Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pendragon
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pendragon

    Ducati scrambler 800 urban enduro

    Erg mooie Ducati scrambler 800 urban enduro, motor is vanaf aankoop bij Star Twin motoren in Loenen daar ook volledig dealer onderhouden door de vorige (1e) eigenaar. Motor heeft bij 51.3xx km nog groot onderhoud gehad bij Star Twin, o.a. kleppen stellen en riemen vervangen, factuur hiervan is...
  2. Pendragon

    Vanucci motorjeans

    Aangeboden, vanucci motorjeans maat 54. Zitten verder geen protectiestukken in de knieen oid. Hoeft niet de wereld te kosten, doe een leuk bod. Hij is voor mij te groot, heb m daarom ook niet heel veel gedragen.
  3. Pendragon

    Zard full titanium systeem + demper

    Aangeboden, Zard volledig titanium uitlaatsysteem en zuma einddemper voor de Ducati scrambler 800. Systeem is niet meer nieuw te koop bij Zard en kostte nieuw €2000,- Mocht je interesse hebben, doe een goed bod.
  4. Pendragon

    Honda cb500x 2016

    Honda cb500x van 2016. Ook geschikt voor A2 rbw. Kmstand 45890. Zeer mooie en goede motor van 1e eigenaar, voornamelijk gebruikt voor woon/werk verkeer maar ook af en toe voor vakantie. Zeer zuinig in verbruik, 17l tank en haal regelmatig de 400/450km op een tank! Motor is altijd goed...
  5. Pendragon

    Schuuropruiming, KTM / Kawa / Honda / Ducati onderdelen

    Ik ben de schuur weer even op gaan ruimen en kwam de volgende onderdelen nog tegen die ik van mijn vorige motoren / projecten over heb. Prijzen: Doe een leuk bod Carbon voortandwiel cover van een KTM 990 (zat op mijn SMT) Tank KTM 990 SMT met lichte schade. Uitlaatsysteem...
  6. Pendragon

    Honda CB500X

    Aangezien zover ik deze nog niet kon vinden, bij deze een Honda CB500X topic, voor alle rijders en informatie over de Honda CB500X. Ik ben benieuwd hoeveel mensen er hier al mee rijden en wat de ervaringen zijn, aangezien er niet zo heel veel over te vinden is op motor forum. Ik heb...
  7. Pendragon

    KTM Kofferset / Ergo seat / Carbon

    Bij deze bied ik aan: 3 delige kofferset black alu KTM (SW-Motech) koffers + alle bijbehorende bevestigingsmaterialen voor een KTM SMT. €800,- KTM SMT Ergo seat 3 maanden oud. €verkocht! KTM SM/T Carbon afdekking voortandwiel: €50,- Kofferset en topkoffer kunnen ook los verkocht worden...
  8. Pendragon

    5 spaaks marchesini wielen + banden Ducati 748/996/998/enz

    Te koop, 1 set 5 spaaks marchesini's voor de ducati 748/996/998 enzovoort, inclusief banden (zijn oud) zonder schijven. Prijs €400,-
  9. Pendragon

    5 spaaks marchesini wielen + banden Ducati 748/996/998/enz

    Te koop, 1 set 5 spaaks marchesini's voor de ducati 748/996/998 enzovoort, inclusief banden (zijn oud) zonder schijven. Prijs €400,-
  10. Pendragon

    Bandenwarmers + Laptimer

    Ik heb te koop: AIM Laptimer met 2 bakens: €130,- Goldspeed bandenwarmers maten 120/190 : Verkocht!
  11. Pendragon

    Schuuropruiming Kawa/Duc/KTM/Honda onderdelen!

    Na de verkoop van mijn Honda racer en mijn Ducati heb ik nog een aantal onderdelen over, en na het opruimen van m'n schuur kwam ik ook nog wat onderdelen tegen van vorige motoren. Sommige delen kunnen verstuurd worden, anderen niet. Graag pbén bij interesse. Achterlicht Enduro universeel...
  12. Pendragon

    Honda CBR600rr pc 40 2007

    Bij deze bied ik mijn Honda 600 RR van 2007 aan wegens beeindiging van de circuit rij hobby. Blok is standaard, motor is voorzien van de volgende opties. - Standaard vering, afgesteld door Rinket - BMC luchtfilter (origineel ook aanwezig) - Translogic quickshifter. - Leovince demper...
  13. Pendragon

    Set banden ex circuit 120/180

    Ik heb nog een set banden over, komen van mijn circuitmotor af, voorband is een pirelli diablo supercorsa (120/70), achterband metzeler racetec k2 (180/55) dotcode voorband: 3907 dotcode achterband: 1511 zit nog zat profiel op voor op straat en zijn goed opgeslagen in de schuur ;)...
  14. Pendragon

