Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Marianchi ®

    Zijkappen kontje SV650 S/N 2003 YC2 Candy Blue

    Deze had ik nog in de schuur liggen. Het betreft een rechter zijkant van de Suzuki SV 650S bouwjaar 2003. Officieel Suzuki onderdeel, kleur YC2 Candy Blue. Motor is ooit een keer omgeknikkerd en sindsdien ligt 'ie maar in de garage te verstoffen. Schade is heel licht en bijna niet zichtbaar...
  2. Marianchi ®

    Honda CB600S originele onderdelen

    Te koop aangeboden door een vriend van mij: Helaas geen foto's... Voor de Honda CBS (Hornet tot bouwjaar. 2004) - een originele kuipruit (blank), €20,- Bij aanschaf direct van de motor gehaald en vervangen door een andere ruit. Gloedjenieuw dus - een tankhoes van Bagster (zwart) €25 Jaartje...
  3. Marianchi ®

    Duitser verziekt TT, Gebben Motoren lost het op!

    Dat heb ik weer... Denk je een relaxed weekend TT Assen 2005 tegemoet te gaan, blijkt het toch héél anders te lopen. Vrijdag was de kwalificatie voor alle classes en als motorsport liefhebber moet je daar natuurlijk ook bij zijn! Dus ik samen met een motormaat richting Assen. Aangezien zo’n...
  4. Marianchi ®

    Advies gevraagd: Textiel of toch..

    Hallo MF, Gister (donderdagavond) naar de MOTORbeurs te Utrecht geweest. Het was ontzettend rustig en ik was van plan om "gewoon" even rond te neuzen. In principe heb ik alles wat ik nodig heb om lekker te kunnen motorrijden... Een uitstekend all weather pak plus prima laarzen er onder. Niet...
  5. Marianchi ®

    RDW perikelen?

    Als beginnend motorrijder kom je heel wat "nieuwe" zaken tegen waar je als bezitter van motor tegenaan loopt. Zo blijkt het bijvoorbeeld voor de RDW enigzins moeilijk te begrijpen dat wanneer je een "winterstop" houdt, je dan ook niet met de motor rijdt. Ik heb de motor uit de huidige...
  6. Marianchi ®

    Newbie Tour zoveel 25 Kw

    Allereerst check deze post in het WIWTD gedeelte! 1 mei 2005 11 uur gaat het gebeuren Wie van de 25 Kw rijders gaan er allemaal? (en misschien dat we er in groepsverband heen kunnen rijden of iets dergelijks?) Zelf moet ik uit omgeving Leiden komen en zou het gezelliger vinden als er Mede...
  7. Marianchi ®

    Gaat er nog iets gebeuren deze winter???

    Ik ben benieuwd wat de 25 Kw rijders gaan doen deze winter. Houden er mensen een winterstop of wordt er doorgereden. Zelf heb ik m'n motor in de garage staan en ben van plan hem een beetje optisch te tunen. Ander uitlaatje er op, Wheelhugger en een soloseat aanschaffen... Van Superkris weten...
  8. Marianchi ®

    BMW R 1200 GS SM Carbon

    Sommige dingen moeten gewoon worden gepost...! In Motor Magazine van 2004 stond deze schoonheid. Wilde hem toch even met jullie delen :} Weet niet of het copyright technisch enzo allemaal mag, maar ik zal er vandaag misschien nog wat meer posten. Wat een mooi ding :9~
  9. Marianchi ®

    SV 650 S Dubbele Dempers

    Ik ben op zoek naar een mooie set dubbele dempers voor op mijn Suzuki SV 650 S. Ik ben al op verschillende sites geweest, onder meer van Yoshimura, Laser, Remus en vele andere, maar heb weinig kunnen vinden wat echt mijn interesse had. Totdat ik een set van Nikko zag, echt een geweldig stukje...
  10. Marianchi ®

    HOW TO Motor winterklaar

    Jawel, het is weer zover. Wéér een topic over de winterstop. Overal op het forum zit (in ieder geval voor mij) bruikbare informatie verstopt :) . Heb de zoekfunctie gebruikt en heb onderaan naar mijn idee bruikbare tips en truuks van MF’ers geplaatst. Aangezien dit mijn eerste winterstop...
  11. Marianchi ®

    Problemen met koppeling

    Beste Forummers, Sinds een tijdje m'n motor in huis. Twee weken oud, hartstikke trots op. Je kent het wel... Toch heb ik het idee dat mn SV niet helemaal OK is. Dit komt omdat m'n koppeling niet helemaal meewerkt af en toe. Ik ben op dit gebied niet bekend en ik hoopte dat een van jullie mij...
  12. Marianchi ®

    Aanspreken automobilist??

    Verhaal Je rijdt lekker met je motor door je woonplaats, even snel nog wat ophalen bij de supermarkt. Je rijdt rustig, want het heeft geregend en je hebt geen zin om een smakker te maken. Je rijdt netjes 50 (al een hele uitdaging op een motor) en nadert een rotonde. Netjes richting aangeven...
  13. Marianchi ®

    Kawasaki ZXR 400

    Beste Forummers, Al een tijdje volg ik hier de topics. Omdat ik zelf ook bezig ben met mijn (licht :( ) rijbewijs en het moment bijna is aangebroken dat ik zelf op de motor kan stappen met het mooie roze papiertje op zak, ben ik op zoek gegaan naar een fijne motor die aan mijn eisen zou kunnen...
  14. Marianchi ®

    Yamaha Fazer 2004

    Beste Motor-Forummers, Na 2 jaar een licht rijbewijs te hebben gehad, wil een goede vriend van mij een Fazer 2004 aanschaffen. Een mooie machine met veel potentie voor multifunctioneel gebruik. Toch is er enige twijfel voor aanschaf van deze machine... De "oude" Fazer was uitgerust met een...
Terug
Bovenaan Onderaan