Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: jordibb1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. J

    ZXR400 start niet (video)

    Hallo allemaal, Na het vervangen van de koppakking van mijn zxr400 start hij niet meer. Wat hij wel doet is te zien in deze video: Graag zou ik willen weten of dat mensen dit probleem herkennen, of weten wat de oorzaak is. Zodat het opgelost kan worden. B.v.d. Gr, Jordi
  2. J

    Ktm duke 125, Low oil presure

    Hallo allemaal, Ik heb zojuist de kleppen gesteld van mijn ktm duke 125, en de stator van de dynamo vervangen. Ook heb ik er dus nieuwe olie in gedaan, wel het zelfde type als dat er al in zat. (filter niet vervangen, omdat deze er nog geen 1000 km in zat.) Na het eerste stukje rijden +-...
  3. J

    Spoel dynamo doorgebrand

    Hallo allemaal, Ik heb problemen met mijn accu/ dynamo. Op een dag gaf mijn motor, KTM Duke 125 (opgevoerde brommer) aan dat de accu spanning te laag was. Dus ik nam aan dat mijn accu slecht werd, maar ben gewoon door blijven rijden. Top op het punt dat ik hem niet meer aan de praat kreeg...
  4. J

    Even voorstellen !

    Hallo allemaal, Ik ben Jordi, ben 17 jaar, en zit nu in het laatste jaar van de havo! Als het een beetje meezit ben ik in precies 10 weken klaar :Y . Daarna ga ik aan de gang met werktuigbouwkunde op de HU 8-) . Maar, daartussenin zitten nog meer plannen: Mijn motor rijbewijs...
Terug
Bovenaan Onderaan