Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: timpb
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. T

    Gezocht nette Ducati ST3s (of evt. ST4s) ABS

    Gezocht nette Ducati ST3s (of evt. ST4s) ABS Zoek sport toer motor met kuip en mis mijn voormalige ST4s. ABS wel een must en moet in nette staat zijn. Evt.(in)ruil van mijn R1200R in hele nette staat incl. ABS, ASC, ESA, RDC etc etc.
  2. T

    Handschoenen leer sport / race IXS Maat 9/M

    Handschoenen leer / schoeller keprotec sport / race IXS RX4. Maat 9/M. Gebruikt maar nog volledig functioneel. EU25
  3. T

    Handschoenen leer tour Gore-Tex Hein Gericke - maat M

    Handschoenen leer tour Gore-Tex Hein Gericke. Maat Medium. Gebruikt maar nette staat. EU25.
  4. T

    Laarzen Puma Gore-Tex maat 42, 1 paar zwart, 1 paar bruin

    Laarzen Puma Gore-Tex mt 42. Een paar bruin intensief gebruikt met flinkegebruikssporen maar nog volledig functioneel. Eu25 Een paar zwart in nette staat. Eu75
  5. T

    Shoei XR1100 XS

    Shoei XR 1100 xs Chrystal White. Nette staat. Geen schades. Schoon. Inclusief 2 vizieren: -licht grijs tint (road legal) -transparant met pinlock insert Verkoop ivm aanschaf helm met zonnevizier. Vraagprijs EU100
  6. T

    Alpinestars rugprotector

    Te koop ivm beeindigen van circuithobby: Alpinestars rugprotector maat large. Ik ben zelf 178cm en heb tussen 73 en 78kg gewogen. Nog in goede, eigenlijk nieuw, staat. EU50 Ook nog te koop: 1-dlg Dainese pak en Sidi Vortice laarzen, zie andere posts.
  7. T

    Dianese 1-delig pak MT50 met wat schaafwonden

    Te koop ivm beeindigen circuithobby: Dainese 1-delig pak. MT50. Ik ben zelf 178cm en heb tijdens gebruik tussen 73 en 78kg gewogen. Wel wat schuifschade. Zie foto's. Is nog prima bruikbaar. Winkelhaak op elboog zit nog harde protectie onder. Wellicht zinvol om wel t.z.t. voor paar tientjes te...
  8. T

    Sidi Vortice MT42

    Te koop ivm beeindiging circuit hobby: Sidi Vortice MT42. Valt klein. Normaal heb ik MT 41 of soms 42. In best goede staat. Wel valpartij meegemaakt resultered in wat krassen op rechterlaars. M.i. niet echt materieel waar wel rekening gehouden in prijsstelling: EU75 Zie andere...
  9. T

    Paddock stands

    Ivm mijn voorlopig motorloos bestaan te koop paddock stand voor en achter. Gebruikt voor SV Cupracer EU25 per stuk en EU40 voor beide. Alleen ophalen bij mij thuis in Nieuwegein.
  10. T

    Te koop: Suzuki SV Cupracer

    Ik verkoop mijn Suzuki SV Cupracer circuitmotor omdat ik voorlopig stop met circuitrijden. •Op basis van 2003 Suzuki SV650S; •Duitse papieren; •HK suspension voorvering / demping; •Wilbers achtervering / demping; •Framcorsa race radiator; •Hyperpro stuurdemper; •Stompgrip; •Leovince...
  11. T

    Te Koop: Mettet 19 Mei Eybis

    Schuivertje afgelopen zaterdag op Zandvoort en ga motor niet op tijd weer in orde krijgen daarom te koop: Circuitdag Eybis Mettet 19 mei 2012 (zaterdag in het weekend na Hemelvaart) Groep Expert 2 6 x 20 minuten. Is inmiddels volgeboekt. http://www.eybis.com/calendar Heb zelf € 135...
  12. T

    Akrapovic Ti demper en stalen remleiding SV650S 2003

    Te koop beschadigde Akrapovic Ti SP-series demper met dB-killer. Zie foto voor schade. Komt van Cupracer af. Was niet helemaal luchtdicht daarom gedicht met GunGum. Houd tot nog toe prima. Wil alleen 100% zeker geen gezeur met keuring voor circuit en heb dus nieuwe erop gezet. Te koop...
  13. T

    MSL CPZ a.s. donderdag EU125, 6 sessies, goed weer verwacht

    Van MSL: ''Hallo , Eigenlijk is aanstaande donderdag 29 september geannuleerd wegens te weinig deelname. Maar.... Het gaat donderdag MOOI weer worden! Daarom willen wij alsnog kijken of deze dag doorgang kan vinden. Wij bieden: 3 groepen vrij rijden. Minimaal 6 sessies. Voor 125 euro! We...
  14. T

