Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kenshin
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kenshin

    Yamaha YZ426F uit 2002

    Te koop: Yamaha YZ426F uit 2002 voor 2900 euro. Omgeving Leiden, Zuid-Holland. De motor is goed onderhouden. Ik heb m gebruikt als hobbyist, dus er zijn geen zware wedstrijden mee gereden. Ik heb er ook niet veel gebruik van kunnen maken door mn studie. De slijtage is dus gering. De zuiger...
  2. Kenshin

    Trainingsschema's voor motorcross

    Hey allemaal, ik zit met een probleem. ik doe nu al een poosje aan motorcross en dat is een van de dingen die ik het liefste doe. Ik ben nu alleen een jaar al aan het studeren, wat nog 3 jaar (minstens) zal duren. Mijn tijd voor motorcross is hierdoor heel erg gedaald. Er is voorgekomen dat ik...
  3. Kenshin

    Royal-Enfield

    ik heb net een Royal-Enfield vanuit India meegekregen en het is een nieuwe versie van de oude...de Bullet 350. ik vroeg me af wat voor benzine erin gaat. Ik verwacht of 95 of 98 maar straks is het met loodvervanger...in de handleiding staat het iig niet. zou iemand mij dit kunnen vertellen? thanx
  4. Kenshin

    nieuwe dingen leren

    ik doe aan motocross en nu bijna 2 jaar. ik wist al dat er veel dingen te leren zijn in de sport, maar daar werd ik 3 weken geleden nog eens pijnlijk op gewezen. ik rij het meest op banen die netjes geschoven zijn en waar het meevalt met de drukte en waar het gaar worden van de baan niet al te...
  5. Kenshin

    eerste motor

    Hey daar, ik heb een vraag... ik ga in januari 2004 afrijden en ik vraag mezelf af welke motor ik zal nemen. ik wil een sportmotor. ik dacht zelf aan een cagiva mito of een aprilia rs 125, maar dat is 2-takt en dat zie ik niet helemaal zitten en daarom dacht ik aan een 4-takt maar het punt...
  6. Kenshin

    Gevallen?

    Hey daar, Ik laat vanmorgen mn hond uit zie ik een vrouw op de fiets nogal hard vallen, even later als ik haar overeind geholpen heb, gaat er een motorrijder op zn plaat Zwaar klote voor hem (voor iedereen trouwens die viel want er vielen er heel veel, op een gegeven moment ben ik daar gaan...
  7. Kenshin

    Môche

    Hey daar, ik ben hier nieuw en zoals je ziet is mijn nickname Kenshin...noem mij dus ook maar zo, als ik het hier naar mn zin heb zeg ik mn echte naam misschien wel. ik had al wat van me laten horen, maar niet voorgesteld...dat vonden sommigen niet leuk vanwege mijn eerste negatieve reactie op...
Terug
Bovenaan Onderaan