Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Retr0
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. R

    [GZ] Zolder minder snel 22/04/2016

    Zoals de titel zegt.. Iemand een dag zolder gekocht, en problemen met baas / vriendin / vrouw / motor....
  2. R

    Circuit R6 2001

    Bij deze verkoop ik mijn circuit motorfiets. Het is een volledig circuitklare motorfiets, voorzien van de nodige aanpassingen om op een veilige manier de eerste stappen van het circuit rijden te beleven. Ik rij slecht enkele dagen per jaar (+-5) en heb vanaf nu tot einde van het jaar geen...
  3. R

    Rijden met duo: twijfel ivm zithouding duo

    Ik heb een vraagje voor degene die af en toe met duo rijden, liefst vanal nog met een allroad (type bmw gs / v-strom), aangezien ik zelf met een caponord rij, incl duo, en sinds we een cursus gedaan hebben om dit te verbeteren, met nog meer vragen zit... a) wie is het: zoon dochter / partner...
  4. R

    Nonfango topkoffer incl bodemplaat

    Bij deze verkoop ik mijn Nonfango topkoffer, incl bodemplaat voor montage, en de motagebeugel voor een caponord etv 1000. Reden van verkoop, ik had een givi cover, en heb deze set bijgekocht om de 2 zijkoffers. De topkoffer van givi is groter, en hier passen onze 2 helmen in. In de...
  5. R

    [TK] Circuitdag Mettet: 30/06 advanced

    Door een samenloop van omstandigheden verkoop ik mijn circuitdag op Mettet . Mettet Maandag 30/06 Organistatie inter track groep advanced prijs: 85 € Info via PM
  6. R

    ervaringen met een Aprilia caponord 2003

    'k ben men sv'tje een beetje beu.... gezien 't feit dat ik men rijbewijs meer nodig heb voor 't werk, men leven hoe langer hoe minder beu ben (lees minde de hoonigan wil uithangen), en ik toch ook eens wat verder wil rijden ben ik op zoek naar iets anders... Nu ben ik al even de markt...
Terug
Bovenaan Onderaan