    Trailer Motolug S7

    Ben opzoek naar een Motolug S7 trailer. Voorstellen voor ander model zal ik ook serieus overwegen. Wie heeft er een voor mij in de aanbieding? Bvd, tim
  15. T

    Gezocht: Motolug trailer

    Ik zoek een Motolug trailer voor een faire prijs. Heb niet meer dan de dan enkele S7 nodig, maar voor juiste prijs zal ik zeker ook andere modellen overwegen. Bvd, tim
  16. T

    Accu Saito onderhoudsvrij CTX7L-BS NIEUW

    Te koop ivm verkoop motor: Accu Saito onderhoudsvrij CTX7L-BS Geschikt voor Honda CBR400RR NC29 en ?? Nieuw en ongebruikt in doos. Nieuwwaarde ongeveer EU40. Nu te koop TEAB.
  17. T

    Set nieuwe BT090 banden 150+120/60/17

    Te koop ivm verkoop van motor: Bridgestone BT-090R 150/60/R17M/C 66H (DOT: week 51 2010) Bridgestone BT-090F 120/60/R17M/C 55H (DOT: week 51 2010) Nieuw en ongebruikt. Nieuwwaarde ongeveer EU220. Nu te koop TEAB.
  18. T

    2 sets A3+ CarboneLorainne remblokken voor nieuw CBR400RR+?

    Ivm verkoop motor (CBR400rr) te koop: 2 sets van 2 Carbone Lorraine A3+ remblokken (dus voor twee klauwen voor links en rechts) http://www.carbonelorraine-moto.com.fr Type 2256 A3 Nieuw in verpakking. Nieuwwaarde ongeveer EU70. Nu te koop TEAB.
  19. T

    Honda CBR400RR NC29 Gull Arm

    Te koop Honda CBR400RR NC29 Gull Arm BJ 1990 KM-stand 45383 -Technisch vorig jaar helemaal in orde gemaakt. -Blok hoefde niet veel aan te gebeuren. Wel filters vervangen. Loopt goed en geen olieverbruik. -Balhoofdlagers vervangen. Wiellagers nog spelingsvrij. -Vering opgewaarderd. Voor...
  20. T

    TK Eybis Assen 2 dagen a.s. weekend 09/10 juli TEAB

    Gisteren door mijn rug gegaan. Kan niet eens mijn schoenen aantrekken. Daarom TEAB: weekend Assen met Eybis. Twee dagen. Groep Rookies. A.s. weekend oftewel 09/10 juni dus snel handelen noodzakelijk. Heb contact gehad met Eybis. Inschrijving doorgeven geen enkel probleem. Alles is...
  21. T

    Evolution zomerjas

    Te koop Evolution Zomerjas. Zwart / grijs. Heb al paar jaar maar weinig gebruikt. Geen noemenswaardige gebruiksporen. Erg luchtig maar met goede bescherming en verbindingsrits. Is maat S. Dat is beetje verwarrend. Heb zelf typisch maat 50/52 maar deze past goed. Te koop ivm verkoop...
  22. T

    Berik Combipak echt ZGAN

    Te koop combi pak van Berik. Leer. Vorig najaar aangeschaft. Sindsdien paar keer gebruikt en ingevet weggehangen. Nu is straatmotor verkocht dus mag combi weg. Jas maat 50, broek maatje groter (ivm rugprotector). Heb zelf juist deze combi uitgezocht ivm bovengemiddeld goede...
  23. T

    Paddockstand achter Valtermoto

    Te koop Paddockstand achter Valtermoto. Te koop ivm verkoop motor. Gebruikt maar nog in goede en volledig functionele staat. EU40. Mvg, tim
  24. T

    Motor Mover 2

    Te koop Motor Mover 2. Ivm verkoop motor. Heb zelf voor middenbok en achterwiel gebruikt. Deck ziet er wat slordig uit. Komt doordat rubberen matjes al heel snel loslieten. Nog volledig functioneel. EU 75 (nieuwwaarde EU135). Mvg, tim
  25. T

    Te koop: Honda XL700V Transalp ABS Allroad

    -Honda XL700V Transalp; -ABS; -05-06-2009; -4.658 km; -Erg goede staat nog; -Historie bekend; -Boekjes en alle sleutels aanwezig; -Nog onder Bovag garantie tot 23-09-2011 (weet niet of dit overdraagbaar is); -Extras in de prijs inbegrepen: zgan Metzeler Tourance EPX banden (m.i. beter op...
Terug
Bovenaan Onderaan