Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Sander78
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Demontage Honda magna VF700c

    De motorfiets loopt niet. Kan ook als project in zijn geheel overgenomen worden. Voor onderdelen stuur maar een PM.
  2. S

    Opruiming onderdelen Honda CBR600f pc25

    Bij deze nog een restje onderdelen voor de liefhebber. Verzendkosten komen ten alle tijden voor de koper. Extra foto's kan ik altijd maken. Stuur maar een PB dan. Tank is deukvrij en zwart gepoedercoat. Zitten ook geen diepe krassen of iets dergelijks in. Ik heb er twee passende sleutels...
  3. S

    Honda CBR 600 f2 pc25

    Ik verkoop mijn motor in onderdelen. Verkocht: -voorwiel -Uitlaatbochten -NAKS Wat heb ik niet: -spiegels - stuur clip-ons -kappen (heb alleen die kap boven het achterlicht en die onder het zadel. Zowel links als rechts zonder ernstige beschadigingen) -koplamp -tellerunit...
  4. S

    Shin-yo ferarra zwarte stuurspiegels

    Setje zwarte Shin-yo ferarra stuurspiegels. Zaten bij mij op een 22mm stuur (die dunnere vulringen voor een 24mm stuur heb ik niet meer) Doe een leuk bod en ze zijn van jou.
  5. S

    Goudkleurige rem+koppeling hendel cbr600f2

    Goudkleurige verstelbare rem- en koppelingshendel. Zat bij mij op een cbr600 f2 (pc25) (Chinese fabrikant) Ik heb er nog een extra koppelingshendel bij (reserve). Doe een leuk bod en ze zijn van jou.
  6. S

    ABM KROONPLAAT HONDA CBR 600/1000 F, PC25/31, SC21/24

    Te koop: ABM KROONPLAAT HONDA CBR 600/1000 F, PC25/31, SC21/24 Past o.a. op deze motor(en) Honda CBR 1000 F 1987, Honda CBR 1000 F 1988, Honda CBR 1000 F 1989, Honda CBR 1000 F 1990, Honda CBR 1000 F 1991, Honda CBR 1000 F 1992, Honda CBR 1000 F 1993, Honda CBR 1000 F 1994, Honda...
  7. S

    APE HT600 NAKS, voor cbr600 f2 (pc25)

    Titel zegt het al! Noem een prijs!
  8. S

    H4 bolletje blijft doorbranden

    Hallo, Ik heb nu in de afgelopen maand 3x het lampje vervangen in de koplamp. Iedere keer hangt die gloeispiraal van het dimlicht los. Op groot licht naar huis dus... Het is eenmaal gebeurd tijdens het starten van de motor (met choke aan) en twee maal gewoon tijdens het rijden Ik heb de...
  9. S

    Cbr 600 F2 valt uit tijdens het rijden

    Vandaag na z' n 15km rijden viel mijn CBR opeens uit. Ik reed ongeveer 100km/h aangezien ik ging invoegen en opeens had ik geen vermogen meer... Toen hij uitgerold was viel de motor uit en was op geen enkele manier meer aan te krijgen .. Na een minuut of 10 (en een paar keer proberen tussendoor...
  10. S

    Pennetje stuurschakelaar

    Goedemiddag, Het pennetje wat in je schakelaar zit wat in het gaatje in het stuur valt om de schakelaar op zijn plek te houden is afgebroken.. Het probleem is nu dus dat mijn schakelaar alle kanten op gaat... Is er iemand die iets anders weet dan de schakelaar vervangen of moet ik maar op...
  11. S

    Tankcure gebruiken of niet?

    Goedemorgen! Ik heb lichte roestvorming in mijn tank... Het is niet dat hij door roest of de vellen er aan hangen... Dat donkere plekje is trouwens waar mijn benzinefilter ingeschoven word en de benzinekraan op gemonteerd word (filter zit dus in de tank) Is het nodig om dit te...
  12. S

    Tank demonteren en laten poedercoaten, waar op letten

    Goedemorgen, Zoals de titel al zegt wil ik mijn tank laten poedercoaten. Zijn er met betrekking tot het demonteren en laten poedercoaten nog bijzonderheden waar ik op moet letten? Oftewel, wat kan er fout gaan..? PS. gaat om een CBR600f uit 93 (PC25)
  13. S

    andere tellerunit cbr600 f2

    Goedenmiddag, Ik wil de bestaande topkuip van mijn cbr600F (1993) verwijderen om een ronde koplamp te plaatsen, ik loop enkel tegen het probleem aan dat de tellerunit op het topkuipsteun gemonteerd zit. Als ik dit dus verwijder kan ik mijn tellerunit niet meer vastzetten. Heeft er iemand...
  14. S

    Cbr600f uit '93 valt uit

    Nu al een aantal keer gehad, ik rijd rustig op tempo niets aan de hand. Zodra ik stil ga staan valt de motor uit, en af en toe kan ik hem dan ook niet meer direct starten... Moet ik hem eerst langs de kant zetten en na een tijdje kloten lukt het weer... Ik heb echt geen idee wat het kan zijn..
  15. S

    Lekke kering voorvork ( zit deukje in de poot )

    Hoi allemaal, Ik heb een cbr600f van mijn oom gekregen, deze heeft dik 3 jaar stil gestaan... ik heb hem al aan de praat gekregen en de remmen gemaakt ( had geen remdruk ), begrenzing eruit... en hij rijdt als een zonnetje.. Ik heb echter dus enkel nog een probleem met de voorvoork... de...
  16. S

    Sigaretten uit auto raampjes

    De afgelopen 2 dagen al een stuk of 6 van die peuken op mijn helm gehad... Word alleen ik bekogeld met die troep of hebben we er allemaal last van?
  17. S

    Defecte snelheidsmeter/kilometerteller CBR600F uit 1993

    Beste allen, Ik heb van mijn oom gratis en voor niets een CBR600F uit '93 gekregen! Het beestje heeft maar liefst 3 jaar buiten stil gestaan zonder zeiltje of afdak! Hij had geen remdruk, en wou niet starten, dat is allemaal opgelost met een klein beetje knutselen! Nu ging ik een stukje...
  18. S

    Sander78

    Dag Iedereen! ik heb nu alweer 2 maanden mijn motor rijbewijs en aangezien ik hier regelmatig zit te lezen, en mijn broer ( Muffin ) ook lid is, ook maar een account aangemaakt. Ik ben dus Sander, 21 jaartjes oud en mag dus regelmatig met mijn broer een stukje motor rijden! Zelf nog...
Terug
Bovenaan Onderaan