Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Deadeye
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Deadeye

    Fly racing Trophy 2 helm

    Stuk of 10x gedragen en wordt niet meer gebruikt: , 70 EUR Fly Racing Trophy 2, maat M, uit 2010 Chris V on Twitter Chris V on Twitter
  2. Deadeye

    Haynes manual oa GSX-R600 01/03

    Complete coverage for your Suzuki GSX-R600/750 and 1000 covering GSX-R600 (2001 to 2003), GSX-R750 for (2000 to 2003) and GSX-R1000 (2001-2002) --Routine Maintenance and servicing --Tune-up procedures --Engine, clutch and transmission repair --Cooling system --Fuel and exhaust --Ignition...
  3. Deadeye

    Yamaha YZ426F SM/cross kenteken

    Aangezien mijn tijd beperkt is en deze motor een beetje staat weg te kwijnen wegens gebrek aan aandacht....en de motor beter verdient, te koop :) Het is een 426cc crosser uit 2002, 5 versnellingen en omgebouwd naar een SM Motor is gebruikt voor wedstrijden. Wat houdt het allemaal in...
  4. Deadeye

    Tank yz426f

    Nieuw uit de doos voor 250 euro incl verzenden. Acerbis 13liter tank (oversize) met MDR dop. (2140730211) Past op de volgende motoren: 2002 Yamaha YZ426F 2002 Yamaha YZ250F 2001 Yamaha YZ426F 2001 Yamaha YZ250F 2000 Yamaha YZ426F
  5. Deadeye

    YZ426F SM

    Wegens overstap naar een wat jongere 450 hierbij te koop mijn 426 SM uit 2003 (bouwjaar 2002) Het is een 426cc crosser, 5 versnellingen en omgebouwd naar een SM Motor is gebruikt voor wedstrijden. Wat houdt het allemaal in: Draaiuren/km's heb ik geen idee van maar afgelopen winter is...
  6. Deadeye

    Aangeboden: 5&6 augustus Spa

    Wegens motorpech aangeboden voor een maatje van me: 5&6 augustus Spa in de groep very fast. Doe een leuk bod en je kan 2 dagen knallen op Spa. En belangrijk...het is er nog mooi weer ook!
  7. Deadeye

    Trainen in het buitenland

    Omdat ik voordat het seizoen begint toch wat meters wil maken op mn SM zoek ik eigenlijk mogelijkheden om in maart/april ergens in Frankrijk ofzow een paar dagen te gaan rijden op een SM-circuit. Zijn er hier mensen die dit al eens gedaan hebben en tips hebben? Of uberhaupt leuke banen weten...
  8. Deadeye

    Opruiming Banden/Transponder

    Struikelend door mn berging kwam ik nog wat zaken tegen die ik wil verkopen: Te koop: Setje SC2 voor/SC3 achter 120/180, 250 euro Setje Pirelli regenbanden 120/180, 200 euro Dotcodes eind 06/half 07 Speciale Sinterklaas/Kerstaanbieding: Koop je alles ineens dan betaal je 375 ipv 450...
  9. Deadeye

    Nederstaete Racing Team in het WK Endurance

    Zijn er hier nog mensen die het WK Endurance volgen? Er wordt helaas weinig aandacht aan besteed terwijl er toch een Nederlands raceteam (Nederstaete Racing Team) aan meedoet, en niet geheel onverdienstelijk :) Op dit moment wordt de 8 uur van Oschersleben verreden en ligt het team 22e in...
  10. Deadeye

    TK: Setje velgen Suzuki GSX-R SRAD

    Ooit bij mn racer gekregen (K1), en pas willen gebruiken, blijkt het niet te passen. Wielen passen wel onder mn SRAD uit 2000, dus daar zullen ze dan ook wel voor bedoeld zijn. De velgen zijn zwart, voorzien van schijven (geen idee of ze recht zijn, ga er wel vanuit). Zitten paar krasjes op...
  11. Deadeye

    Zondag 9 sept 2007 Toeren+saté Zeist

    *O* Zot organiseert een toertocht en wat lekkers te eten ter ere van zn verjaardag en het halfjaar bestaan van zn motorzaak. Ik quote: Wie van MF gaat er nog meer heen? :)
  12. Deadeye

    GSX-R 600 2000 model

    Even getwijfeld wat ik zou doen, maar toch alsnog maar weer de verkoop in. Ik wil gewoon geen supersport meer voor op de openbare weg :) Gegevens: -Suzuki GSX-R600 srad -Bouwjaar: 2001 op kenteken gezet (modeljaar 2000) -Kleur: Geel/Zwart -Km/St: +/- 39.500 -Laser duo-tech carbon...
  13. Deadeye

    2x Supercorsa Pro 180/55

    Dit jaar op het circuit mee gereden, nog prima voor op de weg :) dotcodes 4104 en 1204. Achterbanden gaan weg voor 30 euro per stuk, of 50 euro in 1 koop.
  14. Deadeye

    WP prog. veren GSX-R600 2001

    Te koop: WP progressieve veren voor een GSX-R600 2001 ( en dus ook 2002-2003 volgens mijn info) Veren zijn gisteren uit de vork verwijderd en volgens HK Suspension nog in prima staat. Voor 35 euro mogen ze van eigenaar verwisselen :) Vergeet ik er nog bij te zeggen dat dit natuurlijk...
  15. Deadeye

    Setje gebruikte supercorsa pro

    40 euro voor onderstaand setje. Zit nog genoeg profiel op voor een paar duizend km op de weg. 120/70 & 180/55
  16. Deadeye

    Te koop: GSX-R600 2001

    Gegevens: -Suzuki GSX-R600 srad -Bouwjaar: 2001 (modeljaar 2000) -Kleur: Geel/Zwart -Km/St: +/- 38.800 -Laser duo-tech carbon demper met 2 killers (sport & legal) -Verhoogd kuipruitje smoke -originele uitlaat & ruitje erbij -duozitje aanwezig Bijna alle beurten gehad bij de...
  17. Deadeye

    Gezocht: Remschijven GSX-R600 K1

    Heeft iemand toevallig nog 2 2e-hands fatsoenlijke, rechte remschijven liggen voor t voorwiel van mn k1?
  18. Deadeye

    Remschijven gsx-r600 2001

    Ik ben op zoek naar 2 remschijven voor....mogen ook gebruikt zijn, als ze maar in orde zijn en er goed mee geremd kan worden ;)
  19. Deadeye

    Yihaa!! Geslaagd

    Vandaag was dan D-Day...eindelijk mocht ik afrijden...ik vond t toch wel redelijk kut gaan in vergelijking met mn laatste les...maar examinator vond t ruim voldoende! Net mn rijbewijs op t gemeentehuis afgehaald, morgenavond mn motor ophalen en morgen begint mn vakantie ook nog eens......1x...
  20. Deadeye

    Slecht begin, goed einde :)

    Vanmiddag mocht Deadeye op voor zn examen Voertuigbeheersing. Het begon al slecht met regen, maar vooruit ik ben ook nie van suiker :) Aangekomen op het examenterrein hadden we nog een half uurtje om ff een beetje te oefenen totdat mn medeleerling examen moest doen. Dan zou ik onder het genot...
  21. Deadeye

    nieuw

    Lo lui, Ik ben Deadeye, 25 jaar...loop hier al een poosje alleen maar te lezen en vond t tijd worden om me te registreren. Verders...ik heb de tijd en t geld gevonden om te gaan motorrijden, ben me es ff aan t orienteren voordat ik ga lessen en die hele zooi. tja...da was t wel een beetje zo.
Terug
Bovenaan Onderaan