Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wicked_one
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wicked_one

    achterbrug zx10r 2006

    gezocht : achterbrug zx10r uit 2006 graag contact via forum, pb of mail
  2. wicked_one

    tool om een ketting mee te klinken

    ik ben op zoek naar iemand in de buurt van Huissen die mij wil helpen met het monteren van een nieuwe ketting. het is niet zozeer het erop leggen (al moet ik zeggen dat het wel de eerste keer is dat ik dit ga doen), maar ik heb niet de beschikking over zo'n tool waarmee je de ketting kan...
  3. wicked_one

    Carbon beugel Akrapovic

    ik ben op zoek naar een ophangbeugel voor een akrapovic zie hier een foto van de beugel (die overigens kapot is)
  4. wicked_one

    orginele dempers van een v-rod

    Ik heb van me oom 2 dempers gekregen van een v-rod, om ze te verkopen.nu wil ik ze hier graag neer te koop zetten en oa ook op marktplaats. Maar ik heb gegoogled, maar kan nergens vinden wat die dingen waard zijn. Kan iemand mij een schatting geven van wat die dingen waard zijn? (erop...
  5. wicked_one

    CDI GSXR 1100 '89

    zoals de titel al vermeldt, ik ben op zoek naar een CDI van een gsxr 1100 uit 1989
  6. wicked_one

    wicked_one

    hallo daar, Een aantal maanden geleden heb ik mijn roze pasje uitgebreid met een klasse A. ik heb het motorrijbewijs gehaald omdat ik het o.a. altijd al wou en ik van plan ben om woon-werkverkeer met de motor te gaan afleggen. op dit moment heb ik nog geen motor, maar ben wel op zoek...
Terug
Bovenaan Onderaan