liever te koop,mede dat mijn schuurtje...
  8. sailor-71

    Nieuwe BMW motorfreak erbij..

    Hallo, Mars is de naam en ben werkzaam aan boord van een moderne zeesleper als stuurman/machinist voornamelijk de europesche wateren. Na lange tijd merkgetrouw geweest aan Kawasaki GPZ 600R heb ik er 4 van gehad. ZZR 600 Heb ik er 1 van hehad,verkocht wegens...
Terug
Bovenaan Onderaan