    SM wielen KLX 650r / 250s en meer onderdelen

    Wegens verkoop van mijn KLX 250s van 2009 heb ik de volgende onderdelen te koop: Supermotard wielen, erg mooie staat, gepoedercoate naven en zwarte excell velgen met RVS spaken, achtervelg maat: 4.50x17 voorvelg maat: 3.50x17 zitten nog goede goldspeed banden omheen en een mooie braking wave...
  15. Pendragon

    Gezocht: Originele uitlaatdemper zxr 750 1993

    Zoals de titel al aangeeft gezocht een originele uitlaatdemper van een kawasaki zxr 750 van 1993 Het liefst in de buurt van Zaanstad / Noord-Holland, dan kan ik het gewoon op komen halen ipv dat het verstuurd moet worden :)
  16. Pendragon

    2003 zx6r origineel achterlicht

    Zoals de titel al zegt, origineel achterlicht van een zx6r 2003, schadevrij en gewoon netjes. Heb de motor al een tijd terug verkocht, is overgebleven. Foto volgt nog
  17. Pendragon

    Berik combi mt 52

    Bij deze aangeboden mijn Berik combi maat 52, gaat weg omdat hij mij wat te klein is geworden. Pak is altijd netjes ingevet en onderhouden, en ben er nooit mee gevallen, is in nette staat. Prijs: 200,- euro foto is niet recent, is nadat ik het pak nieuw had gekocht zal van de week...
  18. Pendragon

    Regio Haarlem - Deel 211: Het deel zonder naam

    *O* Deel 211 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid of MFH gebeurtenis in de spotlight staat. Nu in de...
  19. Pendragon

    Regio Haarlem - D33l 205: g0t br33z4h?

    *O* Deel 205 *O* Het MFH clubhuis Hét topic voor iedereen die in Regio Haarlem en omgeving woont, werkt, slaapt en scheurt... MFH Racing mis het niet!:-=|MFH|=- On Track Topic ! [hr] En waar elke twee weken een ander MFH-lid in de spotlight staat. Nu in de spotlight: [hr]...
  20. Pendragon

    KTM 250 Sx-f 2009

    Te koop, mooie snelle KTM 250 SX-F ex reservemotor Ceriel Klein Kromhoff - Snelle nokkenassen - volledig HGS systeem met powerbomb (demper nog geen 94db type!) - krukas aangepast - oranje kroonplaten - vering aangepast door Van Laar - zak luchtfilters erbij en bokje erbij. Mooie, goed...
  21. Pendragon

    Super strakke Kawasaki zx636r '03 in prijs verlaagd!! €4750

    Bij deze gaat mijn zx6r uit 2003 de verkoop in, ivm een huisje :) Het gaat om een blauwe, welke zeer goed onderhouden is en in erg mooie staat. km stand: 29.067 (loopt nog op omdat er regelmatig mee gereden word) - rizoma handvatten en stuurgewichten - zwarte stepjes - carbon...
  22. Pendragon

    diverse onderdelen R1 '98 t/m '01

    Wegens verkoop van m'n R1 heb ik de volgende onderdelen nog over: origineel kuipruitje, zitten wat krasjes op maar verder wel een net ruitje. Prijs: Teab standaard uitlaat, zit een klein krasje op maar verder in goede staat. Prijs: Teab krasje: remus high mount uitlaat...
  23. Pendragon

    IXS leren damespak & Spool textiel herenjack

    Wegens overcompleet te koop: IXS leren damespak maat 34/36 voor de kleinere dames onder ons. goed onderhouden, keurig net pak Prijs: 150 euro voorkant: achterkant: Spool textiel herenjack, maat L erg weinig gedragen (rij zelf bijna altijd met leer) vandaar dat het ook weg gaat...
  24. Pendragon

    zx6r 2003 racer

    Bij deze bied ik aan mijn racer die ik vorig jaar van een mede-mfér overgenomen heb, reden dat ik hem wegdoe: ik ben op zoek naar een huis. Zeer nette en complete fiets - snelgas (origineel ook aanwezig) - vering afgesteld door mille pajic - sebring demper met db-killer - stompgrips (nog...
  25. Pendragon

    Motorhefbrug, paddockstands

    Ik ben me schuur wat aant opruimen en aangezien mijn motorcrosshobby ten einde is gekomen gaat mijn hefbrug er ook uit, want deze gebruik ik niet meer nog in zeer goede staat, perfect om een crossmotor op te zetten, om een straatmotor op te zetten kan ook, maar voor het goeie is de plaat iets...
Terug
Bovenaan Onderaan