Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: TLtesser
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. TLtesser

    Stalling te huur (Utrecht)

    In Utrecht komt een stallingsplaats vrij voor één motor, € 33,- per maand. (De garagebox wordt gedeeld met mij en nog een rijder... ) ;)
  2. TLtesser

    CRG bar-end spiegel

    Heb er zelf 2 gekocht, maar heb er uiteindelijk maar 1 gemonteerd omdat ik dat fraaier vind :Y Dus er is nog 1 übergeile CRG Billet bar-end Lane Splitter spiegel te koop! (mond vol voor een klein spiegeltje ;) ) Nog netjes in het doosje, en in het plastic. 75 E-tjes en hij mag jouw fiets...
  3. TLtesser

    Suzuki TL1000S

    te koop: Suzuki TL1000S Zwart, off course! bouwjaar 1997, km-stand ca. 39000 Bos titanium dempers (bijbehorende dB-killers aanwezig, net als originele dempers) K&N open luchtfilter, iridium bougies Stalen remleidingen Undertail ingekort (bouwlamp verwijderd! maar originele undertail...
  4. TLtesser

    TL1000S verbruikt koelvloeistof?

    Gisteren na een weekje vakantie eindelijk weer eens op m'n TL gesprongen. Van te voren even op de bok gezet om de ketting te poetsen, zie ik dat het koelvloeistofniveau (3x woordwaarde) ver benden peil staat :? Zo ver dat het reservoir zo goed als leeg is! Waar gaat het spul heen? Ik zie...
  5. TLtesser

    ter introductie

    Goedemiddag, Was zelf ook zo brutaal om mezelf op het forum te gooien zonder eerst in dit forum te posten... Anyway, rijd sinds volgende week vrijdag op een TL1000S (ivm RDW keuring), heb 'm nu een week of 5... Daarnaast ook nog een VT1100 staan, dus ben wel fan van de V-twin-technologie! Tot...
  6. TLtesser

    ter introductie

    Goedemiddag, Was zelf ook zo brutaal om mezelf op het forum te gooien zonder eerst in dit forum te posten... Anyway, rijd sinds volgende week vrijdag op een TL1000S (ivm RDW keuring), heb 'm nu een week of 5... Daarnaast ook nog een VT1100 staan, dus ben wel fan van de V-twin-technologie! Tot...
  7. TLtesser

    ter introductie

    Goedemiddag, Was zelf ook zo brutaal om mezelf op het forum te gooien zonder eerst in dit forum te posten... Anyway, rijd sinds volgende week vrijdag op een TL1000S (ivm RDW keuring), heb 'm nu een week of 5... Daarnaast ook nog een VT1100 staan, dus ben wel fan van de V-twin-technologie! Tot...
  8. TLtesser

    ter introductie

    Goedemiddag, Was zelf ook zo brutaal om mezelf op het forum te gooien zonder eerst in dit forum te posten... Anyway, rijd sinds volgende week vrijdag op een TL1000S (ivm RDW keuring), heb 'm nu een week of 5... Daarnaast ook nog een VT1100 staan, dus ben wel fan van de V-twin-technologie! Tot...
  9. TLtesser

    Schakelen zonder koppeling

    Goedeorgen, Iedereen de beste wensen (alsof het nog niet vaak genoeg is gezegd...) Back to the topics (was dat geen liedje van G. Joling?) Schakelen zonder koppeling is niet geheel nieuw voor mij, zeker niet na de het lezen van de andere topics, maar kan iemand mij vertellen of dit ongestraft...
  10. TLtesser

    verzekering zonder kenteken?

    Goedemorgen, Net een 2e motor gekocht TL1000S, erg fijn... In Duitsland gehaald, dus eerst langs de RDW voor keuring, kan pas over een aantal weken uiteraard, en ik kan 'm pas verzekeren als er een kenteken op zit. Heeft iemand ideeen hoe ik m'n trots toch kan verzekeren tegen brand/diefstal...
Terug
Bovenaan Onderaan