Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Daveydave
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Daveydave

    Setje 4 zuiger remklauwen

    Hi Ik ben opzoek naar een setje remklauwen van 63mm Nissin -Tokico 65mm Nissin -Tokico 65mm Brembo 100mm Brembo 110mm Brembo geen radiale klauwen maar de normale
  2. Daveydave

    wphb suzuki gn250 gezocht

    Hoi, Heeft er iemand en whb van een soes Gn 250 liggen ??
  3. Daveydave

    ervaring met ultrabatt

    Heeft iemand hier ervaring met ultrabatt ???de mighty dat is de kleine Ik zoek nl een kleine accu en kom bij de ultrabatt en de aliant x1p Kwa prijs is de ultra aantrekkelijker maar of die ook veel beter is? Betreft een Suzuki gn250
  4. Daveydave

    xt500 bwj 78

    Bijna complete xt500 blok en frame nummers matchen. Wat er niet is? Voorvork,en kabelboom ben ik kwijt. Kom wegens kids er niet meer aan toe om hem om te bouwen, Wilde er een tracker van maken. 2carbs en een xs650 acterbrug zitten er extra bij. Prijs is 500 euro. Vragen hoor ik graag.
  5. Daveydave

    r1 poten wn bleuspots

    Te koop aangeboden wegens andere plannen mbt mijn project Gereviseerde poten,nieuwe olie keeringen en stofringen Evt met bleu spot klauwen.zonder t stuk die is verbouwd voor een xt Die kan evt weer terug omgebouwd worden mocht iemand die er persé Bij willen.... Prijs is 175 euro Liefst...
  6. Daveydave

    gezocht...achterkuip/kont R1 2001/2003

    Met enige spoed gezocht een kontje van een R1 uit 01/03 Ivm valpartij.... Graag hier aanbieden of via pm BVD Dave
  7. Daveydave

    alternatief voor radiator yzf 750r ?

    Wie weet er welk andere radiator 1 op 1 of zonder al te veel Moeite op een yzf 750r past? Zit nu een rechte op die beschadigd is en moet vervangen worden... Wie o wie?
  8. Daveydave

    mt 03 koplamp gezocht

    zoals titel zegt, ik ben opzoek naar een koplamp van een MT 03 in zeer goede staat. heb je wat email (daloor(at)hotmail punt com).me of drop even een berichtje hier mvg
  9. Daveydave

    hallo ik,nieuw en ben....

    Hallo, ik ben hier dus nieuw en ik ben Dave............. hoop hier nuttige info te vinden over van alles en nog wat,jullie zullen vast denken wat ik rij..................nix, ben nog bezig met mijn A maarrrrr ik ga wss mijn eerstemotor zaterdag halen en het word een yzf 750r.uit 93 de...
Terug
Bovenaan Onderaan