Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kevin46
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    R1 2005 circuitracer

    Te koop wegens beeindiging hobby: R1 2005 met +/- 11000 km op de teller. De volgende optie's zijn gemonteerd: Wp achtershock, hi en lowspeed. WP voorvork modificatie (door Stamsneijder) Wp stuurdemper Dynojet quickshifter (is gemonteerd en bekabeld, er moet alleen nog een power...
  2. K

    Komplete Spyke Suzuki motogp kangaroo leer outfit!!

    Ik zet hier voor de racers ook maar even mijn Kenny Roberts Suzuki pak, handschoenen en bijpassende Alpinestars Supertech laarzen. Een super set voor een leuke prijs, helemaal klaar voor seizoen 2009 Hier de link naar het andere topic: Spyke Suzuki Kenny Roberts Raceoverall
  3. K

    Racekuipset Gsxr1000 K1-K2

    Zoals de titel al doet vermoeden heb ik een complete racekuipset liggen (zonder voorspatbord) geschuurd en wel :P Kuip is 1x gespoten geweest en er zitten nergens gaten in, wel een klein scheurtje maar dit is miniem. Ik zal morgen even wat foto's plaatsen. Vraagprijs €225,- Is evt mee te...
  4. K

    Suzuki GSXR 1000 stickers

    Set Gsxr 1000 stickers, Originele kleuren, goede kwaliteit Bedoeld voor een K1-K2 maar kan natuurlijk op elke soes. Voor €20,00 stuur ik de set naar je op.
  5. K

    Circuitdag Zandvoort 18 aug

    Te koop wegens onvoorziene omstandigheden : Circuitdag Zandvoort vrij rijden groep 3 op ma a.s 18 aug
  6. K

    Zandvoort 18 aug gr 3

    Te koop wegens onvoorziene omstandigheden -O- : Circuitdag Zandvoort vrij rijden groep 3 op ma a.s 18 aug
  7. K

    Te koop gevr: Zolder 8 aug

    Zoals de topic titel zegt zoek ik nog een circuitdag vrij rijden Zolder op 8 aug in de groep minder snel. Wie o wie ? :]
  8. K

    Pitcrew overhemd Fiat Yamaha Valentino Rossi!

    Origineel Fiat Yamaha overhemd maat L Nog nooit gedragen, is me net iets te klein helaas.. Indicatie vraagprijs € 45.-
  9. K

    Spyke Suzuki Kenny Roberts Raceoverall

    Aangeboden een complete Kenny Roberts Motogp outfit. Bestaande uit: Spyke motogp raceoveral geheel van kangaroe leer maat 52. Dit is het beste pak van Spyke incl rugprotector en geheel geventileerd, slechts 2 stuks verkocht in Nederland! Spyke race handschoenen geheel kangaroeleer (korter...
  10. K

    Te koop GSXR 1000 K1 €5500,-

    Te koop wegens beeindiging hobby: Gsxr 1000 K1 2001 met ongeveer 38.750 op de teller. Ketting/tandwielen zijn goed evenals de banden (Pilot Power voor 75% en Pilot Power 2ct achter 75%) Zo goed als nieuwe remblokken voor EBC HH samen met nieuwe remolie. Dubble bubble...
  11. K

    Alpinestars raceoverall maat 54 + GP pro handschoenen

    Ik bied te koop aan wegens stop hobby: Een zo goed als nieuwe Alpinestars raceoverall (het is officieel de S-moto uitvoering maar met alle bescherming zoals het hoort, deze was exact eender bij m'n SX-1 raceoverall voor de race. Ik heb het gekocht en slechts 2x mee gereden op Zolder. de...
  12. K

    Yamaha R6 2002 racer

    Te koop: Yamaha R6 2002 circuitracer +/- 18.500 km DID 520 ERV3 ketting + alu tandwielen Goodridge stalen remleidingen voor+achter Braking Wave schijven EBC HH remblokken Voorvork + achtershock WP aangepast Valblokken Dubble Bubble ruitje Banden: Michelin Pilot Power Race, voor soft...
  13. K

    Yamaha Raceoverall

    Te koop: Weinig gedragen Yamaha Raceoverall van Lookwell Incl alle protectie en div badges en nieuwe verstevigde rits. Maat 52 (valt lang bij armen en benen waardoor hij mij helaas op de motor niet 100% lekker zit) Niet mee gevallen en geen beschadigingen op het pak. Vraagprijs €300 ,-
  14. K

    DID 520 ERV2

    Ik heb een r6 circuitracer uit 2002 aangeschaft maar met de ketting hebben ze behoorlijk lopen prutsen, hij bestaat uit 3 merken en de verbindingsschakel is zo hard aangeramd dat de afdichtingsring er uit gedrukt is en de schakel dus muurvast zit! Hier rij ik dus geen meter mee dat mag...
  15. K

    kenteken

    na aanleiding van het topic: wat als de dealer liegt over bouwjaar, ben ik ook eens gaan kijken op mijn kentekenbewijs en daar kom ik het volgende tegen: datum eerste toelating (b) 21-06-1996 datum eerste afgifte nederland 21-06-1996 dit is dezelfde datum, maar toch staat er een (B) achter...
  16. K

    SLC kettingen

    Hallo kan iemand mij vertellen of SLC kettingsets goed zijn?heb de zoek functie al gebruikt maar er werd daar geen antwoord gegeven op de vraag. MOTOR-GROETJES :+ :+
  17. K

    Ongeluk??/

    mijn vriendin stond in de file laat in de middag vandaag bij de Philip Morris bocht, de reden hiervoor was een motorrijder die onderuit gegaan is. ze zag dat het een suzuki gsxr betrof, maar van de rijder ontbrak elk spoor terwijl de fiets midden op de weg lag weet iemand iets erover?
  18. K

    AGV TI-Tech

    Heeft iemand hier al enige ervaring van de AGV TI-Tech helmen? Behalve dat ze er :9~ uitzien!
  19. K

    zwevende schijven

    ik heb een vraag over de busjes om je schijven zwevend te maken heeft dit een veel beter effect op de werking van je remmen? zelf denk ik van wel omdat ie gelijk goe centreerd tussen je blokken. en in combinatie met wave schijven zou dit wel super moeten remmen! deze vraag zal al 1000 keer...
  20. K

    achterkant zx6r

    ik heb een zx6r uit 1996 en ik vroeg me af wat de mogelijkheden zijn voor een nieuw achterkantje aangzien ik deze een beetje lomp vind. ik heb al gezocht enz gezocht maar kon niets vinden. past een achterkant van de zx9r er ook op? (van hetzelfde bouwjaar uiteraard) of een circuitachterkant...
Terug
Bovenaan Onderaan