Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MatthiasD
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Oude jaargangen Bromfiets, Het Motorrijwiel & MotorRevue

    Gratis af te halen voor de liefhebber: 1 verhuisdoos met de tijdschriften Bromfiets, Het Motorrijwiel en MotorRevue.
  2. M

    Div. jaargangen Moto73 en Motor 1989-1994

    Gratis af te halen voor de liefhebber: 3 verhuisdozen met oude jaargangen van Moto73 en Motor.
  3. M

    Tank/zit combinatie caferacer oid Suzuki GS

    Tank/zit combinatie voor caferacer project? Past volgens mij op een Suzuki GS1000, maar is vast ook op andere motoren te monteren.
  4. M

    Te koop: motoraanhanger

    Aangeboden: 1 aanhanger geschikt voor het vervoer van brommers en motoren. Kan ook gebruikt worden voor vervoer van andere spullen, het rek is eenvoudig los te schroeven. Rijplank is bij de koop inbegrepen. Zeer fijne kar, ligt goed achter de auto. Maximaal totaalgewicht: 300kg...
  5. M

    Zaterdag 2 juli Brommer Wegrace & Classic Race Demo Blokzijl

    Zaterdag 2 juli organiseert de Stichting Blokzijls Motorevenement een brommer wegrace en classic race demo in samenwerking met de Stichting Organisatie Brommer Wegraces en het Classic Motorcycle Demo Team. Toegang: gratis Locatie: industrieterrein 'Scheepsdiep' te Blokzijl Aanvang: 09.00...
  6. M

    Extravaganza White Hooker uitlaatdemper

    Zat op mijn GPZ900R gemonteerd..met een set homemade dB killers, werkte wel. Niet idioot veel herrie. Pastte alleen niet echt lekker wegens verloopstukjes etc. Aansluitdiameter: 63mm Lengte: +/- 58cm Het liefste ruilen tegen een normale (ronde) demper met inwendig 69mm aansluiting of 65mm...
  7. M

    Remkabels..

    Weet iemand een bedrijf dat onderdelen voor (rem)kabels levert? Ik moet een vorkje hebben om aan de kabel vast te solderen, maar ik zou niet weten waar ik dat kan vinden...
  8. M

    GPZ900R

    Ik overweeg de aanschaf van een Kwalijksakie GPZ900R, aangezien dit toch een beetje een klassieker is en de vroege modellen inmiddels de 25 gepasseerd zijn hoort ie hier thuis denk ik... Zijn er nog dingen waar men specifiek op moet letten bij deze motor? Kwaaltjes?
  9. M

    DID 1,85 x 19" hoogschouder velg TX750 XS650 CB750 GS750 etc

    Te koop: 1 DID 1,85 x 19 hoogschouder velg zoals gemonteerd op oa de Yamaha TX 750. Er zit nog een Bridgestone Exedra band in de maat 110/90-19 op. Deze is inbegrepen bij de koop en verkeerd nog in goede conditie. Velg is geboord voor een schijfremnaaf (TX750/XS650 etc). Vraagprijs: 75 euro...
  10. M

    De kersttrial ('Helleweg') van Ulvenhout

    Ik kwam m vanmiddag tegen bij t sorteren van mn motorbladen, veel leesplezier! ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs ImageShack - Best place for all of your image...
  11. M

    Classic-race Demo + Solexrace 19/9/9 te Blokzijl

    Op zaterdag 19 september zal er op industrieterrein Scheepsdiep te Blokzijl een classic race demo (verzorgd door het Classic Motorcycle Demo Team) en een solex race plaats vinden. Tevens zal er een RD350LC Pro Am cup demo zijn, verzorgd door de Stichting Yamaha Tweetakt Club Nederland...
  12. M

    Gilera 125 SP01/SP02

    VERKOCHT Frame met achtervork en voorvork & remklauw Originele wielen, Mito voorwiel, zitje en veel klein spul. Geen blok & tank.
  13. M

    Caravan! Ideaal voor circuitdagen in t buitenland

    Niet meer slapen in die oncomfortabele auto of tentje maar in een gerieflijke caravan! Plek zat voor 4 man, uitgerust met veel opbergvakken, keukentje (gasfornuis werkt geloof ik, koelkast niet) en gordijntjes tegen gluurders. Ook zit er een (auto) radio in, accu onder de bank aansluiten en je...
  14. M

