Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. C

    arai helm WES COOLEY

    Te koop een wes cooley arai helm leuk hebbedingetje! Bieden naar waarde :)
  2. C

    Hagon 34cm schokbrekers

    Mooie set Hagon Schokbrekers, mag voor een klein prijsje weg :Y
  3. C

    Suzuki gs1000 Wiseco big bore kit opgeboord tot 1100cc

    Te koop een Goede set 73mm Wiseco zuigers en een opgeboorde en gehoonde gs1000 cilinder tot 1100cc. Zitten ZGAN schraapveren, pennen en dergelijke op... een goed setje maar 1 cillinder zou nog een keer gehoond kunnen worden :P Perfect om je gs1000 meer vermogen te geven. Ideaal voor de...
  4. C

    ohlins twin shocks achtervering 320 mm met hyperpro vering

    Heb ik nog over en mag weg. Top eye - 10mm hole and 30mm width. Bottom eye - 13mm hole and 20mm width. Hart op hart 320 mm Pm of mail me maar voor info en foto's, (foto's zijn te groot om hier te plaatsen) :Y
  5. C

    Scitsu RED

    Te koop aangeboden: Scitsu toerenteller voor deze type motoren British twins with coil ign. (360 deg crank) Rotax twin, Guzzi *V twins, Ducati singles, Ducati V twins with wasted spark. Some 2 stroke *V twins. (?)Most Single cyl 2strokes. Japanese 4str parallel twins. Japanese...
  6. C

    Le mans 2013

    Wie gaat er dit jaar naar de 24 uur van Le mans? Of iemand nog tips over goede campings en dergelijke?? Ook willen wij naar het le mans museum gaan om de honda RCB te bekijken... ik hoor het graag van jullie! Wij gaan donderdag ochtend rijden! btw: fototje is genomen op oschersleben...
  7. C

    Old skool lockheed remmen ter overname

    Oude maar mooie lockheed remmen, kan als paar of los verkocht worden... PM of mail me maar voor een prijsje Mooi voor op een cafe racer of oldtimer
  8. C

    PVM velgen 16 en 18 inch evt met WIWO schijven old skool

    Hierbij ook op het MF te koop: Twee 16 inch voorwielen en een 18 inch achterwiel. In zijn geheel te koop, apart kan ook Voor een mooi prijsje mogen ook de WIWO schijven weg.... PM of mail me maar voor extra info :W
  9. C

    Honda cr750 cafe racer zitje polyester

    Polyester zitje voor een honda caferacer of cr750 racer PM me voor een prijssie
  10. C

    Nissin achterrem met klauwplaat

    In goede conditie, komt volgens mij van een oude versie cbr600, wij hebben hem gekocht maar paste niet dus daarom weer doorverkopen PM me voor een prijs :Y
  11. C

    Nissin 3 zuiger rem

    Nissin 3 zuiger rem, mag voor een mooi prijsje weg
  12. C

    PVM 6 spaaks 16,5 inch

    PVM 6 spaaks wiel te koop, zonder band en naaf, Pm me zodat we een mooi prijsje ervan kunnen maken! :W
  13. C

    Cb750f2 Sohc schuuropruiming

    Kleine schuuropruiming na het afronden van ons project, Dit hebben wij nog over: -Orginele zit, ziet er redelijk uit - verkocht -Accu bak -Olietank met olieleidingen, is nog goed! -18-2,5 inch Comstar voorwiel (van een cb900) in goede staat -Benzinetank, zit een klein deukje op -...
  14. C

    Suzuki gs1000r xr69 endurance racer replica

    Jaaaa hier is die eindelijk dan... ons tweede verbouw topic :9~ Dit keer wordt het een suzuki gs1000r xr69 replica. Hier houden we natuurlijk jullie weer op de hoogte van de bouw met veel plaatjes en een hoop grappen en grollen :+ uitleg van wat we willen gaan doen volgt O-)
  15. C

    Te koop: 3 zuiger remklauwen Nissin

    Hierbij te koop 3zuiger remklauwen van het merk nissin. Te koop met verschillende soorten klauwplaten. De universele en passend gemaakte voor cb750f2/cb900 gemonteerd geweest op de cb750f2 (zowel f2 voorvork en cb900 voorvork)
  16. C

    Endurance honda Rcb 750 replica

    Dit topic wordt gestart zodat jullie kunnen deze bouw/ombouw kunnen volgen. *D *D Na lang fantaseren over hoe het zou moeten worden. hadden we dan eindelijk een motor een Honda cb750 f2 uit 1979. Deze gaat helemaal gestript worden en omgebouwd naar een Rcb endurance racer zoals bereden door...
  17. C

    Classic endurance

    Goedemorgen Allemaal, Hierbij open ik een nieuw Topic!! Iedereen die endurance foto's Heeft, Zet ze in dit topic zodat iedereen ervan kan meegenieten en erover praten. Bijvoorbeeld Dholda's, Yoshimura suzuki's, Moriwaki's enzovoorts
Terug
Bovenaan Onderaan