Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: wokkelz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. wokkelz

    Circuitdag te koop, MSL 17 augustus Groep 3 snel

    Te koop aangeboden een circuitdag via MSL op zandvoort 17 augustus Groep 3 snel Circuit Experience te Formule 1 Circuit Zandvoort (NL) Groep: Groep 3 - snel, 5 x 20 min. Ik kan helaas zelf niet vanwege werkverplichtingen. Stuur even een berichtje bij interesse. MVG Wessel
  2. wokkelz

    Te koop Alpine Stars Back Protector

    Te koop backprotector van Alpinestars tech series. Hij is 580 mm, in prima conditie. Ik ben zelf 1.90m lang en past prima. Gaat weg wegens het nooit gebruiken ervan. Vraagprijs 75 euro. Bij interesse graag PM.
  3. wokkelz

    Display (snelheid, toeren enz) doet niks behalve bij remmen

    Aangezien een filmje meer zegt dan woorden; Vorige week de clipons terug veranderd naar OEM. De lichtschakelaar is los geweest en schoongemaakt ivm laat reageren knipperlichten. (die doen het nu wel goed). Motor start en rijdt prima, alleen doet het display niks behalve als ik rem met...
  4. wokkelz

    Gestolen Kawasaki ZX-6R 2005 MZ-VP-10

    Ik plaats deze voor een vriend van mij. In de nacht van 6 op 7 september 2015 gestolen uit een ruimte onder een flatgebouw in Rotterdam Ommoord. Er zat een Akrapovic uitlaat onder met een beschadigd sticker/merknaam plaatje. Ook een rapidbike met quickshifter. De achterbrug had wat schade...
  5. wokkelz

    Honda koplamp koppelstuk

    Hallo, Ik ben op zoek naar een koppelstuk (2 stuks) wat tussen de lamp en de draadboom gaat van een Honda VTR SP1 (33130MAT611 Socket Comp). Ze schijnen op meerdere modellen voor te komen. Heeft iemand ze liggen? M.V.G.
  6. wokkelz

    2x Xenon H7

    2x Xenon te koop. Door de vorige eigenaar op mijn motor gemonteerd, door mij eruit gehaald wegens terug zetten normale H7 lampen. Ze doen het beide prima, ik gok dat het 8000k is. Mogen per stuk weg, ook als set. Ik zou niet weten wat zoiets nog waard is, bieden maar dus.
  7. wokkelz

    Schakelset Honda VTR SP1/SP2

    Niet meer nodig
  8. wokkelz

    Esquad strong Armalith jeans (Spijkerboek)

    Te koop omdat hij mij niet goed meer zit. Te krap om de middel en nu ik een SS rij eigenlijk ook iets te kort. Esquad Mita motorbroek Ik heb deze 2 jaar geleden gekocht op de motorbeurs. Er zit heup en knie bescherming in. De broek ik helemaal netjes zonder slijtageplekken. De broek is...
  9. wokkelz

    Hulp gezocht; Nieuwe ketting inkorten en klinken

    Hallo, Is er iemand die mij (omg Rotterdam) kan helpen met het inkorten en klinken van mijn nieuwe ketting. Ik dacht het ''even'' zelf te kunnen doen maar heb zojuist mijn pons gesloopt. Aangezien het voor mij de eerste keer is heb ik geen zin om een nieuwe pons te kopen en vervolgens die...
  10. wokkelz

    Dunlop Sportmax M/C GP Racer 200/55/17 & 120/70/17

    Hierbij te koop de banden die al onder mijn motor zaten toen ik hem kocht ongeveer een maand geleden. Volgens mij zijn de banden nog prima qua profiel alleen zijn ze meer bedoelt voor op het circuit en daar kom ik (nog) niet. DOT Codes (1610 en 1410) zijn af te lezen van de foto's. Op te...
  11. wokkelz

    Vizier hoes Arai

    Ik heb hier nog een hoes liggen voor een vizier. Denk dat allerlei vizieren zullen passen. Bieden staat vrij.
  12. wokkelz

    Dunlop Sportmax M/C GP Racer 200/55/17 & 120/70/17

    Hierbij te koop de banden die al onder mijn motor zaten toen ik hem kocht ongeveer een maand geleden. Volgens mij zijn de banden nog prima qua profiel alleen zijn ze meer bedoelt voor op het circuit en daar kom ik (nog) niet. DOT Codes (1610 en 1410) zijn af te lezen van de foto's. Op te...
  13. wokkelz

    Gezocht; Linker kuipdeel Suzuki GSXR 1000 K1 (blauw-wit)

    Zoals de titel al zegt zoek ik een linker kuipdeel van een Suzuki GSXR 1000 K1. In de kleurstelling blauw, wit en grijs.
  14. wokkelz

    Suzuki SV650 2000 start niet

    Goedenavond, Gisteren heb ik na een rit van 2,5 uur nog even een sigaret gerookt bij een vriend waarna de motor niet meer wilde starten. We kregen de motor uiteindelijk weer aan door startkabels aan de accu te hangen vanaf een auto. Eenmaal weer thuis gekomen (10 min) heb ik de motor...
  15. wokkelz

    12v accu, druppellader geeft 6v aan

    Hallo, Mijn motor wilde gisteren niet starten dus had ik een druppellader gekocht om te kijken of ik de accu nog opgeladen kreeg. Nu geeft de druppellader aan dat het een 6v accu is en dat de accu volledig opgeladen is. Het gaat om een Varta 12v 11Ah 140a. Kan ik er vanuit gaan dat...
  16. wokkelz

    Ring rondom tankdop Suzuki SV650 (bj2000)

    Zoals de titel al aangeeft zoek ik een nieuwe (of goed uitziende 2de hands) ring die om de tankdop heen zit. Maakt niet uit van welk jaar of merk als hij maar past. Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan