Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SuzukiLady
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. SuzukiLady

    ervaringen RMT: verhalen graag!

    Ik ga samen met twee vriendinnen een RMT cursus doen over twee weken. Daar hebben we natuurlijk ontzettend veel zin in, de hele dag een beetje motor rijden, wat wil je nog meer. Maar wie heeft er al eens een keer zo'n cursus gedaan, en wat zijn jullie ervaringen? Alle verhalen zijn welkom..... :]
  2. SuzukiLady

    verkeersregeling TT??Waardeloos!!

    Gister naar de TT geweest, en alles was helemaal super, de weg er naar toe was allemaal perfect geregeld. Parkeerplaatsen achter de hoofdtribune lagen er perfect bij, en er werd je netjes gewezen waar je wel en niet mocht parkeren......Maar toen de terug weg, wat een ramp zeg!Dat je lang moet...
  3. SuzukiLady

    Ik wil een circuit dag voor meiden!!!!!!

    Ik snap het wel, maar daarom baal ik er niet minder van! Waarom zijn er geen circuit dagen voor meiden? Gaat nergens om, maar het lijkt me persoonlijk niet echt leuk om een gewone CRT met de kerels mee te rijden! Mijn vriend reed afgelopen maandag.....eerlijk is eerlijk: dat hou ik echt niet bij...
  4. SuzukiLady

    na crash vorig jaar, nieuwe motor opgehaald!

    Ik ben zo blij, de grijns is niet meer van mn gezicht te slaan....hahahah!!^D Ik heb vanmiddag mn "nieuwe" SV opgehaald!! Wat is ze mooi! Zwart met een heerlijk lichaam....en ondanks dat ik niet op vrouwen val, is dit met recht een lekker wijf!! Volgende week komt de nieuwe demper er onder...
  5. SuzukiLady

    mensen omgeving Groningen helup!!

    Ik ben op zoek naar een plaatsje net over de grens bij Nieuweschans. Het is een plaatsje vlakbij Emden. Hier staat een hotel wat een ware ontmoetingsplek voor motor rijders schijnt te zijn.....en dus bere gezellig!! Heeft iemand enig idee over welk plaatsje ik het heb, en zo ja, hoe dit...
  6. SuzukiLady

    motor ontmoetingsplek net in Duitsland

    Ik ben op zoek naar een restaurant in Duitsland waar op zondag ontzettend veel motor rijders samen komen. De omschrijving is niet heel erg duidelijk, ik weet het. Het restaurant schijnt net over de grens bij Nieuweschans (groningen)te zitten en ligt in de buurt van Emden. Heeft iemand enig...
  7. SuzukiLady

    Joepie!! nieuwe "oude"SV gekocht!

    Ik ben zo ontzettend blij! Vorig jaar heb ik mijn SV plat gereden, en tevens mijn pols verbrijzeld en elleboog gebroken, waar door een motor er niet direct weer in zat (en moet zeggen dat de schrik er ook goed in zat hoor!).....maar als er dan weer een nieuwe motor moest komen dan wel weer het...
  8. SuzukiLady

    na 35 lange weken.........

    Na 35 hele lange weken wachten, ga ik zaterdag voor het eerst weer motor rijden!! Van de zomer een zware crash gemaakt...dus eerst verplicht alle botjes weer op zn plek laten zetten...en nu is het dan bijna zo ver!!! Kan niet wachten!!(hahah en als het zaterdag allemaal goed gaat dan moet er...
  9. SuzukiLady

    uitlaten rsv 2004..??

    Vraagje: als je normaal een sportdemper onder je RSV van 2004 hebt zitten en voor een circuit dag moet je de originele demper er onder zetten moet je dan de mapping ook omzetten of kun je met sport mapping ook met originele dempers rijden?
  10. SuzukiLady

    yes!! nieuw pak besteld!!

    Joepie, vandaag een nieuw Spidi pak besteld! Wou eigenlijk een Alpinestars hebben, helaas, de broek zat super alleen voor het jasje moet je een bierbuik hebben, popey armen en een hele dikke bult op je rug!!Ging dus niet door... Vandaag even een Spidi viper pak wezen passen...helemaal super! :}...
  11. SuzukiLady

    hoe deden jullie dat?!

    Vraagje:ik ben in juni keihard op mn plaatje gegaan(onvrijwillig vliegles gehad, tussen twee paaltjes door, met benen prikkeldraad mee genomen, uiteindelijk rechter pols verbrijzeld en linker elleboog gebroken....twee armen tot aan je oksels in het gips is absoluut geen aanrader!!!)maar goed...
  12. SuzukiLady

    ssssttttttt.....:X

    ik moet het gewoon even vertellen, en aangezien ik dat niet aan mn vriend mag doen, vertel ik het gewoon aan jullie!! Mijn vriend is 1 januari jarig (ja ja daar kan hij ook niks aan doen, ik kijk zn ouders er ook elk jaar weer op aan!!!)en nu heb ik echt een super gaaf Spyke pak voor m gekocht...
  13. SuzukiLady

    Lady Z750:]

    Hallo allemaal, Niet zo handig, ik heb me geloof ik al ergens anders voor gesteld, maar dat was gewoon ergens tussen door :? Ik ben LadyZ750, de naam zegt denk ik al genoeg over mn volgende motor, ben 27 en kom uit het hoge Noorden! Ik ga hopelijk volgend jaar weer een nieuwe motor kopen als...
Terug
Bovenaan Onderaan