    Te koop: 1 set Spondon remschijven

    VERKOCHT!!!! 1 setje Spondon 300mm remschijven. De schijven zijn (afgezien van de beschildering van t hart, zitten wat krasjes) als nieuw. Diameter van het hartgat is 61mm. 5 gaats bevestiging M10, steekcirkel 80,3mm (hart-hart afstand 2 naast elkaar gelegen gaten is 47,6mm) Er zit genoeg...
  15. M

    Suzuki RG250 Mk3 1987

    VERKOCHT!!! Ik heb al veel te veel motoren en daar mijn interesse toch meer bij de Yamaha's ligt moet de Suzuki helaas de deur uit. De motor is bijna helemaal origineel, de lak is nog de originele met hier en daar wat kleine beschadigingen. Niets bijzonders na 21 jaar. De sleutel past nog...
  16. M

    2x Borrani Record WM3 (2,15") 18" cafe / classic racer!

    Te koop: 2 x Borrani WM3 18" velgen. Beide hebben hier en daar wat deukjes (zijn nou eenmaal oude velgen!) maar op t oog recht etc. De velgen zijn hoogglans gepolijst! 1 wiel is reeds gespaakt maar nog niet op spanning gebracht. Er zit een naaf incl schijf in van een Yamaha RD250/350 bouwjaar...
  17. M

    Veel Aprilia 125 en Gilera 125 delen!

    Van alles en nog wat, enkelzijdige achtervorken, wielen, frames, kuipdelen, een tank etc. etrc. Zie ook mijn advertenties op Marktplaats voor specifieke info/foto's Bij vragen even bellen/mailen! http://www.marktplaats.nl/etc
  18. M

    Cafe racer zitje voor zware motor (750 oid)

    Stevig zitje geschikt voor zwaardere motorfietsen ivm lengte en breedte. Zit wel iets werk aan (bevestiging van bekleding zou netter kunnen) maar goed te gebruiken. Ter indicatie: de stoeptegels in de foto zijn 30x30cm IS VERKOCHT!!!
  19. M

    Nieuwe klassieker (géén brik!) in huis: Suzuki RG250 Gamma

    Vorige week weer een motor aan de verzameling toegevoegd: een Suzuki RG250 Mk3 Gamma uit 1987! Erg leuk fietsje, erg licht en snel }) Ik ben vandaag maar eens begonnen met dingen nakijken enzo, carburateurs schoongemaakt (wat een kut werk om die dingen erachter weg te krijgen, heel weinig...
  20. M

    Suzuki RG 250 RG250 rijwielgedeelte/sloper

    Gezocht: een Suzuki RG250 (dus niet RGV!) rijwielgedeelte/frame/sloper. Met of zonder kenteken maakt niet veel uit.
  21. M

    Zelf aluminium boutjes maken

    Zie hier, een handige 'how-to', helaas (voor jullie) wel in het Duits _O- Der Aluschrauben-selbstdreh-Thread
  22. M

    Blinde alu tandwielen

    Gezocht: blinde aluminium tandwielen geschikt voor een 520 ketting. 37 tot 40 tands. Wie o wie kan mij helpen?!
  23. M

    classic polyester

    Er was hier onlangs een interessant topic over nieuw oud polyester. Helaas is dit topic een vroege dood gestorven doordat een (in mijn ogen) overijverige moderator vond dat het voor iedereen leuk moest blijven en hij het topic in kwestie blijkbaar niet leuk vond. Erg jammer voor bijna alle...
  24. M

    Jaren 70 caferace tank/zit combi Suzuki GS, Honda CB etc

    Volgens mij is ie voor een Suzuki GS getuige een oude advertentie die ik gevonden heb, maar hij past vast ook wel op andere grote machines. De tunnel is lekker breed dus dat is geen probleem. Op de foto's ligt ie op een Yamaha RD350LC, daar is ie dus duidelijk te lang voor. De linker zijkant...
  25. M

    Geen sleutelruimte?!

    Kijk hier dan eens: HugeDomains.com - PbMagForum.com is for sale (Pb Mag Forum) Ik viel zowat van mn stoel _O-
Terug
Bovenaan Onderaan