Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: derbinick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Yamaha MT 09 Street Rally ABS Akrapovic / Hyperpro

    Te koop aangeboden; Yamaha MT09 Street Rally ABS uit 2014. Fiets heeft leuke opties, waaronder; -Hyperpro 'streetbox' kit -Akrapovic carbon -Kevin's O2 sensor -Healtech quickshifter -Originele Yamaha rem- en koppelingshendel -Oxford handvatverwarming Kilometerstand op dit moment 11900km...
  2. D

    Dienst; Polijsten

    Hallo medeforummers Aangezien ik in de continue dienst werk, en helaas in deze tijd van het jaar mijn hobby's in mindere mate kan uitvoeren, wil ik in mijn vrije tijd tegen een leuk bedrag gaan polijsten. Denk aan uitlaten, carterdeksels, velgranden etc. Hier enkele voorbeelden...
  3. D

    Hurric pro 2 slip-on demper Yamaha FZ1

    Te koop aangeboden; Hurric pro2 slip-on uitlaat demper voor een Yamaha FZ1. Gemaakt uit V4A RVS. Compleet met decibel killers en EU goed keuring. Uitlaat is nagenoeg nieuw, heel kort gebruikt. Gaat weg wegens andere motor. Vraagprijs €220 Kan eventueel verzonden worden. Of op te...
  4. D

    Draad olie aansluiting SR500

    Hallo leden, Ik ben al enige tijd bezig met een Yamah SR500 ombouwen naar caferacer. Nu ben ik er een olie koeler erop aan 't maken, en moet ik dus wat aanpassen aan de 'dry-sump' leidingen. Nu gaat het om de aansluiting boven bij het balhoofd. De olie terugvoer dus. Heeft iemand enig...
Terug
Bovenaan Onderaan