Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jb37
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    Rf 900 1995 te koop

    Omdat ik geen idee heb hoe ik hier foto's kan plaatsen een link naar de advertentie op Motor shopper: Motorshopper: Suzuki RF 900 RS
  2. J

    Doe eens wat meer moeite: omschrijf je probleem!

    Mij valt op dat de laatste tijd het vaste groepje wat nuttige antwoorden gaf wel erg stil is. Ik weet niet hoe het met de rest is, maar ik erger me ontzettend aan de steeds moeilijker te ontcijferen topics, en tekort aan informatie. Mensen geven pas aanvullende informatie over hun probleem als...
  3. J

    Video MotoGP Catalunya?

    Ik ben al even zonder resultaat aan het zoeken geweest, weet iemand van jullie toevallig ergens beelden van deze race op internet te vinden? :?
  4. J

    Schuur opgeruimd, van alles wat

    4 bougiedoppen, verschillende bougies, 2 Kawasaki oliefilters, 1 Yamaha filter + o-ring, liter remvloeistof en setje remblokken (transalp etc.) Alles is ongebruikt. Mag weg voor een fles rum oid. (nee ik drink geen bier) ;)
  5. J

    Nieuwe compressor/toebehoren/remontluchter etc

    Compressor 50 liter, 2 pk, 1,5 kW, 225 liter per minuut. Luchtsleutel met doppen 9 mm t/m 27 mm in koffer. Verfpistool met onderbeker, luchtpistool, vloeistofpistool, gritstraalketeltje, 3 meter spiraalslang, 10 meter luchtslang en bandenpomp. Air boy rem en koppelings ontluchting set. Alles...
  6. J

    Nieuw Abus schijfremslot

    Nieuw en niet gebruikt Abus Granit Extreme 69 schijfremslot, kleur geel/zwart. Met code card, tasje en reminder. Doe maar een goed bod. :Y
  7. J

    Suzuki RF 600 R

    Te koop Suzuki RF 600 R, bouwjaar 1996, Pas grote beurt gehad, voor en achter nieuwe band, nieuwe ketting en tandwielen. Vraagprijs 2650 euro.
  8. J

    Aanhanger huren regio Eindhoven?

    Tot voor kort kon ik hier in de buurt een aanhanger huren als ik eens een motor moest vervoeren. Helaas zijn ze er mee gestopt, en ik ben nu op zoek naar een ander adres, iemand een idee? (kopen is geen optie omdat ik geen ruimte heb voor zo'n ding)
  9. J

    Shadow VT 600 C uit '96

    Te koop, Honda VT 600 C (geen Amerikaanse VLX dus). Bouwjaar September 1996, 13000 kilometer. 12000 beurt gehad, voor en achter nieuwe band. Incl, toolrol, zadeltassen, windscherm, sissybar, valbeugel, chroom luchtfilterdeksel. Motor is in hele mooie staat, zo opstappen en de komende 12.000...
  10. J

    "De zon schijnt en mijn motor doet het niet t

    Het is weer mooi weer en de winterslapers worden weer wakker, dus dit forum wordt weer overspoeld door mensen met vragen waarom hun motor niet start. Ik zie hier dan de meest vreselijke dingen voorbij komen, van mensen die denken dat hun bougies kapot zijn gegaan door het stilstaan, tot defecte...
  11. J

    Hurkx motoren Eindhoven?

    Weet iemand hier iets meer over? Terug - Zaken/transacties / Bedrijfsovernames Aangeboden: Motorzaak ter overname Prijs: N.o.t.k Beschrijving: Al 25 jaar als begrip in eindhoven als motorzaak.Goedlopend bedrijf met een vaste klantenkring.Het is gelegen aan een drukke doorgaande weg in...
  12. J

    Een paar tips........

    Regelmatig lees ik hier mee en soms probeer ik ook weleens te antwoorden maar sommige vragen/problemen komen erg vaak terug dus ik dacht laat ik eens een paar tips neerzetten...........aanvullen mag hoor! tip 1: Auto olie in een motor (vooral 1 met natte koppeling) is het beste en dan nog het...
Terug
Bovenaan Onderaan